neděle 28. června 2020

Veronique Sweet Smell of Success a střípky z výletů (publikováno 10.07.2015 16:18:00)

Už dlouho jsem nepředstavila žádný z přírůstků do integriťácké party. Přitom se pilně scházíme na barbuším kafi, ukazujeme si různé novinky a raritky a Míša vždycky dotáhne pár kousků z integriťáckých řad, do kterých se většinou vzápětí někdo z přítomných zamiluje a neodolá. I když to pokaždé nejsem já, přesto se řady mých IT pokladů rozšiřují (takže například vím, co dostanu k narozkám, a tuším, co bude pod stromečkem, a to máme červenec).
Jedním z těch neodolatelných kousků je Veronique Sweet Smell of Success, slečna z řad Fashion Royalty. Udělala mi velkou radost i tím, že jí jako jediné konečně padnou světlemodré šaty z filmové kolekce (jsou podle šatů Avy Gardner z filmu Pandora and The Flying Dutchman, a zdá se mi, že Veronika je dokonce Avě trochu podobná) a našly se dokonce i Barbie střevíčky, které jí jakžtakž pasují na nožku.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Tuhle krásku jsem vytáhla hned na dva výlety:
První výlet byl na zříceninu vodní tvrze v Koutech u Votic. Místo je to krásné, zbytky tvrze jsou obklopené rybníky, vše je udržované, ale na samostatný výlet, když nejste zrovna z okolí, je to trochu málo - je to přece jen jenom pár zdí, spíš kdybyste měli cestu kolem Votic tak to určitě stojí zato udělat si pár kilometrů zajížďku. My jsme měli v plánu ještě jednu turistickou trasu v okolí, ale vzdali jsme to kvůli vedru.
Druhý výlet s Veronikou nás zavedl na zámek Nový Hrad v Jimlíně u LounZámek je turisticky málo známý, protože ačkoliv jeho založení se datuje do 14.století, pro veřejnost se otevřel teprve před čtyřmi roky. Je v majetku Ústeckého kraje, ve vesnici a v okolí má spoustu fandů a příznivců a určitě stojí za vidění: z renesance se tu dochovalo třináct dřevěných krásně malovaných stropů (je to nejvíc ze všech zámků v republice a říká se jim prý záklopové), když začali stavět WC pro návštěvníky, objevili gotické fresky (takže WC vybudovali jinde a fresky zrestaurovali), sály v prvním patře mají zase krásnou barokní štukovou výzdobu. Z historie mi utkvěl jeden z majitelů - milovník koní, který jim nechal vystavět konírnu a v době, kdy koně museli být buď bílí nebo černí, aby se dostali do chovu, choval i různé flekaté a jinak zvláštní a nechával si je portrétovat. A pak ještě další majitelka, jejíž milostné avantýry se řešily až na císařském dvoře. Na zámku jsou hodně aktivní, pořádají spoustu akcí, kromě reprezentačních sálů (první okruh) je tu i prohlídka zázemí (sušárny, koupelna, kuchyně, sbírka šicích strojů, bylinková zahrádka - druhý okruh). Pro děti tu letos mají výstavu kostýmů z pohádky S čerty nejsou žerty a v rámci prohlídky se můžete podívat na výstavu Urbex fotografií (fotky různých opuštěných budov). Prostě zajeďte, je to tam moc fajn.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 10. července 2015 v 16:52

Krásné fotky líbí se mi její oči

2 Babakat | 10. července 2015 v 17:11

Díky za zprostředkování krásných výletů. Kam ty na to chodíš? Neříkej, že na internet!

3 Nikky | E-mail | Web | 10. července 2015 v 17:23

Prekrásne fotky a do bábiky som sa zamilovala, už do druhej tmavovlasej Verči....je to môj osud...je prenádherná, neviem z nej spustiť oči....

4 Růža | E-mail | Web | 10. července 2015 v 18:59

Krásné fotografie, Veronique je krásná zámecká paní.

5 Daniela | 10. července 2015 v 19:14

Krásna. I když ten její pohled mi nesedí. Trochu pichlavý.
Tvrz zajímavá, ale zámek vypadá nádherně
Ty šicí stroje jsou krásné. Ještě že už se dnes nemusí šlapat.

6 babivera | Web | 10. července 2015 v 19:59

Moc krásná panenka, modré šaty jí moc sluší. A výlety jsou perfektní. Hned si musím zapsat do notýsku, máš velice dobré tipy na výlety. Fotky se mi opět velice líbí.

7 Mary | E-mail | Web | 10. července 2015 v 22:53

Prekrásna Veronique, som rada, že rozširuješ aj tieto vody bábik. Modré šaty jej veľmi pristanú, pôsobí v nich ako noblesná dáma.
Krásne výlety, najmä ten na zámku. Páčila sa mi výstava starých šijacích strojov a papierových hradov a zámkov, keďže podobné makety som v detstve dve stavala.

8 Valentina | Web | 12. července 2015 v 11:55

[1]: Dík

9 Valentina | Web | 12. července 2015 v 11:57

[2]: No jo, na internet, kam jinam . O tvrzi jsem viděla nedávno fotoblog a Jimlín vypadl na Honzu když hledal prázdninové tipy na KudyZNudy

10 Valentina | Web | 12. července 2015 v 11:58

[3]: Dík Nezapomenu na výrok jedné sběratelky, že ty IT potvory jsou návykové. Měla pravdu, ovšem u mě nejenom IT   

11 Valentina | Web | 12. července 2015 v 11:59

[4]: Dík. Skoro jsem si na Jimlíně říkala, že by klidně mohla představovat tu místní majitelku prosluloy avantýrama

12 Valentina | Web | 12. července 2015 v 12:01

[5]: Díky Ona je z těch klasických IT a tak má ten poněkud smutně naprčený výraz, ale já už si nějak zvykla nebo co a u ní se mi to líbí

13 Valentina | Web | 12. července 2015 v 12:02

[6]: Děkuji Doufám, že pár výletů (samozřejmě s panenkama) ještě teď o prázdninách bude.

14 Valentina | Web | 12. července 2015 v 12:07

[7]: Dík. Papírových modelů je tam snad stovka - vyrábí je jedna paní z okolí, má to jako koníček a prý je to jen zlomek její sbírky Samozřejmě, že jsem hned hledala, kde už jsme byli a kde jsme ještě nebyli
Jinak řady IT se opravdu pomalu rozšiřují, asi víc, než jsem původně plánovala, ale ani Barbuchy nezanedbávám

15 Blanka | E-mail | Web | 13. července 2015 v 9:15

Vero to moc sluší, hrady a zámky zbožňuji, tak jsem si to moc užila a pohádku s Čerty nejsou žerty doma zbožňujeme    "Spadlo Ti to , Máchale", to u nás používáme často     

16 Rachelle | Web | 13. července 2015 v 10:58

Je prekrásna, a aj nádherne oblečená, na čiernovláskach sa mi páčia takéto bledomodré šaty, je to taký príjemný kontrast a veľmi pekné fotky, muselo tambyť naozaj krásne

17 Valentina | Web | 13. července 2015 v 18:36

[15]: Dík S čerty nejsou žerty je moc povedená a Nárožný je tam skvělý.

18 Valentina | Web | 13. července 2015 v 18:38

[16]: Díky Konečně ty šaty někdo provětral, oblékají se s tím bílým přes hlavu, tak to nedávaly ani Barbuchy se starým útlým pasem. Až Veru

19 nauriel | 14. července 2015 v 6:42

Tahle Vero je taaaak krásná. A vyrazila na parádní výlet. Díky vám jsem poznala další koutek naší země. Pěkné fotky

20 Valentina | Web | 14. července 2015 v 18:58

[19]: Dík Prostě jsem ji viděla naživo a už mi nešla z hlavy

21 La Micha | E-mail | Web | 16. července 2015 v 10:06

Pěkný výlet a panenka je krásná

22 Monika | Web | 16. července 2015 v 11:19

Krásný zámek i fotky

23 Valentina | Web | 16. července 2015 v 17:13

[21]: Díky

24 Valentina | Web | 16. července 2015 v 17:13

[22]: Dík

25 madamerouge | Web | 19. července 2015 v 19:29

Skvělé fotky krásné Veroniky

26 Valentina | Web | 19. července 2015 v 20:35

[25]:Dík. Je to uhrančivá kočka.

27 baziliska2-barbie | 3. srpna 2015 v 15:37

Super procházka a krásný fotky, Veronika je úchvatná.

28 valentina-panenky | Web | 3. srpna 2015 v 19:33

[27]: Dík. Mám z ní velkou radost

Žádné komentáře:

Okomentovat