pondělí 29. června 2020

Další dávka holek na MadeToMove (publikováno 09.12.2016 18:21:00)

V předminulém článku se mihla Irish Dancer na jelenu a se zbrusu novými kloubíky MTM. U ní jsem se dlouho rozmýšlela, jestli pro tuhle zrzku shánět pivotal nebo ji přetělit na made to move. Kloubíky vyhrály a když jsem viděla výsledek, použila jsem nahamouněná MTM tělíčka i na další sběratelské holky, které už většinou dlouho přebývají v krabici a kvůli světlému odstínu pleti se kloubíků ne a ne dočkat.
Z posledního Fénixu jsem si přinesla dvě křesílka a použila je na představení přírůstků hrací party. Dnes uvidíte:

Irish Dancer, Festivals of World, tvář Mackie
Tohle je skoronovinka a i když hodně nalíčené Barbie obvykle nemusím, tahle zrzka je vyjímka, u ní mi natřpytkované oči vůbec nevadí.

Cyndi Lauper, tvář Tereza
Cyndi už mám dlouho, dvakrát a už jste ji viděli nafocenou na model muse. Ta kompletní stojí ve vitrínce a ta druhá se konečně dočkala kloubíků. Tereza je zajímavá tvář a Cyndi je zajímavá Tereza, s kloubíky krásně ožila.

Look Lea City Shine 2015, tvář Kayla/Lea (novinka)
Tahle Lea by se klidně mohla zúčastnit i focení mikáda v minulém článku. Potkala jsem ji za slušnou cenu v Hamleys a tak putovala do košíku.

Calla Lily Barbie 2002, tvář Mackie (novinka)
Calla patří do květinové kolekce - Flowers in Fashion, v originále se zelenými šaty a bílým sáčkem opravdu připomíná kalu, ale já ji mám nahou z ebaye. Líbí se mi na ní účes i malba. Jestli se chcete podívat na celou kolekci, odkaz zde


Barbie November Topaz 2003, edice The Birthstone Collection, tvář Mackie (novinka)
Topaz je krásná zrzka, nemám ji dlouho a líbí se mi moc. Pokud byste se chtěli podívat na celou edici (24 x Mackie, 12 x Goddess), tak tady je odkaz


Listování šipkami.
Větší popisky v kolečku s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 9. prosince 2016 v 18:26

Super

2 Růža | E-mail | 9. prosince 2016 v 18:27

Tvým kráskám kloubová tělíčka sluší. Panenky se daleko líp fotí.

3 La Micha | E-mail | Web | 9. prosince 2016 v 18:29

Celokloubová těla mají velké výhody

4 Daniela | 9. prosince 2016 v 18:36

Prima parta. Pohyblivá

5 Babakat | 9. prosince 2016 v 18:39

Kam na ta těla chodíš?

6 Sandra | Web | 10. prosince 2016 v 7:55

Já tedy jen žasnu!!!!!

7 Nikol | E-mail | Web | 10. prosince 2016 v 15:06

Mě se bohužel designově ty tělíčka MTM nelíbí funkčnost je určitě super,ale na vzhled mě neuchvátili ale já jsem typ sběratele,který nechává barbie ve vitrínce a jen je vyfotí,takže chápu,že kloubíky a pohyblivost je super. barva si myslím skvěle pasuje! nevidím žádný rozdíl jsi šikulka. Já bych se k přetělení asi neodvážila

8 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:04

[1]: Dík

9 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:05

[2]: Díky Je to pravda, pohybově je to úplně jinde.

10 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:06

[3]: Jj

11 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:06

[4]: Ano, je to tak

12 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:06

[5]: Ale to víš, různě.

13 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:06

[6]:

14 valentina-panenky | Web | 11. prosince 2016 v 23:07

[7]: Tak každý to máme trochu jinak, asi by byla nuda, kdyby byly všechny sbírky stejné.

15 Nikky | E-mail | Web | 13. prosince 2016 v 14:16

Jedno bledučké MTM by som aj ja potrebovala Krásne dievčatá máš, tentokrát ma najviac zaujala Calla, keďže tá je pre mňa najneznámejšia a je nádherná.

16 valentina-panenky | Web | 13. prosince 2016 v 22:37

[15]: Dík Koho se chystáš přehodit?
Jinak všechny kytky byly pěkné.

17 Rachelle | Web | 14. prosince 2016 v 10:18

Super, že si tieto krásky pretelila, bábiky s kĺbikmi hneď ožijú z týchto sa mi najviac páčia Birthstone Mackie a ryšavá Mackie

18 valentina-panenky | Web | 14. prosince 2016 v 14:07

[17]: Dík

19 nauriel | 28. prosince 2016 v 16:25

Akorát si říkám, že už jsi musela skoupit všechny MTM v Praze a širém okolí

20 valentina-panenky | Web | 28. prosince 2016 v 17:18

[19]: Všechny vykoupené - to zdaleka ne - to by to musela být omezená exklusivní platinum label kolekce s pár kusy . Chtěla jsem si přetělit Fashionistas, když už je Mattel odsoudil zase k prknům, a pak mě bylo líto těch holek, co je mám jako nahatky z ebay, jsou krásné, ale nepohyblivé, většinou nejsou ani na model muse, tak těm jsem začala zkoušet kloubíky a nadchla jsem se . Ale teď už pomalu končím - ještě bych potřebovala, aby mě cvrnklo do nosu tak pět světlých MTM a už nebude co přetělovat.

21 Mary | E-mail | Web | 3. ledna 2017 v 2:57

Ja si čím ďalej tým viacej zvykám na telo MTM. S nimi sa dajú robiť zázraky pri pózovaní. Calla Mackie je absolútne zaujímavá svojím zvhľadom, je proste neopozeraná. Veľmi mám rada ešte z Vlaďkyných blogových čias írsku tanečnicu a taktiež kolekcie Birthstone sú úžasné. Tie fialové šaty jej veľmi pristanú. Tento typ stoličiek mám veľmi rada

22 valentina-panenky | Web | 3. ledna 2017 v 18:55

[21]: Díky Musím uznat, že vzhledově to není tak pěkné jako třeba pivotal nebo Fashionistas, ale když dám vedle sebe Barbie na Fashionistas a ona udělá tak polovinu pohybu toho, co Barbie na MTM .... Židličky sehnala Míša, už dodala i druhou várku v jiných barvách, jsou šikovně skládací.

Žádné komentáře:

Okomentovat