neděle 28. června 2020

Kira, Kira, Kira (publikováno 16.09.2016 18:59:00)

První Barbucha s tváří Kira byla v roce 1981 Oriental - krásná Asiatka ve žlutých šatech s červeným lemováním a s červenožlutým kabátkem. A zrovna na ni jsem měla obrovskou smůlu.

Listování stále ruční pohon, ale pokud ťuknete do tlačítka s třemi tečkami pod sebou, můžete si pustit prezentaci.
Zobrazení popisů fotek zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Nejdřív se zařadila do trojice Barbuch, jediné trojky, která se mi za ta léta co sbírám, ztratila někde na poště. Pak jsem ji uviděla před pár lety na ebayi za pár dolarů, trochu podle fotky rozvrkočenou, ale s původním oblečením, a tak jsem zkusila štěstí podruhé. Tentokrát dorazila, ale vlasy měla divně prostříhané, a co hůř, na temeni hlavy se rozvírala prasklina v plastu. A tak milá Oriental putovala do krabice než vymyslím co s ní. Plasty se lepí hodně špatně, nakonec mi zabralo lepidlo Vinyl Plastic Adhesive od firmy Bison a to už byl asi pátý pokus. Pak jsem milou Oriental velice opatrně zbavila těch ostříhaných cancourů (opravdu se mi nechtělo lepit hlavu znovu) a dovlasila ji. Dočkala se i pohyblivého tělíčka od Raquelle a v mé sbírce je to něco jako babička, Barbuch vyrobených v osmdesátých moc nemám ani se na ně nezaměřuju.
Kiry Mattel používal hlavně v playline jako asijské kamarádky Barbie, ve sběratelských se téhle tváře najde asi nejvíc v edici Dolls of the World. Po roce 2000 Kiru částečně nahradila tvář Kayla/Lea, pár let se vůbec neobjevila, až tuším vloni vydal Mattel sběratelskou Kiru.
Když už jsem konečně tu svou Oriental jakžtakž přivedla do koukatelného stavu, napadlo mě nafotit ji s ostatními Kirami z hrací party a vyhrabala jsem i krabici, kde neokloubené playline Kiry skladuju a nafotila jsem alespoň horní řadu (ještě by se pár playline Kir našlo, ale už by se holky nevešly na fototruhlu, tak třeba zas někdy příště).

Dnes uvidíte:
Oriental 1981 (novinka)
První Kira a pěkná potížistka, ale jsem opravdu ráda, že ji mám
Glitter Beach Kira (novinka)
Flying Hero Kira 1996 (novinka)
Kira Butterfly Art (dvakrát, jednou v origo stavu a jednou z hrací party jako Indiánku)
Princess Barbie 1997 Kira (novinka)
Tuhle Kiru mám z MMB a prodejkyně ji perfektně určila, za což má můj obdiv, ale já ji nebyla schopná na netu najít, protože princezen Kir bylo víc a fotek je dost málo, takže podruhé ji určil Lubo.
Very Velvet Kira
Surf City Kira
Picture Pocket Kira
Soccer Kira (1998 WNBA Kira) (novinka)
RollerBlade Kira (novinka)
Hawaiian Fun Kira 1991 (novinka)
Animal Loving Nikky 1989 (novinka)
Western Fun Nia 1990 (novinka)

Všechny Kiry najdete v Rozcestníku jako vždycky

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 16. září 2016 v 19:01

No těch je

2 Nikky | E-mail | 16. září 2016 v 19:13

Sú nádherné, mala som chvíľu Wester Fun Niu, je nádherná, veľmi sa mi páčili jej modré očká v kombinácii s čiernymi vlasmi. Teraz na svoju prvú Kiru čakám

3 ľubo | 16. září 2016 v 19:18

Sú nádherné ja túto tvár zbožňujem a veľmi by ma potešilo, keby sa stále používala. Ale musím priznať, že minuloročná Mutya ma extra sklamala, tie hrozné oči a najmä pridané zuby + tá cena = hrôza. Máš pravdu okrem Mutye a Sapphire Splendor boli všetky zberateľské Kiry z kolekcie DOTW. Moje favoritky sú Surf City, Picture Pocket, Butterfly Art a Very Velvet. :)

4 valentina-panenky | 16. září 2016 v 19:52

[1]: Ano, poměrně dost. Já tuhle tvář ráda

5 valentina-panenky | 16. září 2016 v 19:53

[2]: Dík Nia je prima. A na kterou máš políčeno?

6 valentina-panenky | 16. září 2016 v 19:55

[3]: Dík Ano, jak mám tuhle tvář ráda, tak Mutya mi připadala přehnaná ve všech směrech. Jakoby Mattel zapomněl, co se dá z téhle tváře udělat.

7 Daniela | 16. září 2016 v 20:10

Parádní souhrn

8 Mary | E-mail | Web | 16. září 2016 v 22:13

Prekrásna skupina krásnych Kír. Ty ich máš teda. Pre mňa sú najkrajšie Butterfly Art, Surf City a Picture Pocket.

9 Majka | Web | 17. září 2016 v 9:38

Jen zírám, tolik Kir najednou jsem fakt neviděla...

10 Hanneton | 17. září 2016 v 10:46

Krásná sbírka krásných panenek. Tato tvář je velmi sympatická, škoda, že ji nepoužívají i nyní častěji.

11 La Micha | E-mail | Web | 17. září 2016 v 11:13

Velká sbírka,jsou hezké

12 valentina-panenky | 17. září 2016 v 19:26

[7]: Díky

13 valentina-panenky | 17. září 2016 v 19:28

[8]: Dík To se Ti líbí ta samá trojka co mně - tyhle tři šly jako první do hrací party .

14 valentina-panenky | 17. září 2016 v 19:29

[9]: Ono je jich vůbec docela hodně - v osmdesátých a devadesátých jich bylo prakticky každý rok několik.

15 valentina-panenky | 17. září 2016 v 19:30

[10]: Dík Taky bych ji ráda viděla častěji

16 valentina-panenky | 17. září 2016 v 19:30

[11]: Díky

17 babivera | Web | 17. září 2016 v 21:44

Ty jsou krásné, jedna hezčí než druhá. Asi nejvíce se mi líbí Princess Barbie 1997.

18 Rachelle | Web | 17. září 2016 v 23:00

Krásna parta, táto tvárička sa mi veľmi páči, ani neviem, ktorá z tých tvojich sa mi páči najviac , asi všetky mohli by túto tvár používať aj teraz

19 nauriel | 18. září 2016 v 8:34

Přiznávám, že ze začátku se mi tahle tvář zrovna nelíbila. Ale čím dál víc jsem jí přicházela na chuť. Tvoje slečny jsou krásné a krásnější, skvělá podívaná

20 valentina-panenky | 18. září 2016 v 9:59

[17]: Dík O princezně jsem ani netušila že existuje, dokud ji neměla v nabídce Skytka

21 valentina-panenky | 18. září 2016 v 10:09

[18]: Díky Loni byla po dlouhé pauze Mutya, ale bohužel podle mě vypadala spíš jako svoje vlastní karikatura, myslím, že to dost přehnali s líčením. Vlastně ani nevím, kdo navrhoval ty původní kočky z osmdesátých a devadesátých.

22 valentina-panenky | 18. září 2016 v 10:16

[19]: Dík Kira tvář u některých Barbuch působí trošku tvrdě, ale mám to jako s Marisou - nevadí mi to. Kromě toho je super i na Indiánky a na Eskymačky a když chtěl člověk v devadesátých jinou Barbuchu než bloncku Superstar tak to byla Kira, Tereza ....

23 Babakat | 22. září 2016 v 10:13

Krásné fotky. Taky máme pár těchhle panenek a hrozně je miluju.

24 valentina-panenky | 22. září 2016 v 19:04

[23]: Dík. Byly a jsou krásné

25 baziliska2-barbie | 26. září 2016 v 11:44

Tvoje Asie krabice je prostě plná neuvěřitelných pokladů. Jedna krásnější než druhá.Když si je vyndavala musela si určitě každou pohladit, protože jsou nádherný.

26 valentina-panenky | 26. září 2016 v 19:15

[25]: Dík Prima, že to chápeš. Nejenom, že jsem si hrála jak malá, ale měla jsem je vytarasené z krabice skoro 14 dní

Žádné komentáře:

Okomentovat