pondělí 29. června 2020

Ve slavnostním i v civilu - Princezny z Asie a Fénix v Průhonicích (publikováno 22.07.2017 17:00:00)

A jsme zase u kolekce Princezny světa. Tentokrát to bude trojka asijských princezen - Čína, Japonsko a Korea.

Princess of Korean Court je jemná Goddeska, bohužel na materiálu oblečení Mattel trochu šetřil, je to jakási šusťákovina a možná právě to vedlo k tomu, že se moc dobře neprodávala. Zatímco jiné princezny nebyly k sehnání, tuhle jsem kdysi potkala ve výprodeji v Kotvě za tři stovky. Takže mám dvě - jednu vitrínkovou a druhou na MTM a její tvář a dlouhé černé vlasy mě fascinují.

I Princess of China patří mezi Goddess, má složitý a nápadný účes - vyčesaný drdol ozdobený květinami, dva zkrácené prameny vlasů jsou stočené do drdůlku na krku. Vitrínkovou mám z MMB a loni jsem přišla k hlavičce, která potřebovala vlasovou kůru. A když už jsem byla v tom, dovlasila jsem jí i ty zkrácené prameny na stejnou délku, sehnala MTM tělo a zařadila ji do hrací party.

Princess of Japan je něžná a elegantní Kayla na těle typu Skipper. Tu vitrínkovou mám už léta z MMB a ta z hrací party je z ebaye, měla poškozené tělo a stála díky tomu jen pár doláčů.

Protože je léto v plném proudu, domluvili jsme se s několika panenkářkami a panenkáři z Fénixu, že by bylo prima udělat výjezdní Fénix - prostě vyrazit na výlet a fotit Barbuchy, jenomže právě kvůli tomu létu je dost těžké sehnat termín, který by vyhovoval všem. A tak jsme nakonec vyrazili fotit do průhonické Obory jen s Míšou a Honzou, který nám dělal šoféra. A bylo to moc krásné a pohodové odpoledne. A s sebou jsem měla právě trojku princezen z Asie.

Listování šipkam
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.



Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 22. července 2017 v 17:05

Pěkné fotečky

2 jitacopi | 22. července 2017 v 18:13

Krásné fotky. Je hodně zajímavé pozorovat, jaký je rozdíl mezi vyčesanou a vystrojenou panenkou oproti civilní verzi. Netušila jsem, že v Průhonicích je taková pěkná Obora. Krása, děkuji za prohlídku. Jo a ty slunečníky jsou úžasné.

3 Daniela | 22. července 2017 v 18:59

Úžasné porovnání. Vymóděné princezny jsou krásné, ale pohyblivá tělíčka mají hodně do sebe Zajímavé jsou ty boty, to se u Mattela povedlo
Výlet super, ta pláž na hrázi je nádherná

4 Růža | E-mail | Web | 23. července 2017 v 14:14

Moc se mi líbí porovnání panenek v původním oblečení a v civilní verzi. Průhonice bych ráda navštívila, je to krásné prostředí pro výlet i focení. Moc se mi líbí fotka se slunečníky.

5 Monika | Web | 23. července 2017 v 17:12

Krásné panenky taky se mi líbí ty slunečníky Pěkné fotečky

6 babivera | 23. července 2017 v 22:13

Krásné fotky, parádní slunečníky. Moc se mi líbí porovnání princezny - civil.

7 Nikky | E-mail | Web | 24. července 2017 v 8:37

Nádherné fotky, super porovnanie, ďakujem za krásne detailné fotky účesov a topánočiek. Sú úžasné. Civil je perfektný a tie dáždniky-slnečníky sú dokonalé. Paráda

8 ha-misa | 24. července 2017 v 17:36

pěkné fotky. při jejich prohlížení mi myšlenky bloudí zpět po pěšince...:)

9 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:49

[1]: Dík

10 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:50

[2]: Díky Slunečníky jsem ukořistila  Vietnamců.

11 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:51

[3]: Díky. Byl to krásný výlet

12 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:53

[4]: Díky Průhonice za návštěvu určitě stojí - je tam zámecký park a na něj navazující Obora, zahrada Chotobuz a mimo areál u zámku je ještě obrovská Dendrologická zahrada, ani se to všechno najednou nedá obejít.

13 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:53

[5]: Díky

14 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:54

[6]: Dík Měla jsem dát anketu kde je lepší originální provedení a u koho civil

15 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:54

[7]: Dík moc

16 valentina-panenky | Web | 26. července 2017 v 18:55

[8]: Hned bych se vydala znovu ....

17 Babakat | 27. července 2017 v 16:38

Krásné fotky, škoda, že jsem nemohla být s vámi.

18 valentina-panenky | Web | 27. července 2017 v 20:15

[17]: Dík Škoda, že jsi nemohla, ale však ještě není všem dnům a výletům konec

19 Mary | E-mail | Web | 28. července 2017 v 23:12

Krásny zberateľský výletík. Kolekcia princezien zo sveta sú medzi Mattel zberateľskými bábikami exkluzívne a krásne lahôdky. Mne sa najviac z trojice princezien páči Čína. Súhlasím s Jitkou, že je skvelé vidieť ich i v civlnom outfite a aj ich porovnania s originálmi.

20 valentina-panenky | Web | 29. července 2017 v 11:00

[19]: Dík . Já vím, že princezny světa už jsou stará záležitost, ale mě se pořád strašně líbí.

21 baziliska2-barbie | 2. srpna 2017 v 15:53

Skvělý  vidět je v civilu na tahle vedle sebe. Zvlášť Koreu ta je v  ze všech nejkrásnější. No park je překrásný už několik let plánuju návštěvu no a zase nic.Nejít do Průhonic ve 40 letech to už je skoro ostuda. Hlavně že jeden pořád jezdí okolo.Je to taková krása.

22 valentina-panenky | 2. srpna 2017 v 21:21

[21]: Já jsem tu anketu měla udělat, zajímalo by mě, která holka by nasbírala nejvíc hlasů Průhonice jsou nádherné, možná je hezčí zámecký park než Obora, ale zas v Oboře byl větší klid na focení.

23 nauriel | E-mail | 6. srpna 2017 v 7:47

Krásné princezny. Jelikož jsem Čínu a Koreu měla doma, vždycky mě fascinovala, jakou má Čína úzkou tvář a přitom je to taky Goddess. A Korea je krásná. I Japonsko, ale ta u nás nikdy nebydlela. Ráda jsem se na holky na výletě s vegetěním na lehátku podívala

24 Iva | Web | 7. srpna 2017 v 20:29

nádherné fotky

25 Valentina-panenky | 9. srpna 2017 v 18:54

[23]: Dík Já vím, obě kočky jsem k Tobě chodila obdivovat. Ty jsi měla Koreu už od začátku s rozpuštěnými vlasy, že?

26 valentina-panenky | 9. srpna 2017 v 18:55

[24]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat