neděle 28. června 2020

I u mě bydlí Barbie na Model Muse (publikováno 24.04.2015 18:30:00)

Dnes bych vám chtěla představit čtveřici Barbie na tělech Model Muse, které u mě zakotvily. Všechny jsem kupovala nahé (většinou na ebayi) a přestože panenky s MM tělem moc nemusím, u těchhle jsem to skousla. Některé se možná kloubů časem dočkají, uvidíme. A teď už o které krásky se dnes jedná:

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Jennifer Lopez Red Carpet - v roce 2013 vyšla dvojice panenek podle herečky a zpěvačky Jennifer Lopez. Podle zpěvačky rozesmátá optimistická Barbucha, podle herečky Barbie s laděním až do tragična, něco u Mattela dost netypického. Podle nabídek měla být u nás k sehnání, ale pravidelně jsem objednala herečku, šla ji vyzvednout, ale v krabici číhala zpěvandule. A protože mě její tvář opravdu oslovila, připutovala ke mně nakonec z ebaye.

Tarina Tarantino Barbie - je Gold Label z roku 2008 s tváří Steffie a s krásně úlítlými neonově růžovými vlasy. Líbí se asi nejenom mně, protože cenově vylítla dost závratně. Takže když jsem na ni narazila za dobrý peníz, byla jsem jasná. Návrhářem byl Bill Greening.

Cyndi Lauper Barbie - patří do kolekce Ladies of 80th (ještě s Debbie Harry a Joan Jett) a ačkoliv na to moc nevypadá, má tvář Tereza. I ona patří k těm pro mě krásně ulítlým Barbuchám, jak malbou tak zrzavým sestříhaným hárem.

Fan Bingbing Barbie - je Pink Label z roku 2014 a navrhovala ji Linda Kyaw. Také má svou vlastní tvář a křídově bílou pleť. I ona patří k těm u Mattela netypickým, podobně jako Jennifer je laděná spíš do vážna.

V minulé anketě o nejhezčí pivotalku v obleku zvítězila s přehledem Barbie loves Sinatra. A dnes další malá anketa s obvyklou otázkou Která z představené čtveřice se vám líbí nejvíc?

A ještě malé technické upozornění: Na prohlížení alb Picasy stále nefunguje Internet Explorer (prý ten potížista je pouze verze 11). Prohlížeče FireFox a Chrom fungují normálně jako vždycky (hurá). A když  jsem prolezla různá fóra, kde čím dál tím víc čím dál naštvanějších lidí potíže s jedenáctkou explorerem probírají, našla jsem fígl: pokud vám fotky nenaběhnou a objeví se jen bílá obrazovka, stačí dvakrát rychle za sebou stisknout klávesu F5. Neptejte se mě proč, ale funguje to.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 24. dubna 2015 v 18:32

Panejo super parta

2 Nikky | E-mail | Web | 24. dubna 2015 v 18:43

Priznám sa, že ma názov článku trošku zarazil, si hovorím, že ich musíš mať spústy, ale ešte v tej sekunde mi došlo, že ich dávaš na kĺbiky a potom si hovorím, že máš predsa Nishu a teraz vidím 4 nádherné bábiky. Poznám všetky štyri a neviem si vybrať najkrajšiu.

3 Mary | E-mail | Web | 24. dubna 2015 v 19:17

Pre mňa je jednoznačne najúžasnejšia JLo, stále sa na seba hnevám, že som sa vtedy pomýlila a v Alltoyse som si objednala speváčku. Síce aj tú mám rada, ale táto je omnoho krajšia a viac sa na pravú Jennifer podobá.
Fan Bingbing je u mňa na druhom mieste, na fotkách z Flickra ma dosť okúzlila, možno raz ju v zbierke uvítam.
A Cyndi a Tarina Tarantino sú pre mňa na rovnakej úrovni, na treťom mieste.
Krásne fotky štyroch modelkovských múz.

4 ľubo | 24. dubna 2015 v 19:18

Sú krásne všetky.:) Dal osm hlas Cyndi.:)

5 Babakat | 24. dubna 2015 v 19:25

Jedna hezčí než druhá! O fotkách ani nemluvím. A F5 funguje na 100 %.

6 Terra | 24. dubna 2015 v 19:49

Juu, to byla podívaná! Každá jiná, kazdá krásná! Ale nejvíc jsem trnula u JLo, takže pro ni hlasuji, je nádherná, ještě jsem ji takhle "zblízka" neviděla. Super!

7 La Micha | E-mail | Web | 24. dubna 2015 v 20:19

Moc hezké panenky!Líbí se mi JLo a Tarantina

8 Daniela | 24. dubna 2015 v 21:11

Moc pěkné holky. Mně se asi nejvíc líbí Bingbing, ale je to těsně.

9 Monika | Web | 24. dubna 2015 v 21:39

Hlasuji pro Bingbing ale i Tarantina vypadá zajímavě

10 Blanka | E-mail | Web | 25. dubna 2015 v 10:06

U mne vede Cindy, tahle panenka se vážně povedla a mám ráda i její lidskou představitelku a její hudbu
Snad se holky kloubů dočkají, určitě si je zaslouží

11 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:10

[1]: Dík.

12 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:12

[2]: Díky. Jinak jich u mě na MM bydlí i víc než tahle čtyřka a Nisha, ale zas je tolik nefotím, tak proto ten titulek.

13 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:15

[3]: Díky . Obě JLo jsou krásné, přeju Ti ať získáš i tu druhou
Mně se opravdu stalo s herečkou snad třikrát, že jsem objednala herečku, došla do obchodu (různé prodejny), koukla na krabici a tam JLo v kombinéze, která už u mě bydlela.

14 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:16

[4]: Cyndi je dobrý týpek. U ní mám pocit, že tak trochu zabere všechen prostor. A to i v téhle konkurenci.

15 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:16

[5]: Dík. Na každý fígl se časem přijde

16 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:17

[6]: Díky . JLo stojí za to v obou provedeních

17 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:18

[7]: Díky. Tarantinka na fotkách s těmi vlasy úplně svítí. Naživo je to trochu menší neonka

18 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:18

[8]: Dík.

19 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:19

[9]: Díky. Zatím holka vede.

20 Valentina | Web | 25. dubna 2015 v 16:21

[10]: Dík. S klouby je to horší, bez problému by to bylo zatím jen u JLo. Jsem zvědavá na podzimní kolekci, jestli tam budou pohyblivé Look a jestli konečně bude nějaká bledule.

21 madamerouge | Web | 26. dubna 2015 v 21:09

Krásné kočky, pro mě je Top Tarina Tarantino, po té jsem hodně toužila :) Gratuluji!

22 Valentina | Web | 27. dubna 2015 v 18:28

[21]: Dík

23 nauriel | 27. dubna 2015 v 20:43

Nádherné krásky. A každá jiná. Moc dobře se na ně kouká

24 Valentina | Web | 27. dubna 2015 v 21:16

[23]: Díky

25 baziliska2-barbie | 7. května 2015 v 18:16

Jsou krásné všechny. Vždycky jsem si přála získat Tarinu Tarantino, přijde mi jedinečná, stejně tak Cindy, která  je dokonalá.   

26 baziliska2-barbie | 7. května 2015 v 18:19

Hlasuji pro Cyndi, kdo by téhle divošce odolal. No a taky se ji ,jak úžasně jsem napsala její jméno v prvním komentáři.

27 Valentina | Web | 7. května 2015 v 22:48

[26]: Cyndi si prostě vždycky zabere prostor Jinak s Cindy jsem si vzpomněla na Méďu Béďu, asi že i medvědice Cindy byla roztomilost sama

Žádné komentáře:

Okomentovat