sobota 27. června 2020

Témata měsíce III (publikováno 09.03.2014 14:18:00)

Hlásím se s třetím dílem témat měsíce. Dnes to bude leden až červen 2009.
Připomínám, že jde o akci, kdy si v roce 2006 tři panenkářky vymyslely na každý měsíc jedno téma pro tvoření na panenky, ztvárnily svou představu a fotky svých děl vystavily na svých stránkách. Přes server Dama.cz se pak přidala spousta dalších panenkářek včetně mě (v únoru 2008) a šilo se až do prosince roku 2010, kdy už všichni usoudili, že to bylo krásné, ale bylo toho dost.
Dneska se můžete podívat na:

2009 Leden - Orientální tanečnice
2009 Únor - Indiánka
2009 Březen - Černá a bílá
2009 Duben - Kostým na maškarní
2009 Květen - Zahradnice
2009 Červen - Učitelka
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)


Jinak v první části to zatím vyhrává Flamenco (i když Kroj dotahuje), ve druhé části zatím vypadá výhra na Princeznu, tak které téma ze třetí sady se vám líbí nejvíc?

Komentáře

1 tinka | 9. března 2014 v 15:28

ťažké rozhodovanie. 1. tanečnica veľmi nápaditá, páčí sa mi aj indiánka, čiernu a bielu určite ocení Haneton - mne sa páči tá čierna kožená vestička a vymakané sú aj kostýmy na karneval - tak dám hlas indiánke.

2 ľubo | 9. března 2014 v 15:33

Nádhera.:) Veľmi sa mi páči kostým čertice a najmä na HRC.:) Indiánka je krásna.:) A ostatné modely tiež úžasné.:)

3 Mary | E-mail | Web | 9. března 2014 v 17:22

Súhlasím s Ľubom, absolútne som nadšená z kostýmu čertice na HRC. Ďalej sa mi páči orientálna tanečnica, ktorá šliape čertici na päty. Aj indiánsky kostým s mokasínami je veľmi pekný. Opäť krásne tvorenie.

4 Valentina | Web | 9. března 2014 v 17:39

[1]: Dík Indiánka je moje oblíbená - i panenka, i na šatech jsem se vyřádila, ale fotky jsou strašlivé.

5 Valentina | Web | 9. března 2014 v 17:40

[2]: Díky. No k HRC ta čertice myslím sedí.

6 Valentina | Web | 9. března 2014 v 17:40

[3]: Díky.

7 Blanule | 11. března 2014 v 20:09

Další super fotky a kostýmy   
U mne vede na plné čáře učitelka, je úžasně šik a celkově, ta fotka nemá chybu
Jen si říkám, že pokud syn chytne jako kantorku matiky takovou kočku, tak buď propadne (protože v duchu nespočítá ani jedna a jedna ), anebo bude mít jedničku (protože bude chtít na tu kočku zapůsobit ).

8 Valentina | Web | 12. března 2014 v 12:42

[7]: Dík. Tak třeba by to dopadlo na ten druhý způsob, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat