sobota 27. června 2020

Témata měsíce V (publikováno 15.03.2014 13:40:00)

S tématy měsíce jsme se dostali do první poloviny roku 2010, takže dnes bude předposlední díl.

Připomínám, že jde o akci, kdy si v roce 2006 tři panenkářky vymyslely na každý měsíc jedno téma pro tvoření na panenky, ztvárnily svou představu a fotky svých děl vystavily na svých stránkách. Přes server Dama.cz se pak přidala spousta dalších panenkářek včetně mě (v únoru 2008) a šilo se až do prosince roku 2010.

Musím říct, že jak se tak probírám starými fotkami, tak se nemůžu dočkat okamžiku, kdy už budu moci fotit nové fotky, tak jak potřebuju. Jinak se snažím i pilně doplňovat v přehledu sbírky fotky tváří, mám tuším dvě neznámé v Generation Girl, a slibuju, že až to půjde, tak ty nejasné výřezové přefotím.
Dneska se můžete podívat na:

2010 Leden - Lyžařka
2010 Únor - Klasické tance
2010 Březen - Vojanda
2010 Duben - Dolls of the World - Perská princezna
2010 Květen - Letuška
2010 Červen - Džínová kolekce
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)

Komentáře

1 ľubo | 15. března 2014 v 14:17

Nádherné modely, všetko sa mi páči. Ešte k prehľadu tvárí, občas to tam máš podľa tváre a občas podľa postavy, trošku sa v tom strácam. Fashionistas tváre sú hromadná galéria všetkých Fashionistas alebo len tvárí, ktoré si nemala kam inam dať? Pretože tam máš jednu GG Barbie a zas v tvári GG máš jednu Summer a taktiež v GG tvárí máš síce jednu bábiku s touto tvárou, ale je zle označená, pretože džokejka 1998 má tvár Superstar a daná bábika je GG, nie je to krajčírka Erika? V tom albume označenom ako Raquelle máš zmiešané bábiky s tvárou Summer 2003 a tie s tvárou Raquelle.:) To isté album Tereza, tam máš 3 tváre.

2 Valentina | Web | 15. března 2014 v 15:13

[1]: Ahoj, určitě v tom mám zmatek. Jednak kvůli tomu, že to teď píšu vše jednou rukou, jednak kvůli tomu, že témata jsem šila už před pár lety na panenky, které jsem ani tenkrát neměla určené (některé nevím ani teď), ale zas je chci dát do galerií. Takže za připomínky jsem ráda. Více mailem.

3 tinka | 15. března 2014 v 15:58

páči sa mi kombinéza aj topánočky vojačky ale najviac tanečníci obaja

4 Mary | E-mail | Web | 15. března 2014 v 17:55

Perzská princezná ma najviac dostala. Summer sa na túto rolu veľmi hodila.
A ako druhé ma zaujali spoločenské tance, obdivujem ťa, že si zvládla ušiť preň ho aj oblek. Páči sa mi, že si vytvára aj doplnky z Fima. Si šikuľka, prajem ti nech si už úplne zdravá aby si mohla konečne fotiť Barbie a otvoriť pre ne krásne veci ako bol aj ten stolík na fotkách.   

5 Valentina | Web | 15. března 2014 v 20:27

[3]: Díky. Vojandu jsem vytvářela s láskou, protože ten film Vojín Benjaminová s Goldie Hawn, který mě inspiroval, opravdu můžu.

6 Valentina | Web | 15. března 2014 v 20:32

[4]: Díky. Peršanka byl pokus o kombinaci stuh a normálního šití. Oblek pro Kena nakonec posloužil, i když dnes už vím, že je třeba ještě prošít okraje, aby si vše sedlo Na fimo moc velký odborník nejsem, znám holky, co z toho dokážou úplné zázraky, ale já se od dob helmy naučila tak maximálně dělat formy ze Siligumu.
S panenkama se člověk pořád něco učí , však víš ...

7 Blanule | 17. března 2014 v 13:36

Další krásné modely, nejvíc se mi líbí oblečky ze Společenských tanců, moc jim to sluší a šaty jsou parádní   

8 Valentina | Web | 17. března 2014 v 19:44

[7]: Dík

9 baziliska2-barbie | Web | 23. března 2014 v 19:30

Krásné modely,  líbí se mi Portugalská princezna, páni klobouk dolů to jsou nádherný šaty. Krásná práce. Hlasovala jsem,ale pro vojandu, protože tvoje uniforma nemá chybu.     

10 Valentina | Web | 25. března 2014 v 12:08

[9]: Dík. U princezny jsem hodně využila hotové vyšívání na staré halence. U vojandy jsem dlouho nevěděla, jak téma uchopit, ale film Vojín Benjaminová to nakonec jistí.

Žádné komentáře:

Okomentovat