neděle 17. října 2021

Violaine

Vždycky, když si řeknu, že už těch panenek mám teda už opravdu moc a budu se krotit, objeví se neodolatelná nabídka na další kočku. Tentokrát šlo o zelenookou černovlásku A Fashionable Legacy Violaine Perrin 2020. Dorazila na náhradním těle, její originální prý bývá často zbarvené od červeného kostýmku, který má v originále na sobě, tak proto. Jedna Violaine už u mě bydlí - hnědka My Love Violaine Perrin 2019, tak jsem obě naparádila do svetříků od Ivy a do sukní vlastní výroby a střihla pár srovnávacích fotek. Holky jsou stejně vysoké, ten cenťák na fotkách mají u černovlásky na svědomí podpatky. 

Nevím, která to vyhrála u mě, líbí se mi i uhrančivější novinka i civilnější modrooká hnědovláska. Která Violaine to vyhrála u vás? 








16 komentářů:

  1. Obě jsou krásné, ale mě se líbí víc černovláska. Ta to u mě vyhrála na plné čáře.

    OdpovědětVymazat
  2. Obě jsou krásné. Myslím, že je dobře, že tahle tvář nezapadla v propadlišti dějin, neb jako Vanessa byla přijata velmi vlažně. Ažjako Violaine ji sběratelé akceptovali, tak třeba jich bude víc, mě se tahle tvář moc líbí ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě oslovila až Violaine, ale když se teď zpětně probírám fotkami téhle tváře na Jonkel, některé jsou nádherné, třeba Sheer Sensuality Vanessa 2014....

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :-) já se prostě nebudu rozhodovat, jsem ráda za obě, za medovou i za černou uhrančivou.

      Vymazat
  4. Já tvář Vanessu miluji a tuhle novější verzi,mladší Violaine také.Z těch dvou se mi líbí ta v modrém.

    OdpovědětVymazat
  5. Dík za názor, tak medová nakonec vede 2:1.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, já chtěla tu první hnedovlásku. Ale asi se mi víc líbí ta černovlasá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ťažké, preťažké, keďže sú pre mňa úplne iné, ale za mňa asi predsa len tá jemnejšia, medová modroočka :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tebe tých IT krások dosť pribudlo, predtým si viac kupovala IT chlapcov, ale plne Ťa chápem, veď sú všetky také krásne a zároveň oproti Mattelkám sú predsa len vyzretejšie "iné" a spestria Ti zbierku.😊
    Mne sa na plnej čiare viac páči čiernovláska, nehovorím, že i medová nie je krásna, ale v tomto prípade si viem jednoznačne vybrať.😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, koukám, že jsi na uhrančivější typ. IT teď zase taková kvanta kluků nevydávají, tak došlo i na holky :-)

      Vymazat