pondělí 29. června 2020

Klasika aneb Red Carpet Barbie Pink Gown 2014 (publikováno 15.09.2017 13:50:00)

V roce 2014 se i u nás prodávala čtveřice Look Barbie Red Carpet. Asi nejpopulárnější byla Goddeska ve zlatavých šatech. Mackie Red Carpet Barbie Pink Gown 2014 v růžové róbě byla taková klasika - blonďatá, s řasami, které by v reálu musely mít alespoň pět cenťáků na délku, a s natuženým účesem. Zakotvila na poličce a tam stojí dodnes. Pak jsem na netu našla fotky téhle kočky rozčesané a přetělené na kloubíky a najednou to byla úplně jiná panenka. Skoro vzápětí jsem našla nabídku na její prodej na bazoši za pár kaček, takže jsem ji zakoupila pro hrací partu. Po čase dostala kloubíky od letošní Look Millie a mihla se v článku Náhodný výběr, protože trpělivě čekala na fototruhle na nějaký ten výlet. Nakonec z toho byly výlety dva:
Jednak jsme vyrazili zase jednou po pražských parcích, tentokrát do Grébovky, což je park ve svahu mezi Vinohrady a Nuslemi s umělou jeskyní, několika kašnami a vinicí a podruhé ke Kamýku nad Vltavou na zříceninu hradu VršKamýk.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 15. září 2017 v 14:32

Týmto článkom si ma veľmi potešila hneď niekoľkokrát. Táto Mackie bola moja úplne prvá Look a dlho som si myslela, že bude aj posledná až do Vianoc, keď som dostala hneď dve ďalšie slečny z tejto série Tie fontány sú úžasné, ja som veľký milovník fontán, celkovo mám hrozne rada tieto tvoje výletové fotenia

2 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 15. září 2017 v 14:35

Moc pěkne

3 Daniela | 15. září 2017 v 15:27

Paráda Moc pěkná v obou variantách
Oba výlety vydařené

4 Růža | E-mail | 15. září 2017 v 16:11

Mackie je velice půvabná a kloubové tělíčko jí prospělo. Oba výlety jsem si užila, moc se mi líbí fontány.
Hrad VršKamýk jsem neznala a děkuji za jeho fotky.

5 Babakat | 15. září 2017 v 16:24

Panenka je krásná a tvoje fotky z výletů se mi vždycky líbí.

6 La Micha | E-mail | Web | 16. září 2017 v 15:33

Krásná Mackie a tyto letní šaty jsou skvělé.Moc pěkné fotečky

7 ha-misa | 17. září 2017 v 10:17

máš pravdu, že upravená je od originálu k nepoznání. Výlet do Grébovky musel být super. Další místo na mém seznamu "kam chci taky".

8 Monika | Web | 17. září 2017 v 19:00

V těch šatech ji to moc sluší Pěkné fotky

9 nauriel | E-mail | 18. září 2017 v 21:03

Tahle panenka je vážně nádherná a kdyby ta co mají u nás v Dráčiku neměla otočenou každou řasu jinak, asi už by u nás bydlela...
Děkuji za další krásné fotky z výletu

10 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 21:55

[1]: Dík Mně se Look líbí čím dál tím víc, hlavně poslední tuším už 4 pohyblivé řady. Ale i mezi těmi na MM se najde spousta krasavic.

11 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 21:55

[2]: Díky

12 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 21:56

[3]: Dík

13 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 21:58

[4]: Díky Na Vrškamýku se mi líbil celý areál - je tam kromě zříceniny i hřiště pro děti, ovce, vyhlídková věž ....

14 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 21:58

[5]: Dík

15 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 21:59

[6]: Díky Jj tyhle šaty se povedly, i když jejich původní majitelka mě zas tak moc nezaujala.

16 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 22:01

[7]: Mně se líbí, že je teď taková něžná holka. Jinak já jsem v Grébovce nahoře u jeskyně byla taky prvně, přitom to je kousek z Míráku a rovnou jsme tam narazili na svatbu u fontány je tam v parku i posezení a restaurace, ale tam zas měli pro změnu sraz Harley Davidson, ale stejně to byla pěkná procházka.

17 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 22:02

[8]: Dík

18 valentina-panenky | Web | 18. září 2017 v 22:03

[9]: Rozčesaná mě fakt dostala. Jinak občas se ještě vidí na MMB nebo na Bazoši.

19 baziliska2-barbie | 22. září 2017 v 14:00

Já opravdu nestačím zírat, kde bereš tak úžasný nápady na výlet. O spoustě míst nemám ani potuchy. A musím přiznat, že jsem se už dvakrát inspirovala a vyšlápli jsme s rodinou po tvých stopách. Tuhle panenku miluju je fakt krásná.

20 valentina-panenky | Web | 22. září 2017 v 14:40

[19]: Dík . Moc mě těší, že Tě baví výlety a že jsem i dodala nápad na trasu. Jinak doporučuju na fb veřejnou skupinu "Méně známé turistické cíle", tam se najde spousta zajímavých míst.

21 Mary | E-mail | Web | 23. září 2017 v 1:06

Táto Mackie je síce taká klasická blondínka, ale krásna je a vždy sa mi páčila. Pre mňa je krajšia ako Holiday 2008. Nový look s vyrovnanými vlasmi jej pristane. Taktiež i kvietkové šaty.
Výletík opäť raz super. A mňa si tiež troška inšpirovala, zatiaľ som si urobila výlet s bábikami len do nášho mestského parku, možno časom bude i niečo iné.   

22 valentina-panenky | Web | 23. září 2017 v 9:45

[21]: Dík Ano, ona je taková jemná holka
Focení venku je fajn, sice nějakou vlastní scénku je tam náročné postavit, (což se mi potvrdilo třeba na loňském Halloweenu) ale je lepší světlo a zajímavé scenérie. Lidé pokukují, co to dělám, ale když se někdo dá do hovoru, většinou zjistím, že by se rád přidal.

Žádné komentáře:

Okomentovat