neděle 28. června 2020

Biliár aneb Létající Tygr bude můj konec (publikováno 17.11.2016 13:54:00)

V obchoďáku u práce otevřeli nový obchod - Létajícího Tygra. A to je pohroma horší než Kik. Při otevření tam měli haldy blbinek, na Halloween tam měli ještě větší haldy blbinek typu dýně, netopýři a pavouci stokrát jinak, pak tam mají spoustu takových těch pro Barbie použitelných miniatur typu malé lampičky, malé koše, míčky, stojánky, teď í ozdobičky na vánoční stromeček. A co je ještě horší zrada, obměňují sortiment. Tuhle jsem tam potkala malý biliárek v krabičce, ze které se dalo tušit, že věc bude pro Barbuchy použitelná. Taky že ano. Takže úkol byl jasný - postavit hospůdku s biliárem a nafotit Integriťáky při hraní. Co se týká rekvizit, tak kulečník a dřevěná tabule jsou z toho návykového tygra, stojan na tabuli, stoly a židle je vlastní výroba, kulečníkový stůl je vlastní improvizace a biliár si dnes zahrají

Sterling Riese Color Infusion 2015
Sterling Riese, Color Infusion 2014
Glitter´n´Gold Rio Pacheco 2013
In The Mix Takeo Mizutani 2009
Secret Spell Kayla

Kamila (Sterling Riese Color Infusion 2015) jste už mohli vidět na letošním Halloweenu, ale vlastní článek ještě neměl, tak jsem k němu přihodila další dva zástupce tváře Rio od Integrity Toys, kteří u mě bydlí (Glitter´n´Gold Rio Pacheco 2013 a Sterling Riese, Color Infusion 2014) a protože biliár není mariáš a nejlíp se hraje ve čtyřech, přidala jsem ještě Takouše (In The Mix Takeo Mizutani), který v Halloweenu také účinkoval, v druhém snu jako něco mezi upírem a vlkodlakem. Celou hru pak rozčísne Secret Spell Kayla jako místní číšnice.
A kdyby vám to nestačilo, tak u Tygra se dá momentálně koupit i miniaturní koulodráha.

Listování šipkami.
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

PS
Taková malá ochutnávka na představení dalších pokladů z Flying Tiger - mám odtamtud za 150 bubny a diskutovaly jsme s Mary o Tygrovi na FB, tak jsem z neuklizených zbytků biliárové hospůdky a bubnů od Tygra naimprovizovala pár fotek z Barbušího hudebního klubu. Ta zelená lampička a koš jsou také z Tygříka a hudební klub určitě bude (i když asi trochu obměněný interiér) jen co vyrobím menší paličky k bicím:




Komentáře

1 Nikky | E-mail | 17. listopadu 2016 v 14:05

Tak to je pecka Super, že máte ďalší super návykový obchod plný blbiniek pre naše lásky Biliard je super, chalani nádherný a celému tomu korunuje prenádherná servírka

2 Zmrzlinka | E-mail | Web | 17. listopadu 2016 v 14:07

Jééé to lituju že u nás není nemají stránky na netu ?? Já mám něco jako kulečník taky ale je to o něco větší

3 Daniela | 17. listopadu 2016 v 14:15

Paráda Nádherný sportovní zážitek Fandila jsem Kamilovi
Ovšem servírka to nakonec rozsekla perfektně

4 Babakat | 17. listopadu 2016 v 14:39

Tak tohle je zase hodně povedený článek!

5 valentina-panenky | Web | 17. listopadu 2016 v 16:01

[1]: Dík Jen pořád nevím, jestli další návykový obchod hned u nosu není spíš průšvih Ještěže ceny jsou tam celkem za lidovku.

6 valentina-panenky | Web | 17. listopadu 2016 v 16:03

[2]:Ofiko název je Flying Tiger Copenhagen a obchody už mají všude možně po ČR. Stránky tady: http://cz.flyingtiger.com/cs-cz

7 valentina-panenky | Web | 17. listopadu 2016 v 16:03

[3]: Dík Jo tak Kamilovi

8 valentina-panenky | Web | 17. listopadu 2016 v 16:04

[4]: Díky Už jsem psala na FB, je to Flying Tiger u Anděla, ale jen po Praze už je jich několik.

9 La Micha | E-mail | Web | 17. listopadu 2016 v 16:26

Super

10 valentina-panenky | Web | 17. listopadu 2016 v 16:53

[9]: Dík

11 Lada | Web | 18. listopadu 2016 v 8:46

To je pecka, ještě že jedem do Prahy!

12 Hanneton | 19. listopadu 2016 v 10:49

Skvělý kulečník, žasnu, co vše v podobných obchodech mají. těším se na další tvé tygří úlovky.

13 Gábi bunki | 19. listopadu 2016 v 11:25

Perfektní článek a už jsem se bála, že budou kluci pít džus, ještě, že tam nádherná Kayla donesla něco "tvrdšího" tuším? A u jsem na Andělu u Tigra byla a nechala jsem tam dooost peněz!Všechno jsem potřebovala...vivat Stoklasa a Tiger)!

14 ha-misa | 19. listopadu 2016 v 14:18

povedené fotky. vidím, že chlapy mají o zábavu postaráno. (také vidím, že do tygra nemám chodit :))

15 valentina-panenky | Web | 19. listopadu 2016 v 18:07

[11]:

16 valentina-panenky | Web | 19. listopadu 2016 v 18:09

[12]: Jj taky žasnu. A kupuju. Ono kdyby ten biliár byl třeba za pětikilo, tak už si to vymluvím, že ho potřebuju, ale za 150,-? To už jde vymlouvání hůř. Navíc jsme si ho po focení s Honzou zahráli (ono je to myšlené jako pidi hračka) a byla to i jako hra celkem psina

17 valentina-panenky | Web | 19. listopadu 2016 v 18:12

[13]: Dík No oni ze začátku nemůžou kalit, to by jim ten kulečník nešel, že. Ale na konci už jim tam Kayla nesla cosi v láhvi.
Gabi, ještě by mě zajímalo, co máš od Tygra?

18 valentina-panenky | Web | 19. listopadu 2016 v 18:12

[14]: Dík Já bych tam taky chodit neměla, ale něco mě tam táhne.

19 Gábi bunki | 19. listopadu 2016 v 23:49

[17]:Z Tygra jsem kupovala spíš pro děti a spol. dárečky...a kulečník jsem tam viděla a NECHALA! Budu si pro něj muset zajít)a ty bubny taky! Ty jsem neviděla...

20 valentina-panenky | Web | 20. listopadu 2016 v 9:43

[19]: Kulečník tam týden nebyl a v pátek se zas objevil, bubny tam v pátek měli dvě různé velikosti, jedny - ty moje - za 150 a druhé asi větší za 200, tam jsem ale viděla jen krabku. Jj a to je ještě za rohem Stoklasa.

21 nauriel | 20. listopadu 2016 v 10:24

V Tygrovi jsem byla akorát na hlaváku, když byla ta výstava, takže před týdnem. A krosmě prstového bowlingu jsem tam na nic šikovného nenarazila. Škoda
Krásný kulábr kluci mají, to je teprve to pravé pánské doupě A ta tabule na výsledky a nábyteček a celé super. A co teprve ta servírka...
No a hrací studio taky fajn. Držím pěsti s paličkama. Ale třeba by to šlo nějak ořezat z párátek

22 valentina-panenky | Web | 20. listopadu 2016 v 18:44

[21]: Dík Tak to vypadá, že u Anděla jsou lépe zásobovaní, alespoň zatím. Paličky mám vymyšlené z dřevěných korálků a kulatiny, snad to vyjde.

23 Edita | E-mail | 15. prosince 2016 v 9:45

Krásné - kulečník super!!!

24 valentina-panenky | Web | 16. prosince 2016 v 8:33

[23]: Dík

25 Mary | E-mail | Web | 3. ledna 2017 v 2:31

Konečne sa dostávam aj ku komentáru tu. Lietajúci Tiger, ak ho u nás v meste otvoria, tak budem aj ja mimo. Zatiaľ sa najviac zásobujem v Kiku.
Skvelý malý biliard, dobrý nápad na príbeh. Díky ešte raz za doplnkové fotky. Hudobný klub je báječný, keď tak také sexi kočky a fešáci hrajú a spievajú. Medzičasom mám už aj ja lampu, v červenej verzii od Katky/zmrzlinky som ju dostala k Vianociam.

26 valentina-panenky | Web | 3. ledna 2017 v 23:46

[25]: Já jsem s tímhle obchodem v háji - chodím kolem, nakouknu, a skoro vždycky najdu něco nového. Momentálně okukuju nákupní vozíky na kolečkách tak akorát pro Barbie. Lampičky jsou prima.

Žádné komentáře:

Okomentovat