sobota 27. června 2020

Máme rádi kočičandy aneb Lounge Kitties White Tiger 2003 (publikováno 01.05.2014 16:01:00)

Můj vztah k panenkám z edice Lounge Kitties by se dal označit jako láska na první pohled. Jsou to tři Barbuchy nastylizované jako kočkovité šelmy - bílá tygřice, černá panteřice a nejspíš jaguár, každopádně skvrnitý. V krabici měla každá ještě svoje lehátko a od pohledu vypadaly na něco víc pohyblivého, i když pocházejí z roku 2003. Poprvé jsem je viděla na výstavě v Brně, občas jsem zašmejdila po ebayi, a nakonec se zadařilo - paní z Floridy prodávala bílou tygřici vybalenou z krabice, takže cena i poštovné bylo rozumné. Oželela jsem její lehátko v podobě boty a časem dorazila kráska Lounge Kitties White Tiger 2003. Ve svém tygřím overalu je zašitá (a nejspíš i zůstane, k ní to oblečení prostě patří), má vlasy s tygřím přelivem a část vlasů je nastylizovaná do kočičích oušek. Tělo pod overalem je pohyblivé, jenom to odhaduju, ale bude to něco na způsob prvních Harleyek nebo Modern Circle, tvář jsem tipla (doufám, že správně) na Mackie.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Omlouvám se za množství fotek - tahle Barbucha se fotí opravdu sama. Pózuje na gauči, který mám od Chivy výměnou za stolek.
Jinak pro fandy koček - naše Mau se od svého prvního vystoupení na internetu důsledně účastní všech Barbuších focení. Po maximálně třetím stisknutí spouště se vynoří černý stín a se zamručením (proč jsi mi neřekla, že se fotí) se usalaší mezi panenkami. Takže na konci alba je i pár fotek s dvěma kočkama - barbuší a skutečnou.

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 1. května 2014 v 18:33

Táto kolekcia mačkovitých šeliem je moja obľúbená. Hádaj asi prečo. Je to úplne úžasná Barbie. Veľmi sa mi páči ako Mattel vymyslel vlasy ako ušká. Takéto detailné fotky som nemala možnosť ešte vidieť. Myslím, že aj tento gauč je je skvelý a pôvodný jej vôbec nemusí chýbať.
Z Mau, aby som bola presná - čierny panter domáci sa stala pravá celebrita. Pochopila, že musí byť stále na očiach, inak blogovú alebo inú kariéru neurobí.

2 anawib | E-mail | Web | 1. května 2014 v 20:13

páni, ta je!

3 ha-misa | 2. května 2014 v 9:15

fantastická kočka! A ta černá taky

4 Valentina | Web | 2. května 2014 v 14:34

[1]: Dík. Tuším, proč se Ti líbí, myslím, že ani nepotřebuju tři možnosti na hádání   .

5 Valentina | Web | 2. května 2014 v 14:34

[2]: Že ....

6 Valentina | Web | 2. května 2014 v 14:35

[3]: Dík.

7 Blanule | Web | 2. května 2014 v 20:34

Gratuluji, je to super kočka, ač dvounohá!
Je mi jasné, že Mau se především v tomto případě nechtěla nechat zastínit a skočila před objektiv taky   

8 Valentina | Web | 2. května 2014 v 21:27

[7]: Dík, kočičí Barbie to je něco pro mě
Mau před objektiv od jisté doby skáče se stejnou důsledností, s jakou se mu dřív vyhýbala .

9 ľubo | 9. května 2014 v 21:16

Táto kolekcia patrí medzi tie najzaujímavejšie od Mattela, v súčasnosti už Mattel taký kreatívny nie je. Chystáš aj Goddess a Mbili? Ináč to telo bude 1993 telo džokejok a gymnastiek.

10 Valentina | Web | 9. května 2014 v 23:25

[9]: Je to možné, zatím nemám odvahu ten overal vzadu trochu rozpárat, je z pružné látky, takže zapínání by pak mohl být problém
Líbily by se mi všechny tři, ale budu ráda, když seženu Goddes, cena za Mbili dosahuje bohužel astronomických částek....

11 Valentina | Web | 9. května 2014 v 23:45

[9]: Teda obráceně, tu černou panteřici mám v hledáčku, tedy Mbili, ta se občas mihne. Leopardí Goddessku jsem hledala já i Míša a nikde jsme ji nenašli pod dva tisíce bez pošty, spíš víc ....

12 La Micha | E-mail | Web | 11. května 2014 v 21:57

Páááni...je úžasná   !!!Moc gratuluji!!!

13 baziliska2-barbie | Web | 14. května 2014 v 18:01

Ta je skvělá, nádherná kočička.Bylo úžasný si ji u tebe takhle prohlédnout.Všchny tři jsou  dokonale krásné, je to hodně povedená kolekce.   

14 Valentina | Web | 17. května 2014 v 21:15

[12]: Díky, jsou tak krásně kočičí ...

15 Valentina | Web | 17. května 2014 v 21:16

[13]: Díky. Chtěla bych ještě alespoň jednu.

16 tinka | 18. května 2014 v 11:01

krásna mačka už bola vychválená - aj tá živá ale nádherná je aj pohovka   

17 Valentina | Web | 18. května 2014 v 20:39

[16]: Díky. Chiva je ohromně šikovná.

18 Míša | E-mail | 23. května 2014 v 15:00

Krásné panenky! :)

19 Valentina | Web | 23. května 2014 v 18:02

[18]: Dík!

Žádné komentáře:

Okomentovat