neděle 28. června 2020

Zrozena k pohybu aneb Miko Made To Move (publikováno 23.01.2016 14:47:00)

Když se poprvé objevily fotky ultrapohyblivé kolekce Made to Move, padaly od sběratelů nejrůznější poznámky hlavně o robotech. Mně jejich klouby připadaly řekněme snesitelné a lákalo mě zkusit s touhle Barbie focení (což pochopí každý, kdo se někdy pokoušel napózovat do nějaké požadované polohy Barbie třeba na model muse těle).
Čekala jsem, že někdy v létě to ukecám na návštěvu Německa nebo Rakouska a při té příležitosti alespoň jednu ukořistím, ale Mattel cz mi tentokrát udělal radost. Na Barbuší kafe přinesla Gabi zprávu, že v Bambuli narazila na tuhle pohyblivou čtyřku. A protože jsem nevěřila vlastním uším, skončila jsem o pětikilo lehčí a s Miko Made to Move v tašce. Má tvář Kayla/Lea a z celé pohyblivé čtveřice se mi líbila nejvíc. V obličeji vypadá jak jednovaječné dvojče Reneé Fashionistas 2015, ale ty možnosti pohybu jsou nesrovnatelné.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Doma jsem ji vybalila (ona v krabici jakoby sedí na takové římse z papíru) a od té doby si hraju (tedy ještě víc než obvykle). Umí totiž udělat takové pózy, že se o tom ostatním Barbuchám ani nesní, dokonce bych řekla, že je pohyblivější než Integritky. A tak mě vždycky napadne nějaká ta pozice z kalanetiky, jógy nebo prostě nějaký cvik a říkám si, že tohle Miko nedá, a ona to v pohodě zvládne. Kloubíků má spoustu, na konci alba je nafocená nahá, tak můžete posoudit, jestli je až takový robot nebo ne. A přihodila jsem i fotky v dlouhých šatech s odhalenými pažemi a musím říct, že se mi líbí i v tom večerním, nejen v tričku a v legínkách. Prostě se mi líbí tak moc, že jestli ještě někde potkám další holky ze skupiny, tak moc váhat nebudu.
A slibuju, že příště už změním scénku na truhle a zbavíte se fontánky, keříků a umělé trávy. Alespoň na chvíli.

Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 23. ledna 2016 v 14:54

Pohyb u panenek je věc úžasná, jen toto mi přijde takové tvrdé, moc se mi vzhled kloubů nelíbí.Spíš to asi ukáže čas a člověk si zvykne Moc pěkně nafocené

2 Nikky | E-mail | Web | 23. ledna 2016 v 14:55

Na niektorú z tejto štvorky som sa tak strašne u niekoho tešila. To je neskutočné, čo dokáže, perfektné, som z toho úplne paf. Keď som zbadala tú fotku s chytenými dlaňami, tak som si hneď musela tento cvik skúsiť sama Dokonalosť. Ja by som niečo takéto asi nedokázala pustiť z ruky ani v spánku.

3 ľubo | 23. ledna 2016 v 15:45

Gratulujem, krásne si ju nafotila.:) Som zvedavý, či tie ďalšie budú len darkyne alebo si trebárs černošku necháš aj komplet.:)A zaujímavá voľba mena Miko, hneď mi to evokuje bábiky z 80.rokov.:) Má v hlave veľa lepidla?

4 Růža | E-mail | Web | 23. ledna 2016 v 16:22

Miko je krásně pohyblivá, moc se mi líbí. Je úžasné jaké polohy dokáže udělat. A navíc jí to sluší i večerních šatech. Asi začnu pátrat.

5 Monika | Web | 23. ledna 2016 v 16:59

Miko je úžasná taky mám na ty pohyblivé panenky zálusk tak snad nějakou seženu

6 Babakat | 23. ledna 2016 v 18:09

Je to super, klouby se schovají pod gatě a sako. Budu ji mít taky a černošku k tomu. Už se nemůžu dočkat.

7 La Micha | E-mail | Web | 23. ledna 2016 v 18:37

Miluji tyto pohyblivá tělíčka   

8 Daniela | 23. ledna 2016 v 18:55

Nádherná Skvělé cvičení Klidně by se dala nafotit instruktáž na jógu, taiči a tak.

9 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 18:55

[1]: Dík . Souhlasím s tím, že tělo Fashionistas je hezčí a úhlednější, je to dobrý kompromis mezi vzhledem a pohyblivostí.
U Miko mi celkem nevadí "ošklivější" kolena a lokte, protože na podobný vzhled jsem zvyklá u panenek Liv, jediné, co si říkám je, že kdyby měla klouby ve stehně a nahoře v paži s plynulým navazujícím přechodem a ne trochu "do trychtýře", byla by dokonalá, jenže, co už je na světě dokonalé, že U ní právě to, že má daleko větší rozsah pohybu, vede k tomu, že i přes ty klouby působí hodně přirozeně. Ale to je samozřejmě jen můj dojem

10 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 18:57

[2]: Dík Na kafi jsem ještě říkala, že pověřím dceru, která má Bambuli blízko, ale pak jsem vyrazila a už z packy nepustila.

11 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:10

[3]: Dík Lepidlo se kupodivu nekoná, má krásné rovné jemně vlasy, stejně jako sestřička Renée. Třeba už ten koncept lepidla Mattel opouští, bylo by to fajn. Jinak ráda bych postupně ubytovala všechny, hnědovláska je vysloveně zajímavá, černoška taky a blondýnka je Millie a to zas hraje na tu sběratelskou strunu, protože ji ještě nemám. Přetělení hrozí jen dalším Miko, jestli ji seženu, ráda bych takhle vybavila tu Style Leu 2015 a Skipperku Fashionistas. Ale když nebude tak nebude

12 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:12

[4]: Bambule, Bambule (nahlédla jsem u práce do HM Studia, ale neměli a jinak nevím)

13 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:12

[5]: Dík Opravdu můžu jedině doporučit a to už se mi u Mattela hodně dlouho nestalo

14 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:13

[6]: Je to tak. Tak ať brzo dorazí

15 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:14

[7]: Taky Vysloveně si to užívám

16 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:15

[8]: Dík To je pravda, asi vezmu nějakou sestavu a pojedu cvik po cviku ...

17 Daniela | 23. ledna 2016 v 19:25

[16]: Jako zdroj inspirace by mohl být třeba https://www.youtube.com/watch?v=Rm2KiQH3P-c

18 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 19:31

[17]: Teda toto
Jsem si představovala něco klasičtějšího   

19 Nikol | E-mail | Web | 23. ledna 2016 v 21:51

super pózy. Takhle na focení a pohyb jsou panenky určitě super! Fotky jsem si užila a pozadí pro focení také Zase jsem se mohla pokochat tvoji krásno fontánkou a místo pro jógu jako stvořené Ale co se vzhledu týče, tak se mi ti jejich tělíčka pořád nelíbí Legíny a dlouhý rukáv a byla bych spokojená

20 Eďa | Web | 23. ledna 2016 v 22:13

Úžasné, už se těším až na ni taky narazím. Mně to tělíčko nevadí, jsem zvyklá od BJD a od Liv. A malé Mattel hlavy na Liv tělech jsou z mých nejoblíbenějších, právě kvůli tomu jak přirozeně působí.

21 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 23:03

[19]: Dík Ano, oblečením se dá leccos zamaskovat

22 valentina-panenky | Web | 23. ledna 2016 v 23:04

[20]: Dík Lokty a kolena jsou fakt téměř kopie těch od Liv dolls

23 Mary | E-mail | Web | 24. ledna 2016 v 0:43

Prvýkrát, čo som tieto Barbie videla na promo fotkách, povedala som si, že hrozné telo.Ale už si zvykám, keďže na každom kroku na Flickri a u iných bábikárskych stránkach na mňa vyskakujú. Pohyblivosť je novodobá senzácia u Mattela, mne sa samotné 4 joga dievčatá až tak nepáčia, najviac Asha a druhá táto Miko, ale tiež ma láka vyskúšať si toto telíčko aj naživo. Bolo sa v stredu u nás Alltoys a zatiaľ žiadne novinky. Skvelé fotky, dokonalé napózovanie, gratulujem k Miko a scéna je fajn, fontánka a kríky sa k joge a pod. hodia.

24 Hanneton | 24. ledna 2016 v 9:04

Je opravdu nádherná a Mattelu se povedla, gratuluji k přírůstku a věřím,že koupíš 10 dalších i jako dárkyně těl.

25 Rachelle | Web | 24. ledna 2016 v 9:47

Je úžasná, minimálne jednu z nich potrebujem a už sa vidím, koľko s ňou tiež budem robiť pózy a nafotila si ju úžasne, veľa póz, do ktorých si ju dala som ani v živote nevidela

26 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 10:29

[23]:Ano a ona právě na rozdíl od jiných Barbie může vyskakovat
Jak už jsem psala výše, objektivně je to tělíčko vzhledově horší než fashionistas, ale prostě daleko víc svádí k hraní, focení, stylizaci .... a to je něco pro mě U nás je zatím pokud vím jen v některých Bambulích, přeju ať dorazí.

27 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 10:32

[24]: Dík No deset to nevím, možná  ... devět? Ne vážně budu ráda, když dám dohromady tu čtyřku co doufám zůstane a tak dvě Miko dárkyně.

28 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 10:33

[25]: Dík Určitě ji potřebuješ, ale varuju - je návyková   

29 nauriel | 24. ledna 2016 v 11:09

Nahatá nic moc, to překloubované tělo mému oku zrovna nelahodí. Ale už to vnímám přeci jen lépe, než když jsem ho spatřila poprvé.
Většinou je panenka stejně oblečená a mě nezbyvá než obdivovat tu úžasnou pohyblivost. Navíc má i nádherná tvář. Když to sečtu, nafotila jsi nádhernou jogínku v sympatickém prostředí

30 ha-misa | 24. ledna 2016 v 12:14

také si jednu pohyblivou musím pořídit. je to parádní.

31 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 12:39

[30]: Určitě ji nutně potřebuješ

32 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 12:42

[29]: Dík Je lépe mít ji ve cvičebním, souhlasím Ale když si člověk prohlédne třeba nahaté BJD ..... Třeba to tělo Mattel dokáže ještě i zhezknout.

33 babivera | Web | 24. ledna 2016 v 19:26

Koukám že půjdou na dračku. Nedá se nic dělat, taky jednu chciii.

34 valentina-panenky | Web | 24. ledna 2016 v 19:39

[33]:    Nedivím se

35 ľubo | 24. ledna 2016 v 21:40

[11]: Tak to máš super, lebo práve u tejto Neko/Renee sa lepidlo často vyskytuje. :( Určite ich zoženieš.:) A práve Millie plánujem tú Look. :)

36 Gábi bunki | 24. ledna 2016 v 22:41

Júúú...to jsem moc ráda, že jsem informací pomohla k nákupu)a tedy, já se zcela klaním nad fotkama, jsou úžasné, panenka je hotová lektorka jógy...díky Tvým fotkám si ji zřejmě budu muset taky pořídit)při prvním setkání v Bambuli jsem si říkala, že to tělíčko je "divné")ale umí opravdu divy...mně se scenérie líbí moc, fontánka je skvělá...

37 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2016 v 19:23

[35]: Asi jsem s ní fakt měla kliku po všech stránkách V Bambuli měli i nové Look, ale člověk musí postupně Já chci určitě - Karl a Mbili, Mbili já prostě můžu, zvlášť pohyblivou a kudrnatou a Karl nemám

38 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2016 v 19:25

[36]: Dík ještě jednou za info, zrovna do Bambule se já vypravím jednou za uherský rok Co se týká fotek, je to dané hlavně objektem focení

39 Terra | 26. ledna 2016 v 8:31

Na to, že je to Barbie, tak je to skoro hadí žena! Neuvěřitelný, co dokáže! Navíc má teda překrásnou malbu obličeje! Super!

40 valentina-panenky | Web | 26. ledna 2016 v 18:28

[39]: Taky se mi moc líbí, taková něžná.

41 Edita | E-mail | 2. února 2016 v 8:00

je krásná !!! a neuvěřitelně pohyblivá hadí žena - to svádí k nafocení vystoupení cirkusových artistek :o)))

42 valentina-panenky | Web | 2. února 2016 v 19:18

[41]: Dík Artistky určo budou, až bude holek víc   

43 e | E-mail | 3. února 2016 v 9:48

[42]:tak to se moc těším posílám odkaz na moje holky tonnerky :o))) Nevadí to? http://elea76.blog.cz/1601/navsteva-u-eleny

44 valentina-panenky | Web | 3. února 2016 v 19:45

[43]: Vůbec ne - moc ráda jsem se koukla. Krásné všechno - holky, scéna, doplňky....

45 Edita | E-mail | 4. února 2016 v 6:22

[44]:Děkujeme

46 Blanka | E-mail | Web | 12. února 2016 v 18:49

Tahle kolekce se povedla, že by konečně Mattel prozřel??

47 valentina-panenky | Web | 13. února 2016 v 15:47

Uvidíme, mně se líbí moc, koupila jsem si ještě Terku, ale zas už jsem slyšela i zklamané ohlasy. Každopádně pro mě je to u Mattela krok správným směrem.

48 Ella | 27. února 2016 v 16:10

Ano,jsou krásné mam objednanou terku a moc se těším                             

Žádné komentáře:

Okomentovat