neděle 28. června 2020

Lady Tremaine a Galadriel aneb co udělá bledá těla (publikováno 08.01.2016 17:52:00)

Mattel a Disney loni vydali další sérii panenek k pohádce Popelka (tedy k jejímu nejnovějšímu filmovému zpracování). Líbily se mi snad všechny postavy, ale nejvíc mě oslovila zrzavá dáma lady Tremaine - zlá macecha podle své filmové představitelky Cate Blanchett. A tak když jsem viděla na ebayi její hlavičku za pár dolarů, skončila u mě. Jenže co s hlavičkou bez tělíčka, a když u mě nové tělíčko, tak kloubové. A vznikl problém, protože tahle lejdy je bledá tak, že trumfne i upíry z Twilight ságy. Začala jsem znovu už poněkolikáté přemýšlet, jak zesvětlit plast, aniž by se při procesu rozpadl, a zorganizovala jsem několik chemických pokusů. Uvedu je tu jen pro pořádek, to abyste věděli, kdybyste to třeba chtěli zkoušet, že tudy cesta nevede:

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
peroxid vodíku H2O2 - oblíbená chemikálie mé babičky, která ho měla jednak jako desinfekci na má věčně odřená kolena a jednak jako univerzální čistič na skvrny. Nejdřív jsem zakoupila flašku toho tříprocentního v lékárně, naložila do něj jedno staré belly button tělo s pokrčenou rukou, kterého mi nebylo líto, a po zhruba 14ti dnech louhování jsem zajásala: nohy od kolena dolů (tedy přesně ten kus naložený v peroxidu) byl o odstín světlejší. I zakoupila jsem krabičku na špagety (vysoká právě těch potřebných 30 čísel), druhou láhev peroxidu, ponořila jsem tělo Fashionistas od jedné Raquelle, počkala 14 dní a ono houby. Fashionistas plast je prostě jiný plast než belly button. I došla jsem do drogerie, zakoupila koncentrovaný technický H2O2, nejsilnější co měli, prokázala se přitom občanským průkazem, až takový sajrajt to prý je, naložila tělo, počkala tři neděle a ono nic a houby.
Ventilovala jsem zklamání na barbuším kafi a Gabi mi pak přinesla krabičku soli, která se přidává k pracímu prášku jako odstraňovač skvrn. Naložila jsem, počkala a ono zas nic.
Třetí pokus byl s kyselinou - nalila jsem do krabičky na špagety potravinářský ocet, přihodila jsem dvě tablety šumivého vitamínu C, šoupla do toho roztoku tělíčko a ono zas nic do třetice (a to nepočítám Savo a Vanish, to už jsem zkoušela někdy před dvěma lety).

Pak jsem tělo radši pár dní máčela v pramenité vodě, aby se z něj vyplavily stopy po mých pokusech, a řekla jsem si, že když spousta sběratelek přemalovává hlavičky, mohla bych já natřít něčím světlým tělíčko. V barvách-lacích kroutili hlavou a tvrdili, že plast se prostě jen tak přemalovávat nedá. Ve výtvarných potřebách už byli větší optimisti, i zakoupila jsem tělový a bílý kelímek HobbyAcrylu, tedy akrylových barev ředitelných vodou, namíchala skoro bílý odstín a tělíčko jsem natřela. Na pár místech byly patrné šmouhy od štětce, tak jsem na zaschlou vrstvu vzala šmirgl papír 800 (tím se dá snad i hladit jak je jemný), ale jen co jsem jednou slabě přejela, akrylová barva se celá sloupla. Takže jsem měla stále hlavu lady Tremaine bez tělíčka a nově i oloupané tělíčko bez hlavy. Jako poslední pokus jsem zkusila modeláře Pecku. Vůbec se nedivili, že chci natírat plast. Prodali mi opět kelímek tělové a bílé, kelímek bezbarvého matového laku, vše značka Revell. Natřela jsem tělo, asi na čtyři etapy, aby byly ruce natřené celé i v různých polohách kloubíků, vše jsem zalakovala a s úlevou nasadila hlavičku na skoro bílé tělíčko. Zatím vše drží, malba se neodírá ani neloupe. Uvidím, jestli vydrží. A jestli jo, tak ne že bych to chtěla dělat ve velkém, ale ještě pár srdcovek by si tuhle akci zasloužilo. Už jsem pokukovala i po paint brush stříkací pistolce pro modeláře, ale nejdřív chci pár měsíců počkat, že aby se ověřila trvanlivost přemalby.

Na fotkách uvidíte lady Tremaine i druhou Barbie vytvořenou podle Kate Blanchett, tentokrát v roli Galadriel (něžná blonďatá Mackie z kolekce podle Pána prstenů, v kolekci byli ještě Arwen, Legolas a Aragorn). Podobu s Kate vidím u obou, u každé trochu jinak, koneckonců oba filmy dělí pěkných pár let).
Šperky u zrzky jsou skoro vlastní výroba, Gabi nás totiž začala učit korálkovat, tak ta hezká symetrická očka jsou od Gabi a ten zbytek ode mě. Ale o korálcích až někdy příště.

Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 8. ledna 2016 v 17:57

Krásné fotky

2 Daniela | 8. ledna 2016 v 18:19

Krásné kočky.
Cesty s panenkami, k fotografování šití truhlaření a teď i k alchymii
Mandragora za Jakubské noci utržená, jedno mihotavé světlo svatojánské mušky, slza kterou při setkání umí prolít žena a dým, který se snáší po výstřelu z pušky...

3 Babakat | 8. ledna 2016 v 18:48

Obě jsou krásné. Já jsem napatlala Jema (jenom obličej) svým makeupem a zapudrovala, kromě špičky nosu, která pořád vypadá namrzle, to drží. Ale potřebovala jsem naopak tmavší obličej než byl vyroben.

4 ľubo | 8. ledna 2016 v 19:15

Obe sú nádherné.:) No, páni, čo si všetko podnikla, aby si to telo vybielila.:) Galadriel je krásna Barbie, ale Cate mi nikdy nepripomínala, to už viac mi ju pripomína Mermaid Fantasy Kayla.:) Keďže sa Popolušky začali zjavovať v Dráčiku, snáď sa ukáže aj macocha.:)

5 Nikky | E-mail | Web | 8. ledna 2016 v 20:22

Obe sú nádherné To sa vôbec nedivím, že u Pecku na teba nepozerali ako na blázna, lebo drvivá modelov je z plastu a firma Revell je prvotriedna (môj drahý je plastikový modelár, tak preto tie znalosti), po pretretí lakom by ti to malo vydržať, avšak drahý postavené (namaľované, nakamuflážované a podobne) modely dáva do vitrínky a nehrá sa s nimi, takže neviem, ako to vydrží pri fotení Airbrush je inak perfektná vecička, to som už mala v ruke a keď sa s tým človek naučí robiť, tak sa s tým dajú robiť skutočné zázraky

6 La Micha | E-mail | Web | 8. ledna 2016 v 20:42

Krásné fotky,ta blondýnka je moc pěkná .Líbí se mi zahrada s "fontánkou"   

7 babivera | Web | 8. ledna 2016 v 21:47

Krásné fotky. Hmm co člověk všechno neudělá pro panenky, chválím. Taky jsem takový mimoň.

8 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 10:59

[1]: Díky

9 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 11:00

[2]: Na slzy nedošlo, ale připadala jsem si jak malý chemik. Stejně to musí nějak jít, jenže jak .....

10 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 11:01

[3]: Dík Mně se nechce měnit hlavičky, tak jsem se vydala tou druhou cestou přemalby tělíčka.

11 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 11:04

[4]: Dík Pokusy a omyly to je moje, hlavně ty omyly Já ji i v Galadriel trochu vidím, ale na moudrou elfku mi připadá trochu moc holčičí. Ale jako panenku ji mám moc ráda.
Jsem zvědavá, co se v obchodech objeví.

12 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 11:09

[5]: Koukám, že máš znalosti opravdu v různých oborech Já jsem si právě říkala, že modelář se z natírání plastů nevyděsí - mám pár kamarádů a známých, co modelaří. A dělají se i funkční modely, že.
Revell opravdu zatím drží, je to syntetika na rozdíl od těch hobby akrylovek.
Čím dál víc se mi zdá, že bych malý kompresorek a stříkací pistolku uživila, i na stříkání nábytku třeba, ale vůbec se v tom nevyznám a není to úplně laciná záležitost, tak teď sháním informace

13 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 11:10

[6]: Dík Fontánka je z Madala Balu, líbila se mi, že nebyla přezdobená a velikostně ideální pro Barbie .

14 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 11:11

[7]: Děkuji Jak to mimoň, vždyť panenky si to přece zaslouží

15 Nikky | E-mail | Web | 9. ledna 2016 v 11:14

[12]: Tak pričuchla som zhodou okolností trošku aj k tomuto, ale že by som sa vyznala, tak to nie. Pár jednoduchých modelov (bez maľovania) som postavila aj ja.
Myslím, že by sa ti to podarilo, ale ako vo všetkom, sú rôzne kvality a ceny a podobne, ale kamaráti ti určo poradia a inak bábiky sú úžasné

16 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 12:36

[15]: No právě - je hodně typů, musím trochu prolézt weby, poptat se, a uvidím.
Ale opravdu i na ten Barbuší nábytek by se to hodilo - štětcem to není ono, pořád i u kvalitnějších štětců je problém s pouštěním chlupů, zkoušela jsem i molitan, je lepší, ale ne dokonalý, třeba by airbrush byl správná cesta.

17 Nikky | E-mail | Web | 9. ledna 2016 v 12:41

[16]: Myslím si, že áno, aj drahý najprv samozrejme začínal klasickým maľovaným štetcom, ale keď sa naučíš správne pracovať s airbrush, tak sa dá urobiť tým aj linka na oko bábiky teda ak sa človeku netrasú ruky ako mne

18 Daniela | 9. ledna 2016 v 13:00

[12]: No, pistoli potřebuješ, Ježíškovi už to napsat nestihneš, tak si budeš muset udělat radost, no.

19 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 13:20

[17]: Tak třesoucí se ruku lze podepříti Už to vidím na další "řemeslo" do kterého budu kvůli panenkám fušovat

20 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 13:25

[18]: To já už si to pak nějak "zdůvodním" jako všechno ale zas se nechci ukvapit a chci si udělat nejdřív průzkum trhu - aby to bylo opravdu funkční a pro radost a ne k vzteku ve stylu "to jsem zas koupila ptákovinu". Jestli to správně chápu, potřebuju kompresor (malý, tichý, abych ho mohla pustit i doma a už jsem vyšpiónila, že jsou tam rozdíly v regulaci) a pak modelářskou pistolku. Nejradši bych si nejdřív někde zkusila, jak se s tím dělá.

21 Nikol | E-mail | Web | 9. ledna 2016 v 15:17

Tedy...obdivuji tvou trpělivost,já bych to už po 3tím pokusu vzdala ale dílo se vydařilo skvěle. Obě dvě jsou mooooc krásné. A jsem naprosto paf z té tvojí fontánky. Ta je božská! To je domácí výroba?

22 nauriel | 9. ledna 2016 v 20:40

Tak tomu říkám vytrvalost. A rozhodně se vyplatilo

23 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 21:28

[21]: Dík Nějak jsem se zaťala Ne fontánka je koupena v Madala Balu a stála cca 460,-. Moje stará už odešla (tedy přestalo fungovat čerpadlo), přitom se na ně hezky kouká a zvlhčují vzduch, tak jsem zakoupila.

24 valentina-panenky | Web | 9. ledna 2016 v 21:31

[22]:Dík Zatím dobrý, tak snad nátěr vydrží. Ještě tu mám minimálně tři adeptky na tenhle proces, jak se znám, tak jen co se pořádně naučím s modelářskými barvami a začne to jít, tak Mattel vyrobí konečně pro playline to bledé kloubové tělo. Třeba to vyprovokuju

25 Mary | E-mail | Web | 10. ledna 2016 v 19:03

Máš vážne svätú trpezlivosť. Ja by som sa pri procese prefarbovania určite vzdala.
Macocha sa na Kate Blanchett na 100% podobá, Elfka Mackie tá vôbec. Ale obidve sú prekrásne. Najmä macocha, na tú som mala zálusk už od jej promo fotiek, len ako vidím je problém s telom, tak momentálne budem bez nej.
Rewell je skvelá firma, ja som maľovala v živote asi 3 modely, mám už dobrých pár rokov rozrobený veľký model lode Titanic, ale stále som sa nedokopala ho dokončiť.

26 valentina-panenky | Web | 10. ledna 2016 v 20:28

[25]: No trpělivost - ono jak s čím Tahle kolekce se opravdu povedla, kdybych u nás potkala Popelku tak taky moc neváhám. Viděla jsem ji na vánočních trzích v Norimberku, ale už jsem měla nabrané Fashionistas, tak ty dostaly přednost.
Tý jo, takže vlastně taky modelaříš?

27 ľubo | 12. ledna 2016 v 19:30

[26]: Peti, treba navštíviť Dráčiky, mala by si tam stretnúť Popolušky.:)

28 valentina-panenky | Web | 13. ledna 2016 v 18:44

[27]: Určo zkusím

29 Edita | E-mail | 15. ledna 2016 v 12:35

Krásné panenky a povedená scénka :o) Moc se mi líbí i fontánka!!! ideálně k panenkám :o)

30 valentina-panenky | Web | 15. ledna 2016 v 15:17

[29]: Dík

31 Rachelle | Web | 15. ledna 2016 v 19:32

Teda, naozaj obdivujem toľké pokusy, ale stálo to za to, Lady Tremaine vyzerá s novým telom dokonale krásne fotky

32 valentina-panenky | Web | 15. ledna 2016 v 22:04

[31]: Díky Doufám, že to vydrží

33 Blanka | E-mail | Web | 17. ledna 2016 v 19:51

Tedy, to tedy byla napínavá story, doufám, že barvička bude držet. Tahle "macecha" se opravdu podařila, je to Cate jak vyšitá, tuhle herečku já tedy můžu   

34 valentina-panenky | Web | 17. ledna 2016 v 22:33

[33]: Že, já taky. Neuvědomuju si film, kde by nebyla skvělá

35 Eďa | Web | 23. ledna 2016 v 22:24

Wow, má obllíbenkyně. Galadriel je krásná panenka, ale s herečkou nemá nic společného. Kdežto macecha je jasná Cate, moc moc povedená.

36 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 23:10

[35]: Dík Na Cate (té živé) mě fascinuje, že zahraje cokoliv od královny až po úplnou potvoru

Žádné komentáře:

Okomentovat