pondělí 29. června 2020

Ještě jednou rododendrony, tentokrát s Midge (publikováno 09.06.2018 18:10:00)

Možná, že už rododendronů máte plné zuby, ale možná, že se rádi podíváte. Vyrazili jsme před pár týdny do Štiřína. Je tam zámek, který původně patřil Ringhofferům, kolem je velké soukromé golfové hřiště, ale také je tam přístupný relaxační park se sbírkou přibližně 1300 rododendronů a azalek. Tak praví průvodce. Nepočítala jsem to, ale rododendrony byly opravdu všude, různé barvy, všechny v květu, paráda.
S sebou jsem měla Earring Magic Midge (tvář Diva), už jste ji mohli vidět v minulém článku Zlatá devadesátá a malý výlet do Veltrus a je poslední z předváděné trojice, která ještě na výletě nebyla.
Když jsme obešli park, vydali jsme se ještě kolem rybníka do lesa, kde je pár studánek propojených technicky do vodního díla, které napájelo vodou zámek a dříve prý i dnes už zrušený pivovar.

A na závěr jedna otázka: Každý, kdo nakoukne na mé fotky panenek, rychle zjistí, že mám ráda Barbie pohyblivé, s kloubovými těly. Líp se fotí, líp se pózují, líp se na ně šije, o nábytku a domečkování ani nemluvím, přetělené panenky jakoby ožívají. Poslední dobou jsem si v reakcích už párkrát přečetla, že přetělování starších panenek je fuj, no nevím proč, kdyby stály vedle sebe stejné Barbie, jedna s původním tělem třeba TNT, druhá s MadeToMove, sáhnu bez váhání po té druhé. Sbírky jsou (naštěstí) různé, někdo to třeba má jako já, někdo má nejradši původní Barbie v původní krabici, do cizích sbírek nekecám, pochválím, co se mi líbí, zbytek je podle mě věc každého sběratele. Svůj názor na přetělování nezměním, ale stejně by mě zajímal ten Váš: máte radši ty pohyblivé, i když jde o starší ročník a je nutné přetělit, nebo jste zástáncem toho, že jak Barbie Mattel vyrobil tak má i zůstat?

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Babakat | 9. června 2018 v 18:15

Krásné fotky! Ale abych jenom pořád nechválila, tak to MTM tělo ke klasické hlavě není můj šálek kávy.

2 valentina-panenky | Web | 9. června 2018 v 18:27

[1]: Tvůj ne, můj ano

3 Růža | E-mail | Web | 9. června 2018 v 18:38

Procházku krásným parkem jsem si užila. Rododendrony a azalky mám moc ráda a tak se mi nemůžou omrzet. Tvojí krásce to velice sluší.     

4 Zmrzlinka | E-mail | Web | 9. června 2018 v 20:42

Pěkné

5 Daniela | 9. června 2018 v 21:27

Krásné. Midge, rododendrony i studánky
Ovšem ta obluda na začátku, co vypadá, jakoby Hudertwasser požil něco hodně ilegálního, mě vyděsila
Jinak se mi ty hodně pohyblivé holky líbí

6 ĺubo | 10. června 2018 v 20:07

Tieto staršie mi na MTM nesedia, ale nesedia mi ani na moje najoblúbenejšie Model Muse.☺ Och, ale novú Divu by som teda bral, už 8 rokov Mattel túto tvár nevyužil. 😣

7 Daniela | 11. června 2018 v 7:59

Když už jsem si všimla toho dodatku, tak za mne vedou kloubíky. Rozhodně při focení na výletech nebo v příbězích.
Klasická tělíčka mi trochu připomínají divadlo Nó nebo indonéské stínové loutky. Je to zajímavé, ale není to můj šálek čaje.

8 babivera | E-mail | 11. června 2018 v 9:48

Opět moc pěkný článek a krásné fotky. No a jak píšeš, přetělování je každého věc. Já  nepřetěluji, pánč to moc neumím, a asi zatím ani přetělovat nebudu.

9 nauriel | E-mail | 17. června 2018 v 17:19

Tak to byla neuvěřitelná přehlídka a na závěr lehké osvěžení
Já mám panenky na hraní, takže za mě určitě klouby a je mi jedno, jestli je to panenka nová nebo starší...

10 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:33

[3]: Dík Já o tomhle parku vůbec netušila, že existuje.

11 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:33

[4]: Díky

12 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:35

[5]: Njn, moderní architektura. Přiznám se, že jsem přemýšlela, co mi taková budova připomíná a jediné co mě napadlo, byly takové ty secesní šicí stroje z litiny ze začátku minulého století - ozdobné mřížoví, oblé tvary a tak.

13 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:37

[6]: Jj, u Tebe jsem tušila, že to budeme mít přesně opačně Midge je krásná tvář, přitom jak se liší tahle a třeba Diva z Barbie Basics ...

14 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:40

[7]: Díky za názor Já to mám také hodně spojené s focením - s pivotal nebo fashionistas Barbie napózuju jak chci, s MTM je to zas ještě o level výš.

15 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:41

[8]: Dík Je to zajímavé místo. A díky za názor na kloubíky

16 valentina-panenky | Web | 17. června 2018 v 20:43

[9]: Díky Ano shodneme se, na hraní jsou kloubíky prostě lepší

17 Nikky | E-mail | Web | 27. června 2018 v 18:04

Fotky sú nádherné, sála z nich pokoj a voňa. Midge je nádherná, tvár Diva mám len 3x, takže nejakú ďalšiu by som uvítala. Osobne mám pretelenú len jednu bábiku, ale nikomu do toho nekecám. Každému, čo mu vyhovuje, okrem toho u teba viem, že dosť z pretelených bábik máš aj v originál stave vystavené ako druhý kus, čo bude u mňa tiež v jednom prípade dôvod, prečo som si bábiku kúpila 2x, ale o tom trochu neskôr. Osobne celkovo píšem len svoj názor, ale písať, že pretelevanie je fuj...no to mi príde už trošku mimo. Každému sedí niečo iné, mne sa MTM telíčko vzhľadovo až tak nepáči, ale jeho pohyblivosť je úžasná a v rámci Mattelu aj najlepšia.

18 valentina-panenky | Web | 28. června 2018 v 18:23

[17]: Dík, ten park je tak pěkný, že ačkoliv jsem nikdy nedržela golfovou hůl v ruce, tak tam bych si snad v době kvetoucích rododendronů šla i zahrát jen abych ho mohla projít celý Jinak díky za názor, zrovna Midge MTM tělo dostala, i když to její původní bylo jenom ohrané a malinko uštíplý krček nebyl vidět. Ale často mám opravdu ve vitrínce originál, a když se mi líbí a potkám druhý třeba poškozený exemplář za dobrou cenu, tak jde do hrací party.
Původní fashionistas/pivotal těla byla vzhledově hezčí, ale MTM je skvěle pohyblivé. Teď mě láká koupit si alespoň jedno tělíčko Seamless .....

19 Mary | E-mail | Web | 3. července 2018 v 23:12

Prekrásna prechádzka po parku a okolí. Sedieť na lavičke a pozerať sa na tú krásu, čo tam kvitne. Midge ako vidím si tiež užila výlet.
Môj názor už asi na pretelovanie bábik určite poznáš. Ja som v prvých rokoch svojho zberateľstva nechápala prečo zberatelia potrebujú svoje Barbie dávať na pohyblivé telá. Neskôr som im v dobrom závidela, keď som začala budovať vo väčšom svet v malom pre bábiky a postupne, keď som fotila rôzne témy som si uvedomila, že bez kĺbov to proste nejde. Takže teraz už nepripustím do zbierky žiadnu Barbie bez toho, aby som ju neprekĺbila.
Pre mňa je esteticky najlepšie telo Pivotal, ale pohyblivosť tela MTM si nemôžem vynachváliť. Pred 2 rokmi som mala z tohto tela rozpačité pocity, ale teraz sa stáva pomaly mojím najobľúbenejším. Ja sa vždy pri fotení bábikami s týmto telom nesmiernem dobre vyhrám.  Len nie je také pekné "modelkovské".
A súhlasím s názorom, že žiadny zberateľ by sa nemal starať do toho druhého, čo sa mu páči, čo má zberať, ako má jeho zbierka vypadať. Dôležitá je predsa spoločné zdielanie spoločného hobby a radosti.

20 valentina-panenky | Web | 4. července 2018 v 17:57

[19]: Dík Ano, myslela jsem si, že se v pohledu na kloubová těla shodneme Trochu mi to připadá, že linie přetělovat/nepřetělovat vede mezi klasickými sběrateli Barbie a mezi sběrateli, kteří provozují i "holčičí modelářství", tedy opravy, šití, vlasení, vytváření scének, domečkování ... a kteří rádi fotí.
Ale možná se pletu.

Žádné komentáře:

Okomentovat