sobota 27. června 2020

Co všechno kvete v prosinci v Průhonicích ukáže Magical Mermaid Kayla (publikováno 27.12.2014 23:15:00)

Fotky z Průhonic už tu jednou na blogu byly - z léta a ze zadní části parku - z Obory. Dnes bych vám chtěla ukázat fotky z přední části parku pod zámkem, a i když jsou z prosince, toho kvetoucího se kupodivu našlo dost. Podle předpovědi všechny tyhle květy spálí mráz (nejspíš už se stalo), tak ať alespoň na fotkách zůstane zachyceno, jak se dokáže příroda zbláznit i na sklonku roku.
S sebou jsem měla Magical Mermaid Kaylu, původně mořskou pannu. Je to blonďatá playline s modrými prameny vlasů, jak se na vodní vílu sluší, má krásné modrošedé oči a je přehozená na fashionistas tělo. Před rokem se objevila na Halloweenském focení, ale vlastní článek ještě neměla.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 27. prosince 2014 v 23:23

Táto Kayla je úžasná, vždy som ju obdivovala aj u Vlaďky. Prekrásne zámocké fotky, no, striedanie ročných období, tak to už nie je posledných rokoch, to čo bývalo. U nás dnes bol po prvýkrát sneh, skôr len taká "zápraška". Ale konečne je už cítiť tú pravú zimu.

2 Coneja^^ | Web | 27. prosince 2014 v 23:31

Krásně vyfocené :) . Zvu tě k sobě na blog, jestli ráda čteš a máš ráda obrázky :) .. přeju krásný zbytek ne ^^

3 Nikky | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 7:08

Nádherné fotky! Modelku si si vybrala skvele. Ja mám z tejto série ružovo-fialovú Barbie, ale priznám sa, že najradšej by som chcela práve túto modro-zelenú Kaylu.
Kvietky sú úžasné, podobne ako u Mary, my tu síce máme druhý sneh v BB (oba som zažila), ale je to len tenulinká vrstvička, ktorá sa zrejme roztopí čoskoro

4 nauriel | 28. prosince 2014 v 8:57

Tenhle zámek a park znám jen z pohádek, jednou bych se tam chtěla podívat, vypadá to na krásnou procházku. U nás ještě na Štědrý den kvetly růže, teď už mi kvete jen vřes. Takže takové domácí Průhonice
Kayla je sympatická průvodkyně, na tuhle panenku se vždycky ráda podívám. A nevím, čím to je, ale ona na mě působí společně s tou přírodou okolo v dokonalé harmonii

5 Daniela | 28. prosince 2014 v 10:08

Doufám, že mořské víle nebylo u Botiče zima.
Krásné fotky.

6 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 12:54

Pěkné fotečky

7 La Micha | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 13:45

Je to krásná Kayla ,pěkné fotky

8 Babakat | 28. prosince 2014 v 16:10

Krásná panenka na krásném místě. Průhonice miluju, jezdíme tam každý rok když kvetou rododendrony a azalky.

9 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 17:55

[1]: Dík. Taky ji mám moc ráda.
Co se počasí týká, tak u nás teď mrzne a je jinovatka, ale sníh nikde.

10 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 17:55

[2]: Díky, kouknu.

11 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 17:58

[3]: Díky. Všechny z téhle edice byly pěkné.
Počasí je už druhou zimu nějak vzhůru nohama. Ne že bych vítala sněhovou kalamitu jako je na západ od nás, ale nějaký sníh v lednu by to chtělo.

12 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 18:00

[4]: Taky mi připadalo, že se k rybníkům a k Botiči tahle Kayla hodí . Prostě mořská panna.
Já už se nedivím ani té růži, když jsem tam viděla, jak mají magnolie a rododendrony nasazeno na poupata. Teď je tu cca třetí den mráz.

13 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 18:01

[5]: Měla svetr ...

14 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 18:01

[6]: Díky. Tam je vždycky co fotit.

15 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 18:03

[7]: Dík, jsem na Kayly, Mackie, Mbili a Goddesky vysazená a tuhle mám moc ráda.

16 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 18:07

[8]: No jo, květen v Průhonicích, to taky můžu.
Ale stejně, já tam chodím courat už od té doby, co jsem byla na gymplu (což už je teda opravdu docela doba) a stejně tam vždycky najdu nějaký kousek, kde jsem ještě nebyla, neznám ho....

17 Blanka | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 20:58

Super fotečky, totálně měl dostal ten poslední s letitou vrbou, ta by určitě měla co povídat    Tato panenka je moc krásná, ač je mořská panenka, působí na mne jako ledová královna, na sněhu by byla úžasná. Velmi se mi líbí její svetřík. Tohle přírodní blbnutí je někdy až k nevíře, nejhorší to je ale na jaře, když vše vykvete a pak to pozdní mrazíky spálí a chudák děda truchlí, že nemá slivky

18 Valentina | Web | 28. prosince 2014 v 22:53

[17]: Dík, svetřík je klasický ponožkový
Kayla je taková severská kráska, i když občas mi připomene Phoebe z Přátel.
No doufejme, že když poupata zmrznou teď, tak na jaře to přežijou.   

19 jitacopi | 30. prosince 2014 v 11:51

Mám hrozně ráda tvé fotky z parků a zámků. Zapnu si prezentaci a jen se kochám.
I u nás jsem si všimla kvetoucích keřů. Je to blázinec, ale zdá se, že konečně přišla zima.

20 Valentina | Web | 30. prosince 2014 v 16:48

[19]: Dík. Ještě mám nafocenou jednu prochajdu s Barbuchou, ale ta je spíš ponurá než krásná. Každopádně bude letos poslední.
I u nás už napadlo, takže zima konečně přišla.

21 Iza | 30. prosince 2014 v 18:49

krásné fotky, někdy i docela akční

22 ľubo | 30. prosince 2014 v 19:29

Prekrásne fotky, úplne som sa cítil ako v rozprávke.:) Táto Kayla je prekrásna.:)

23 Valentina | Web | 31. prosince 2014 v 9:05

[21]: jj, občas jsem měla strach, že holka modrooká spadne do potoka.

24 Valentina | Web | 31. prosince 2014 v 9:08

[22]: Je, to byly moc povedené playline. Doufám, že na jaře zmáknu nějaké focení Barbie s rododendrony, jestli si troufnu - teď jsem měla park víceméně pro sebe, bylo tam pár lidí, v květnu budou zástupy

Žádné komentáře:

Okomentovat