sobota 27. června 2020

Barbie Look Red Carpet modrá - jak to, že se mi líbí?? (publikováno 08.05.2014 13:54:00)

Představovat kolekci Barbie Look Red Carpet by bylo nošení dříví do lesa - čtyři panenky, které se u nás běžně prodávají. Nejpopulárnější je asi Goldka, ale už když jsem je poprvé viděla na fotkách, zaujala mě blonďatá kočka v modré kombinéze. A to bylo právě to divné - je platinově blond (takže 0 bodů navíc, to jiné odstíny jsou u mě plus), má ofinu (většinou minus), je to Aphrodite (takže otevřená pusinka a 0 bodů navíc, z Aphrodite se mi jich zas tolik nelíbí), tělo jako u celé kolekce je model muse (lepší než u DOTW, ale jinak nic moc, o kloubech si může nechat zdát), má dlouhé výrazné náušnice (sluší jí, o tom žádná, ale nehodí se ke všemu, takže pokud bych ji chtěla do příběhů, znamenalo by to shánět nějaké na výměnu).
Přesto mi nějak nešla z hlavy, jako když si na tu sladkou blondýnu z červeného koberce tak trochu jen hraje. Pak ji začal nabízet ve slevě internetový obchod, který provozuje úloženku, a tu mám zas celkem při cestě. Takže nakonec byla moje. A přes všechny vyjmenované důvody, proč se mi líbit prostě nemůže, se mi líbí moc - má něco do sebe. Plánuju, že ji časem přehodím na fashionistas.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 baziliska2-barbie | 8. května 2014 v 14:27

Je nádherná, mám ji vyhlédnutou už od začátku spolu s růžovou Mackie. No  těmhle panekám nemůžu odolat. A protože panenek s tvářičkou  Aphrodite mám opravdu jen pár, no vlastně  ten pár už se moc těším až ji budu mít doma.   

2 Valentina | Web | 8. května 2014 v 14:34

[1]: Dík. Jsem ráda, že se Ti také líbí, má kouzlo.
Jinak s tváří máš samozřejmě pravdu - Aphrodite, ne Lara , jak to není se zavřenou pusou, jsem ztracená .

3 ľubo | 8. května 2014 v 17:08

Ja tiež nad ňou uvažujem, mám pre ňu postavu v príbehu. Mackie a bruneta Aphrodite ma nechávajú chladným. Ja som práve túto blondínu už aj išiel kúpiť a nebola ani vypredaná, avšak medzitým dostali aj Goddess a tú som musel jednoducho uprednostniť.

4 Mary | E-mail | Web | 8. května 2014 v 21:13

Gratulujem k blond kráske. Mňa na promo fotkách vôbec neoslovila, ale Flickr robí svoje, že po toľkých fotkách sa mi už veľmi páči. Zatiaľ u mňa vedie síce Goddess, ale táto kráska jej šliape na päty. Páči sa mi aj jej modrý overal. A prihováram sa za kĺbové telíčko.   

5 Valentina | Web | 8. května 2014 v 22:35

[3]: Chápu, Gold se vyprodává nejrychleji. Mně ji naštěstí včas koupila Míša (ještě jednou dík), a pak jsem ji ještě potkala na MMB přetělenou na pivotalu od BB2.5 Mbili a hádej, jak to dopadlo.
Ale obě jsou naživo opravdu krásné.

6 Valentina | Web | 8. května 2014 v 22:37

[4]: Dík. Stojí na pohyblivé tělo někde na začátku fronty . Vypadá to, že jí střední odstín bude dobře sedět.

7 Blanule | Web | 9. května 2014 v 10:31

Gratuluji k nové platinové krásce
Taky jsem někdy překvapená, že mne dostane nějaká panenky, které je diametrálně odlišná mému vkusu, ale to je prima, aspoň je pak sbírka různorodá   
Je to povedná panenka, o tom žádná, kdybych ještě byla u Barbuch, tak bych asi ubytovala spíš Aphroditu brunetku, anebo obě   

8 Valentina | Web | 9. května 2014 v 17:16

[7]: Dík. No pokukuju po celé čtyřce, a protože pořád jezdím víceméně kolem a pořád jsou v akci, může se stát, že u mě ještě nějaká zakotví Zatím u nás bydlí Goldka a modrá.

9 ľubo | 9. května 2014 v 21:20

[8]: Radšej šetri na druhú štvorku, tam sú krajšia aj Mackie aj tmavá Aphrodite + samozrejme tie ďalšie 2.

10 Valentina | Web | 9. května 2014 v 23:01

[9]: No jo, ale kde nabrat tu jistotu, že se budou prodávat i tady?
Ano, podléhání výhodným nákupům je ten zlozvyk, kterého bych se měla zbavit ....   

11 anawib | E-mail | Web | 11. května 2014 v 9:20

hezky jsi to popsala, racionalita někdy při výběru nehraje žádnou roli na promo ani v obchodě se mi vůbec nelíbila, ale na tvých fotkách jí to sluší dokonce i to oblečení s páskem má šmrnc, připomíná mi nějakou rockovou zpěvačku, možná by sedlo víc, kdyby ji zařadili do jiné kolekce nebo jinak nazvali

12 Valentina | Web | 11. května 2014 v 9:58

[11]: Dík. Mně taky někoho pořád připomíná, možná herečku Šárku Vaculíkovou, jak mi posléze došlo, ale i sama o sobě má své kouzlo.

13 tinka | 18. května 2014 v 10:57

je krásna tiež som ju chcela - ale tie metličky na očiach... tak som ušila jeden povabný modrý overal pre jednu moju blondínku...

14 Valentina | Web | 18. května 2014 v 20:39

[13]: I tak se to dá řešit

Žádné komentáře:

Okomentovat