sobota 22. ledna 2022

Barbie Looks aneb dneska přišel nový kluk

Kolekce Barbie Looks se mi líbí od začátku - Barbie a Kenové na kloubových MTM a v elegantní černé a bílé. Jako první zakotvila malá, nakrátko ostříhaná Kit, pak přišla blonďatá vysoká Viktorie, SeanaJona se povedlo sehnat na Alze, brunetku Linu na Mallu, a jako poslední se ubytovala plnoštíhlá Elle. Mezitím je venku další trojice a na Legeniu se objevil dlouhovlasý Ken připomínající Indiána, takže se počet Looks u mě zvedl na sedm kousků. Vypáčila jsem ho z krabice (vlasy měl přišité k plastu a ještě přelepené izolepou) a rozsadila jsem si je hned u počítače.
Byl nejvyšší čas je nafotit, a protože holky jsou čtyři a kluci tři, přidala jsem k nim nejdřív Edwarda a pak ještě dlouhovlasého Fashionistas Kena, hlavně pro porovnání jeho vlasů s novým indiánem. Zkusila jsem je i různě spárovat, ale přijde mi, že pro Viktorku budu muset najít někoho vhodného spíš mezi Integriťáky a co se týká Kit, tak ta vypadá jako univerzální mladší sestra. Ale jednotlivě se mi všichni líbí moc. Oblečení je na Mattela povedené, jenom klukům se ta jejich trička pořád šoupou vzhůru, takže na některých fotkách, kde jsem jim triko nepopotáhla zas dolů z ramen, vypadá hlavně Sean tak trochu jako Quasimodo. 

Tak co, kdo z Looks se vám líbí nejvíc?

Další fotky zde












 


27 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky :-) Mattelu se zas něco opravdu povedlo, myslím, že uvedení této kolekce je jako počin skoro na úrovni uvedení BB kdysi :-)

      Vymazat
  2. Kolekce Barbie Looks se mi taky moc líbí. Moc hezky jsi partu nafotila. Všechny mít nemůžu, ale moc se mi líbí malá Kit. Tak třeba jednou.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou moc hezké. Tak ať Ti to s Kit vyjde, kdybych ji zahlédla za slušnou cenu, dám vědět. Taky jsem čekala na slevy, jenom Linu jsem koupila na Mallu za draho, vypadalo to, že už nebude vůbec.

      Vymazat
    2. Sama o sobě je Kit moc hezká, ale pohromadě s ostatními mi tam přijde tak nějak nepatřičně dětská, jak píšeš - mladší sestra :-) Víc mi mezi ostatní LOOKS pasuje Asiatka z BMR 1959. Eva

      Vymazat
  3. Pěkně se ti to rozrůstá. Já mám zatím Viktorii a Jona, ale ještě jsem je nevybalila z krabice :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to pravda, ale stejně bych ráda během roku sehnala i ty zbývající dvě holky. Viktorie mi přijde hezká a zajímavá, i když pár sběratelů si na ni stěžovalo. Tak jsem asi měla štěstí na malbu.

      Vymazat
  4. Prima parta. Včetně kontrolorky.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš skvelú rodinu, že ti tú tvoju vášeň pre panenky toleruje. Ja som si obstarala len černocha a blondína. Veľmi sa mi páči tá plnoštíhla černoška,ale tú už mať nemôžem. Indián sa mi až tak nepáči. Inak tú čiernu vestu u blondína som vzadu rozstrihla a dala suchý zips. Môže pod to teraz aj košela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Kluci jsou moc povedení, to MTM tělo pro ně je skvělé. Černošku jsem teď viděla na Mallu alespoň s nějakou tou slevou. Jinak rodinu mám opravdu fajn, jsem za to moc ráda a každý máme svoje koníčky a vím, že ten můj leze do peněz, ale zas na druhou stranu pracuju, vydělávám, nekouřím, nechlastám a taky všichni ví, čím mi udělají radost o narozeninách a o vánocích a že si to klidně i sama seženu, tak co už, však znáš to. :-)

      Vymazat
  6. Jéj, už máš skoro všetkých. Takto pohromade sa na nich veľmi dobre pozerá.😊🤩😄 Mattel urobl konečne krásne a moderné bábiky s pohyblivosťou.❤️ U mňa vedie Elle a potom Sean a tretí Jon. Z Liny som nepadla stále na zadok ako väčšina zberateľov, pre ktorých je topka.😄 Kit je zaujímavý typ, aj keď krátkovlasé bábiky nie sú moja šálka kávy. Ku Victorii si stále hľadám vzťah. A nová trojka ma menej zaujala. No, Indián je celkom fajn Ken.😊 Fotky sú super, obzvlášť tie, na ktorých je špeciálna edícia,chlpatá Looks.😃💙😸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se z kluků líbí asi nejvíc Indián. A Sean mi trochu připomíná Old Shatterhanda v podání Lex Barkera. A z holek nevím, skoro mám chuť říct, že Viktorka, ale je to těsné. Elle je povedená, Lina je naživo moc pěkná a Kit je zajímavá.

      Vymazat
  7. Ty jooo, to je parádní. Já zatím nemám z řady Looks ani jednu. Budu muset taky zapracovat a nějakou holčinu nebo kluka si koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, neváhej, na Mallu jsou slevy a na Legeniu mají Indiána :-)

      Vymazat
  8. Tahle kolekce se Matellu fakt povedla, přemýšlím, že si možná někoho pořídím. Nejvíc se mi asi líbí černoška, ta je opravdu dokonalá. A z kluků taky černoch, ty dredy jsou super :-) Gratuluji Ti k nim všem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Jsou fakt povedení a MTM tělo u chlapů, to Mattel konečně dohnal dluh :-) Líbila se mi i část BMR, ale tihle jsou ještě lepší.

      Vymazat
  9. Skvělá parta.Pořád se snažím odolávat té blondýnce.

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, na netu jsem našla jména i těch posledních tří LOOKS. Indián se jmenuje Cam, malá černoška Tamika a krátkovlasá bloncka je Andra. Máš to perfektně nafocené! Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, to je partia :-) Krásne fotky takto pohromade :-) Mne sa najviac páčia Elle a Vicoria, tie aj mám a tá nová vysoká, na tú si brúsim zúbky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parta se Mattelu povedla. Také se mi hodně líbí Viktorka, i když se na ni myslím sneslo nejvíc kritiky od sběratelů. Jsem zvědavá, jestli se tu zbývající dvě slečny také objeví. :-)

      Vymazat
  12. Tahle parta se povedla.Blondýnce jsem fakt neodolala :-D

    OdpovědětVymazat