neděle 28. června 2020

Ace McFly na zasněžené staré trati. (publikováno 20.01.2016 21:14:00)

A jsou tu konečně fotky druhého vánočního dárku - jedenadvacátý chlap od Integrity Toys Ace McFly Beyond The Planet, Cinematic 2015. Moc se mi zalíbil, když ho Míša přinesla před vánoci ukázat, a tentokrát ho mám výjimečně i s oblečením, hlavně s bílou koženou zapínací bundou, na kterou bych se se svými šicími schopnostmi opravdu nezmohla. Na rozdíl od Nigela, který je prostě prvoplánově hezký, mi tenhle připadá jako úplná nepřístupná ledovka, zaujal ale na první pohled.


(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
S focením vznikly jisté potíže - odtáhla jsem ho v kabeli na dva výlety, ale na focení jaksi nedošlo, protože první výlet byl k lomům Amerika na Berounsku, a tahle oblast je už zase ve fázi, že na jezera člověk jukne během několikakilometrové trasy asi tak pětkrát a shora, pokud tedy nechce porušit zhruba padesát tabulek se zákazy vstupu. Druhý výlet s Acem v kabeli byl do muzea ve Volarech a ani tam mi to nepřišlo jako moc vhodná scenérie. Pak jsem ho chtěla nafotit doma na truhle, ale s Rhapsody se mi víc líbil právě Nigel a než jsem vymyslela, s jakou ledovkou by tenhle ledovec vypadal nejlíp, napadl i u nás sníh a tak jsem v neděli vyrazila s Acem v kabeli do třetice a tentokrát na starou trať. To se vyleze po schůdkách na konci ulice na Žižkaperk, vyrazí se směr Ohrada, a místo aby se přešlo po mostě nad Ohradou do zasněženého lesoparku jako loni s Danií, tak se sleze po třech schodištích na Krejcárek k železniční trati, která asi po půl kilometru mizí v tunelech. A vlevo od těch nových funkčních vlakových tunelů je i ten původní krátký, kudy vedla stará trať po povrchu podél Žižkova. Dnes je přebudovaná na cyklostezku, kolem ní se v prolukách staví nové domy, vznikají tu postupně hospůdky a kavárničky a dá se tudy dojít až k Bulharu na tramvaj. My to tentokrát zabalili už zhruba v půlce u průchodu na Tachovské náměstí, ale procházka to byla pěkná a zasněžená a k Acemu mi ten sníh vyloženě seděl.

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 20. ledna 2016 v 21:24

Tedy Péťo, ja si tie vaše výlety vždy veľmi užívam Koľko ste tam mali/máte snehu, to tu takto bolo ledva týždeň a hneď to zamŕzalo, takéto pekné to nebolo. Vianočný darček je zaujímavý týpek, ale mne sa tiež páči a oblečenie je jednoducho boží.

2 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 21. ledna 2016 v 5:06

Krásné fotky moc. U nás je taky sníh a dnes ráno - 14 C

3 Daniela | 21. ledna 2016 v 8:24

Krasavec. Ještě klika, že má černé kalhoty, jinak by s tím sněhem splynul úplně.
Výlet vypadá povedeně, pod sněhem všechno vypadá nějak líp.

4 babivera | Web | 21. ledna 2016 v 16:43

Fešák, blahopřeji ke krásnému přírůstku.  Procházka byla zase moc hezká, škoda že nesvítilo sluníčko.

5 Blanka | E-mail | Web | 21. ledna 2016 v 17:22

Tohle je vážně Ledový král jak vyšitý, krásné zasněžené fotečky, konečně máme zimu, jak vyšitou   

6 Růža | E-mail | Web | 21. ledna 2016 v 18:49

Blahopřeji k novému přírůstku, je to opravdu ledový muž. Ta bundička je bezvadná a sluší mu. Udělala jsi krásné fotky.

7 La Micha | E-mail | Web | 21. ledna 2016 v 20:32

Je krásný,připomíná mi upíra   

8 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:40

[1]: To jsem ráda, že se líbí Ze sněhu to příjemné ve městě nikdy dlouho nevydrží - buď namrzlé chodníky o zabití nebo břečka

9 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:41

[2]: Dík Procházka byla fajn, ale po týdnu klopýtání na tramvaj mi nadšení vždycky opadne .....

10 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:41

[3]: Dík Dost s tím sněhem chlapec splýval ...

11 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:43

[4]: Díky Už si říkám, jestli těch chlapů plastových náhodou u mě není ažaž, ale Aceho jsem nějak nemohla minout

12 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:47

[5]: Díky On mi nějak připomíná Sněhovou královnu od Andersena, mohl by to být jednak Kay a jednak v jednom filmovém zpracování vystupoval i lední medvěd coby královnin strážce, a ten se nějak občas proměňoval na chlapa, což byl přesně takový ledový týpek jako Ace. Míše zas připomíná upíra - prostě moc skutečně nevypadá

13 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:49

[6]: Dík Budu asi muset udělat interní sbírkovou soutěž o největší ledovku mezi holkama

14 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 13:50

[7]: Dík Má představa o upírech je nevímproč černovlasá, ale Ace fakt vypadá jako něco ne moc skutečného.

15 Babakat | 22. ledna 2016 v 16:21

Zase povedené fotky a zajímavá procházka. Kam na ty nápady chodíš? Ace je prima!

16 ľubo | 22. ledna 2016 v 18:59

Nádherné fotky a úžasne si ho obliekla. Mne proste pripomína chlapca z boybandu 90.rokov.:)

17 baziliska2-barbie | 22. ledna 2016 v 20:14

Super  výlet, úžasný fotky  a průvodce nádhernej mužskej.    Hodně  mu  to na  fotkách  sluší.

18 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 21:03

[15]: Dík Ještě mám pár procházek v zásobě

19 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 21:04

[16]: Dík Tak si může vybrat jestli bude za Kaye, medvěda, upíra nebo rockera

20 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 21:05

[17]: Díky Přece jenom takhle nasněženo to se tady zas tak často nevidí.

21 Gábi bunki | E-mail | 22. ledna 2016 v 22:35

Krásný chlapák a povedené fotečky...mně zas ta jeho "běloba" fascinuje...když už, tak to u mne bude první chlapák IT ve sbírce. Zaujal mě opravdu hodně...líbí se mi, že na fotkách vypadá jak v opravdové velikosti, hlavně na schodech))

22 Mary | E-mail | Web | 22. ledna 2016 v 23:03

Prekrásne zimné fotky, úplne mi z nich behá mráz po chrbáte.. Súhlasím, mne sa tiež hodí k Snehovej kráľovnej za postavu Kaya. Ace je fešák a do tejto snehovej nádielky sa neskutočne hodil.

23 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 23:22

[21]: Dík Určitě by se hodil ke Tvým kráskám

24 valentina-panenky | Web | 22. ledna 2016 v 23:23

[22]: Dík Dobře se to sešlo. Asi se chtěl prostě fotit na sněhu.

25 Eďa | Web | 23. ledna 2016 v 22:15

Úžasný - obličej, vlasy a nakonec parádní ohoz. Super fotky.

26 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 23:01

[25]: Díky

27 nauriel | 24. ledna 2016 v 10:03

Gratuluji k fešákovi. Mě se líbí jak je takový světloučký, až skoro křehký No a oblečení luxus, na to byl byli krátké skorem všechny domácí švadlenky, takže jedině komplet
U nás nasněžilo až včera a už to jede dolů jak namydlenej blesk. Letos zimní focení moc nedopadá

28 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 10:36

[27]: Dík Připadá mi takový snový Z oblečená mám výhrady jen k jeho svetru (bílému jak jinak) místo normálního roláku nebo véčka má u krku cosi roztřepeného, ale svetr to je taky jediná věc z jeho ohozu, kterou můžu nahradit vlastní výrobou

29 ha-misa | 24. ledna 2016 v 12:14

supr dupr fotecky

30 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 12:38

[29]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat