neděle 28. června 2020

Hudebnice a tanečnice aneb On Location Monte Carlo a Birthstone December Turquoise (publikováno 20.06.2015 15:13:00)

Také se vám líbí ty různé edice Barbie podle zvěrokruhu a podle kamenů? A taky v nich máte takový zmatek jako já? Radši jsem si vzala na pomoc Barbie Collector a podle něho vyšla podle narozeninových kamenů jednak edice BirthStone Beauties, což byly Stefiie (s pejskem, lišily se jen barvou šatů a vlasů) a jednak The Birthstone Collection, která obsahovala 12 Barbie AA s tváří Goddess a 24 Barbie s tváří Mackie.


Dnes bych vám ráda z té druhé edice představila , panenku s krásným modrým líčením a dlouhými černými vlasy Barbie December Turquoise Mackie. Koupila jsem ji nahou na MMB a potěšilo mě, že jí krásně sedí tělo od Artsy. Na dnešních fotkách má v příběhu - nepříběhu oblečení a šperky od této dárkyně, nejdřív jsem si myslela, že se pestré šaty budou tlouct s jejím modrým laděním, ale nakonec se mi ta kombinace zalíbila.
Samotná panenka mi připadá nádherná, ještě mám spadeno na její sestřičku August Peridot s líčením pro změnu dozelena, tak snad ji jednou někde potkám. A samozřejmě AA Goddesky bych u sebe nejraději ubytovala všechny, těžký je život sběratele :-).






Druhou dnešní novinkou je notoricky známá Kayla On Location Monte Carlo.
Tu asi opravdu není třeba představovat, má ji hodně sběratelů a  nelze se tomu divit, protože je to podle mě jedna z nejhezčích nositelek této tváře. Koupila jsem ji před časem už na pivotal těle.

Obě holky jsem nafotila opět na truhle v lehce upraveném umělém parčíku z minulého focení, který mi bylo líto bourat.
Na lavičku si přišla po koncertu odpočinout unavená hudebnice, která s dalšími kolegy absolvuje turné po Středomoří.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 20. června 2015 v 15:55

Nádherné fotky a prekásne bábiky. Monte Carlo je môj veľký sen, takže na tú sa vždy rada pozriem
Ja mám z tých kameňových dám len jednu, marcovú aquamarínku Goddessku a je úžasná a kedysi som chcela všetkých 24 Steffie, potom som si to rozmyslela na 12 (že si vždy vyberiem z daného mesiaca či blond alebo AA), ale nakoniec som sa toho vzdala

2 Zmrzlinka | E-mail | Web | 20. června 2015 v 17:03

Moc pěkné moc

3 La Micha | E-mail | Web | 20. června 2015 v 20:25

Moc gratuluji k oboum kráskám,jsou krásné obě   !!!
Měla jsem ráda tváře Mackie,z této kolekce jsem koupila pouze šaty za účelem pro své FR holky.Bohužel,když jsem sbírala Barbie,tak se nikde žádná panenka z této řady neobjevovala .
Monte Carlo je úchvatná vždy.Tuto panenku sama vlastním a naprosto souhlasím,že se jedná o nejkrásnější zástupkyni této tváře   !Když jsem rozprodávala svou sbírku,ani na moment jsem nepřemýšlela,jestli tuhle kočku prodám,či ne .
Krásné fotky,líbí se mi park.Jako opravdový

4 Monika | Web | 20. června 2015 v 21:52

Gratuluji jsou to krásné panenky Ten park je super fotky se moc povedly

5 Mary | E-mail | Web | 20. června 2015 v 22:13

Krásne fotky a skvelý príbeh. Máš dobré nápady. Park je fakt úžasný, niektoré kríky by som si od Teba zobrala pre svoje bábiky. Obe dievčatá sú úžasné, Monte Carlo je proste božská, určite jedna z najkrajších zástupkýň tejto tváre. To súhlasím aj ja, som rada, že som ju mohla vidieť aj naživo na zraze. Birthstone ja dokonalá kolekcia, táto Mackie je tiež "hviezda" a páčia sa mi aj šaty od Artsx, ktoré jej veľmi pasujú.

6 anawib | Web | 21. června 2015 v 9:16

krásné fotky krásných barbie

7 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:35

[1]: Díky . Přeju, ať si k Tobě Monte Carlo cestu najde. Kamenové Steffie jsou krásné, takové hodně "panenkovské", ale stačí mi ty dvě co mám, ale z té druhé kolekce Mackie a Goddess, tam už je to se sběratelskýma touhama o dost masovější

8 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:35

[2]: Dík

9 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:40

[3]: Díky . S Monte Carlo to chápu, já mám Kayla/Lea tvář moc ráda, a ona je z těch nejkrásnějších (snad ještě Hard Rock nebo Dallas roztleskávačka se mi ze sběratelských líbí takhle moc, z playline je tu samozřejmě Secret Spell a Amazing Nails i některé FF), prostě Monte Carlo je Monte Carlo.
Dík za pochvalu parku, keříky jsem nabrala ve výprodeji a stromek je od vánoc, ještě bych ráda vyrobila cestičky a tak.

10 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:41

[4]: Děkuji . Místo pokojíku zvelebuju park

11 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:43

[5]: Děkuji . Park je naštěstí skladná záležitost, jedna role trávy, pár umělých keříků co bydlí v krabici na skříni, modrý samet jako pozadí a dá se fotit, ale je co vylepšovat.

12 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:44

[6]: Děkuji

13 Daniela | 21. června 2015 v 10:50

Krásné panenky, park opět zazářil Ovšem ten příběh je naprosto úžasný

14 Valentina | Web | 21. června 2015 v 10:54

[13]: Dík S příběhem - no ani nevím, jestli se tomu dá říkat příběh. Spíš takový ten dovolenkový pocit, kdy člověka něco někde potká, dotkne se ho to a zase to zmizí, ani neví, jestli to pochopil dobře, ale vzpomínka zůstane

15 nauriel | 21. června 2015 v 11:30

Jj, taky mám tyhle kamínkové narozeninové panenky moc ráda, jedna krásnější než druhá. A původní modelky byly taky úžasné. Takže tyhle dvě krasavice, to je dokonalé spojení. Pěkné fotečky

16 Babakat | 21. června 2015 v 17:48

Krásné panenky a milý příběh.

17 Valentina | Web | 21. června 2015 v 19:06

[15]: Dík On Location byly všechny pěkné ....

18 Valentina | Web | 21. června 2015 v 19:06

[16]: Díky

19 baziliska2-barbie | 24. června 2015 v 14:49

Nádherný fotky  i mě se snad Monte Carlo podaří někdy konečně získat je jedinečná. Birthstonky ty mě dostaly všechny, nakonec jsem si vybrala dvě,ale byla to fuška rozhodnout se jen pro ně. Tvá je dokonalá kráska.

20 Valentina | Web | 24. června 2015 v 18:49

[19]: Díky Tak ať se podaří a Monte Carlo u Tebe zakotví .

21 ľubo | 26. června 2015 v 16:19

Sú obe nádherné. Birthstone Mackie je 24 a 12 Goddess.:)

22 Valentina | Web | 27. června 2015 v 9:09

[21]: Dík Tak jestli je Mackie 24, tak jsem už úplně sběratelsky ztracená (ne, nebudu chtít všechny, ne, nebudu chtít všechny, ne, nebudu chtít všechny .....)   

23 Blanka | E-mail | Web | 4. července 2015 v 23:43

Hezky to holky rozjely, jsou to prostě kočky a tanec mají v krvi

24 Valentina | Web | 5. července 2015 v 12:36

[23]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat