úterý 30. června 2020

Cyndi a Romain (publikováno 24.11.2019 17:21:00)

Poslední dobou nestíhám psát na blog, tak se stalo, že se mi nahromadily fotky hned ze dvou míst: procházka kolem Mánesu s Cyndi Lauper a výlet údolím Šembery, kde se k Cyndi připojil i zrzavý Romain Perrin, novinka mezi IT kluky.

A po výletech se všichni už tradičně sešli, tentokrát v hospůdce. K barovému pultu jsme na truhlání vyrobili konečně i skříň s poličkami (ještě určitě představím i s detaily a s dolní polovinou), namořila jsem voskem kubistické stolky z jilmu a buku a doplnila sbírku šperkovnic ve tvaru gaučů a křesel.
V hospůdce se sešli i účastníci předešlých výletů, Noah Faraday s Holiday, zrzka z Jurského parku, dorazila i spousta dalších, popisky jsou u jednotlivých fotek.
Tady zmíním jen další tři novinky: Barbie Wonder woman (zakoupená na srazíku za krásných 70Kč, dovlasená, opravená a přetělená na MTM) a Integritky Camiru Dominu a Natalii Fatalé Bellissima.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.


Komentáře

1 Babakat | 24. listopadu 2019 v 17:28

Jako vždycky pěkné fotky. Jen je jich na mne moc Většinou to nedám až do konce a pak mě to mrzí

2 ha-misa | 24. listopadu 2019 v 17:41

ooo super. ta celkova je paradni. vidim, ze jsis utruhlala jeste i skrin za bar. moc povedene!!!

3 Růža | E-mail | Web | 24. listopadu 2019 v 18:17

Hezké fotky z hospůdky i z výletu. Vždycky obdivuji výrobky z truhlání, jsi šikula.     

4 Míša | E-mail | 24. listopadu 2019 v 19:20

No super,to je parádní

5 babivera8 | E-mail | Web | 24. listopadu 2019 v 19:31

Moc, moc pěkné fotky. Krásná procházka a nakonec do hospůdky, ideální.

6 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 24. listopadu 2019 v 19:41

pěkné

7 Daniela | 24. listopadu 2019 v 21:12

Perfektní Jak výlety, tak hospoda Barová almara je moc hezká

8 Mary | Web | 24. listopadu 2019 v 23:37

Tvoj hostinec je super. Krásne sa rozrastá s nábytkom i s doplnkami. Natalia Bellisima je môj zberateľský sen. Je úplne božská. Romain je tiež úžasný. Vidím, že máš obe verzie, mne sa páči viac ten tmavovlasý.
Fotky z jesenného výletu sú krásne. Práve nedávno som rozmýšľala nad Cyndi bábikou, lebo som mala na Flickri tému 80-te roky.

9 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:47

[1]: Dík Njn, takhle to vypadá, když se fotky fotí a články na blog nepíšou. A to tu ještě suším fotky ze srazíku. Jen ten čas pořád není.

10 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:50

[2]: Dík. Skříň ještě potřebuje dokončit dole dvířka (nějaké ty úchytky z korálků) a také jsme s Honzou přemýšleli o nějaké sundavací a zastamdací nádheře nahoru. Určitě představím, ráda bych časem měla na podobném principu utruhlanou kuchyni (1:6 samozřejmě)

11 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:50

[3]: Díky Snažíme se

12 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:50

[4]: Děkuji

13 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:51

[5]: Díky Tenhle výlet byl super, počasí, kolem podzimní příroda, zřícenina, potok, ....

14 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:51

[6]: Dík

15 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:53

[7]: Dík. Pomalu už nevím co ještě utruhlat do baru, asi je čas na 3D tisk, pípu, výlevku ...

16 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2019 v 18:58

[8]: Díky Cyndi je úplně atypická Terezka, mám ji moc ráda. Natalie je hezká tvář, přeju, ať se zadaří. Já ještě toužím po Legendary Natalii Fatale, uvidíme, jestli třeba někdy. Myslím, že i letošní Make Me Blush Natalia Fatale je povedená.

17 Daniela | 2. prosince 2019 v 19:13

[15]: Jo, pípu, českou nebo britskou? To druhé mám odkoukáno pouze z Vražd z Midsommeru
Co espresovač? Nehodil by se?

18 valentina-panenky | Web | 3. prosince 2019 v 16:07

[17]: Nejsem zas takový pivař, abych rozeznala českou pípu od britské Hodilo by se asi skoro všechno včetně nějaké té sundavací a zastamdací vitrínky na zákusky a tak. Espresovač dobrý, ten poznám. Taky mě lákají vytisknuté barové stoličky - pro změnu. Třeba něco vznikne časem

19 nauriel | E-mail | Web | 23. prosince 2019 v 12:15

Krásný výlet i hospůdka. Ale nejvíc mé zraky poutala Cyndi, k vidění moc není a přitom je fakt super 😉

20 valentina-panenky | Web | 23. prosince 2019 v 22:30

[19]: Taky Ti připadá úžasná? Když jsem ji viděla prvně nafocenou, nechtělo se mi věřit, že je to Terezka ...

21 Nikky | E-mail | Web | 31. prosince 2019 v 16:31

No to je nádhera. Natálku som videla na živo, tá je fakt nádherná a spolu s touto Kesseniou patrí u mňa k úplne prvým IT, ktoré som začala vnímať. Nový chalan je tiež hustý a Cyndi je asi jediná Tereska na MM, ktorá sa ku mne ešte neprepracovala, aj keď nechápem prečo...No a čo dokážeš vystrúhať, tak nad tým sa mi už len pretáča mozog v lebke...

22 valentina-panenky | Web | 1. ledna 2020 v 11:09

[21]: Dík Natálku i Cyndi mám už nějaký ten pátek, Cyndi mě fascinuje svou malbou. Plánuju nafotit IT chlapy 2019, kromě Romainů a Noaha u mě přistáli ještě Lucasové (tam to bylo s reklamací, Nauriel má pravdu, roztrhl se s nima pytel), Cabot, Milo a nakonec i Declan.
Co se týká truhláření, já jsem truhlář teoretik - vybereme a připravíme prkna, CNC jakžtakž naprogramujeme, stroj vše vyřeže, Honza vyřezané odřízne na pile (stále se jí bojím) a já pak šmirgluju a lepím a lakuju

23 Nikky | E-mail | Web | 1. ledna 2020 v 11:38

[22]: Áno, obe som už u teba videla, Cyndi má zaujímavú maľbu ale aj farbu vlasov. Snáď raz No, budem rada, keď nám ich nafotíš To bol ten istý Lucas, ktorého reklamovala aj Lenka? Máš svadobný pár? Tak to            zelenám závisťou
Chápem, ale aj tak vás obdivujem, je to podľa mňa úžasné, že máte spoločný koníček

24 valentina-panenky | Web | 1. ledna 2020 v 16:30

[23]: Lucas (ten bez vousů) mi málem způsobil infarkt: je jiný než na promu, není tak do sladka, ale stejně jsem z něj byla nadšená. Chystala jsem si ho na výlet na focení, měl už sundané takové ty igelity z kolen a zkusila jsem ho posadit na kraj stolu a noha se mu ulomila v koleni. Pak jsem zjistila z odpadlých částí, že neměl pohyblivý kloub, prostě kolečko nejezdilo. Dotáhla jsem ho k Míše, ta všechno nafotila a od IT poslali náhradní nožku. Míša mi šoupla náhradníka a pak asi za tři týdny psala, že noha dorazila a operace se podařila.  
Ano, pár Miles a Cabot mám a jsou oba super, jenom si říkám, že jsem to loni s IT chlapama prostě přehnala - 2x Romain, 2x Lucas, Cabot & Clark, Noah a Declan,  musím se nad sebou vážně zamyslet


Žádné komentáře:

Okomentovat