sobota 27. června 2020

Barbie Look Red Carpet Gold (publikováno 21.05.2014 22:10:00)

A jsme u druhé Barbie z edice Look Red Carpet, která u mě bydlí - u Goldky s tváří Goddess. Už když jsem ji viděla na promo fotkách, tak jsem ji měla za horkou kandidátku na zakoupení. V březnu mi ji sehnala Míša tuším v AllToys, byla jsem z ní nadšená - moje oblíbená tvář, vlnité vlasy s melírem, krásné šaty ... A pak jsem se s ní potkala na MMB a byla přetělená na ladicí pivotal od BB 2.5 Mbili. Takže u mě zakotvily obě.
Na svých stránkách tuhle krásku představilo už několik sběratelů, proto jsem ji zkusila nafotit tak, abych využila pivotal, když normálně je na model muse. Za přítele v minipříběhu byl angažován James Bond.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 21. května 2014 v 22:22

Je krásna, obe sú neuveriteľne božské krásky. Gratulujem ti k nim. Pre mňa je najkrajšia z tejto štvorice Red Carped. Fotky sa mi páčili, dobre vymyslený krátky príbeh. A ten samotný záver bol svetový.

2 La Micha | E-mail | Web | 22. května 2014 v 8:46

MOC GRATULUJI!!!
Nad touhle kráskou,jsem také uvažovala .Je nádherná!Krásné fotky a velice hezký muž   .

3 ľubo | 22. května 2014 v 12:18

Je nádherná, skvelo si využila obe do príbehu. :) James Bond je úžasný.:)

4 Valentina | Web | 22. května 2014 v 13:34

[1]: Dík. Také si myslím, že se z té čtveřice povedla nejvíc.

5 Valentina | Web | 22. května 2014 v 13:35

[2]: Díky. Myslím, že Goldka by klidně mohla vystupovat jako Bond girl

6 Valentina | Web | 22. května 2014 v 13:37

[3]: Díky. Animace s pokladnou má tedy své mouchy - dělat průhledné pozadí je pro mě stále bohužel dost pracné.

7 tinka | 22. května 2014 v 14:15

pekne nafotený príbeh - dnes sa mi páčil James Bond v perfektnom obleku a kočky tiež samozrejme

8 Valentina | Web | 22. května 2014 v 19:04

[7]: Bond je Bond
Jinak té chlupaté kočce už focení prostě nevymluvím. Jak jsem zrovna ji musela dřív přemlouvat, aby zapózovala, tak teď ji musím ukecávat, aby mi dovolila nafotit jen Barbuchy.

9 anawib | E-mail | Web | 23. května 2014 v 19:22

parádní příběh, moc jí to sluší, vypadá jako bondgirl mohli pak vyrazit do casina

10 Valentina | Web | 23. května 2014 v 19:26

[9]:Dík. Při té smůle, co měli, by tam určitě oba nechali výplatu.

11 baziliska2-barbie | Web | 25. května 2014 v 18:50

Hrozně moc gratuluju je dokonalá, tahle panenka se neuvěřitelně povedla je překrásná.  Skvělý příběh, divadlo sice nedopadlo,ale kafe s takovým fešákem

12 Valentina | Web | 25. května 2014 v 21:38

Díky. U ní Mattel opravdu zabodoval

13 Blanule | Web | 26. května 2014 v 21:32

Gratuluji, je to fešanda, nebudu zastírat, že na pivotale jí to sluší daleko více   
Na Pomádu bych se s nimi šla podívat taky, tenhle film mi vždy zvedne náladu, hlavně Travolta na hřišti

14 Valentina | Web | 26. května 2014 v 23:01

[13]: Dík. Škoda, že Mattel s kloubíkama tak šetří.
Pomáda je skvělý muzikál

Žádné komentáře:

Okomentovat