neděle 28. června 2020

Je libo motocykl? (publikováno 15.08.2015 19:08:00)

Už dlouho přemýšlím o tom, kde své partě Barbuch a Kenů opatřit motocykl v tom správném poměru 1:6. Což o to, modelů je na trhu nepřeberně, ale většinou jen ty prťavé. Když jezdíme za turistikou po plzeňské dálnici, stavíme se čas od času pro benzín a na polévku na pumpě u sjezdu na Holoubkov. No a tam jsem jednou objevila tu velikostně správnou závodní motorku Ducati. Nejdřív jsem ji jen okukovala, na krabici byl uveden výrobce Maisto i internetové stránky hlavního dodavatele, tak jsem si říkala, že se doma kouknu co všechno mají v nabídce, co kdyby se tam pro mou partu Harley Davidsoňáků našel i nějaký ten Harley. V nabídce na internetu v téhle velikosti měli jen tu Ducati a žádný prodejce rozumně nefungoval. Takže když jsme asi za měsíc zabočili k téhle pumpě a Ducati pořád trůnila na regálu, popadla jsem krabici a hrdě jsem si ji odnesla k pokladně. Paní z toho měla druhé vánoce, majitel je prý fanda do motorek, proto je prodává, a až v pondělí přijde do práce a Ducati tam nebude, hned se půjde podívat kdy si ji někdo koupil. Chvíli jsem přemýšlela, že paní prodavačce i majiteli zařídím rovnou i Silvestra a vytáhnu z kabely Barbie, posadím ji na krabici a obojí nasměruju na kameru v prodejně, ale nakonec jsem jen vzkázala majiteli, ať dál doplňuje nabídku a hlavně ať nezapomíná na modely 1:6, ty že nutně potřebuju.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Doma jsem Ducati opatrně vybalila. I mně naprostému amatérovi bylo jasné, že je to závoďák, takže na něm budou Kenové i Barbie sedět jako vosa na bonbónu, a začala jsem to zkoušet. Kupodivu nejlíp to šlo Nadine (takže tělo Fashionistas). V lehkých šatičkách hupla na Ducati, kramflíčkem se zahákla a už se mohlo fotit. Pak si to musel zkusit Harley. U něj už bylo těžší napasovat mu kolena tam kde přibližně mají být, ale šlo to. Hůř už to šlo s Harleykou (s tou na fashion royalty). Pak ale nastoupily dvě další Harley Davidson Mackie v plném vybavení. Tu blonďatou jsem myslím ještě na blog nefotila. Na první pohled působí trochu zvláštně, ale je to tím, že má bundu s vycpávkama, a ta jí dělá moc široká ramena a opticky zkracuje krk, bez bundy je to kočka. No a tři Harleyáci Davidsoňáci si novou motorku opravdu užili a já s nimi.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 15. srpna 2015 v 19:11

Je parádní a holky ma jí super ohozy

2 Daniela | 15. srpna 2015 v 19:28

Nejlíp tam sedí (nebo napůl stojí) Nadine. Možná bych jí i věřil, že s tím motocyklem odjede.
Pro ty ostatní by to chtělo toho harleje, indiána, nebo třeba nějaké chopper.

3 Daniela | 15. srpna 2015 v 19:29

Aby se ostatní nezlobili, sluší jim to moc.

4 Nikky | E-mail | Web | 15. srpna 2015 v 19:51

Tak to je teda úlovok, vidíš, možno by obstáli aj na tatinovej, keby ich mamina už nepodávala pri sťahovaní preč
Nádherné fotky, všetci sú super

5 ľubo | 15. srpna 2015 v 20:50

Super motorka.:) Obe Harleyky staršieho dáta sú úžasné.:)

6 La Micha | E-mail | Web | 15. srpna 2015 v 21:12

Super mašina .příběh jak jsi jí kupovala mě pobavil .Moc se mi líbí ta zrzka Mackie

7 Mary | E-mail | Web | 15. srpna 2015 v 21:56

Wau, úžasnú motorku si svojím bábikám dopriala. Je dokonale vymakaná. Ako vidím všetci si ju už obľúbili, najviac sa mi páči, keď na nej "jazdí" Harley Ken. Hrzdavovlasá a blond Mackie, ktorá sa objavila na blogu po prvýkrát sú obe fantastické.

8 babivera | Web | 15. srpna 2015 v 22:22

No tak to jsi koupila holkám (teda i klukům) moc pěknou motorku. A oblečení - suprový.

9 nauriel | 16. srpna 2015 v 6:19

Parádni mašina. A sedí na ní luxusně. Akorát se Ti o ni tolik motorkářů bude trochu dohadovat. Chtělo by to doplnit zásoby

10 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:47

[1]: Dík Harleyáci jsou povedená edice.

11 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:49

[2]: Dík. Taky bych ráda pro ně toho Harleye sehnala, ale kde ho vzít Už mě i napadlo koupit stavebnici a lepit, ale nemám s tím vůbec zkušenost.

12 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:49

[3]: Oni se nejspíš neurazí

13 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:51

[4]: Díky . Možná je až moc závodní, jestli někde potkám něco cestovnějšího, nebudu váhat.

14 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:52

[5]: Dík, tušila jsem, že starší ročníky Mackie Harleyek se Ti budou líbit

15 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:56

[6]: Díky . Ještě mám v zásobě dva Keny Harleyáky a dvě Harley brunetky (ze setu a tuším trojku z roku 1999), tak třeba až bude příští motorka.

16 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:58

[7]: Dík Ke Kenovi jednoduše pasuje, i když mu neohnu nohy tak jak mají být. Fascinovala mě Nadine - šatičky, kramflíčky, a prostě se posadila a bylo to

17 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:59

[8]: Díky Tahle série se u Mattelů prostě vyvedla.

18 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 15:01

[9]:Dík . Ano pět až deset motorkářů na jednu motorku (ještě jen pro jednoho) je opravdu trochu moc, budu se muset snažit sehnat další.   

19 jitacopi | Web | 17. srpna 2015 v 8:48

Úžasnou motorku jsi té své bandě pořídila, vždyť jich máš už tolik a motorka jim vyloženě chyběla. Náhodou jsi je na motorku krásně naaranžovala. I když Harleyáci jsou na motorky vybavení, souhlasím, že Nadine to na ní opravdu moc sluší.
Já jsem zálibně koukala na motorky v jednom místním zlatnictví, ale byly skoro až moc drahé.

20 Babakat | 17. srpna 2015 v 15:24

Závidíííím Taky potřebuju! Zatím mám jen motorku pro Flávas, ale Harleyáci ji odmítají!

21 valentina-panenky | Web | 17. srpna 2015 v 19:40

[19]: Dík Jasně že motorky potřebují, snad na pumpě zas něco šikovného objednají.
Motorka ve zlatnictví , páni to bych chtěla vidět.

22 valentina-panenky | Web | 17. srpna 2015 v 19:42

[20]: Flávas motorky náhodou byly fajn - je mi líto, že jsem tenkrát zaváhala. Já jinak vedu pouze moped a Harley na mopedu, to přišlo divné i mně

23 madamerouge | Web | 17. srpna 2015 v 22:59

To je pecka, Peťo moc gratuluju

24 valentina-panenky | Web | 18. srpna 2015 v 19:14

[23]: Dík

25 Daniela | 19. srpna 2015 v 9:11

Jakou má barvu? Harleyák na růžovém mopedu, to by byla pecka.

26 valentina-panenky | Web | 19. srpna 2015 v 19:21

[25]: bleděmodrou, ale růžové taky existují (jak jinak)

27 Blanka | E-mail | Web | 26. srpna 2015 v 21:25

Gratuluji a tiše závidím, tohle je parádní motorka a koukám, že jde u panenek na dračku! Tak držím palce, ať na "benzínce", zase něco dalšího ukořistíš!

28 valentina-panenky | Web | 26. srpna 2015 v 23:26

[27]: Dík Musím vymyslet výlet tím směrem a doufat, že tam bude další model, jinak se mi Barbuchy poperou

29 baziliska2-barbie | 27. srpna 2015 v 11:47

Teda páni to jsou fotky, nádherná motorka a její představení to bylo něco.

30 valentina-panenky | Web | 27. srpna 2015 v 18:13

[29]: Dík Pořád mi nejde z hlavy co by asi říkal ten chlap od benzínky na tyhle fotky, jestli by se řehtal, co se mu to prohání na modelu .

31 Honza | 26. října 2015 v 11:26

Honda CB 1000 může být vaše za supr cenu:

http://www.motofanda.cz/30-nabidka-motocyklu

Žádné komentáře:

Okomentovat