sobota 27. června 2020

Holiday Celebration 2001 AA (publikováno 29.04.2014 16:30:00)

Dnes ke mně doputovala Holiday Celebration 2001 AA verze. Hned jsem vytáhla foťák, fotky jsou zase z interiéru, ale neudržela jsem se. Barbie má tvář Nichelle, kupovala jsem ji nahou na ebay. Vyštrachala jsem její originální šaty, kožešinový přehoz a boty od její blonďaté sestřičky Holiday Celebration 2001, korunku a náhrdelník měla své. Má hodně jemné modré líčení, tmavou rtěnku a hnědé oči s modrými tečkami. Jsem z ní nadšená. Tělo je starší typ, je vidět na posledních fotkách.
Sestřička se přišla na nový přírůstek samozřejmě podívat.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 29. dubna 2014 v 18:24

Gratulujem, je to prekrásna Holiday Barbie. Síce táto tvár nepatrí medzi moje obľúbenén, ale pri tejto Barbie to neplatí. Je krásna, elegantná, pravá vianočná kráska.
Aj blond sestrička je nádherná vianočná Barbie, na spoločných fotkách vyzerajú dokonale.   

2 ľubo | 29. dubna 2014 v 20:27

Je nádherná, jedna z najkrajších s touto tvárou. Neviem, prečo aj novým Holiday nemôžu dať túto tvár. :(

3 Valentina | Web | 29. dubna 2014 v 20:35

[1]: Díky. Dlouho jsem jí měla na seznamu až se zadařilo

4 Valentina | Web | 29. dubna 2014 v 20:38

[2]: Dík. Taky ji řadím mezi top Nichelle. Nová Holiday s touto tváří po 12ti letech by byla určitě zajímavá, ale asi musí stačit roztleskávačka z loňska

5 Blanule | Web | 30. dubna 2014 v 10:34

Gratuluji! Je to nádherná panenka, její sestřička ale taky není vůbec k zahození   
Moc se mi líbí její líčení, je taková jemná a přitom velice exotická   

6 Valentina | Web | 30. dubna 2014 v 13:44

[5]: Díky. Nichelle jako tvář se každému nelíbí, i když mně jo, ale tahle myslím líbivá je .

7 anawib | E-mail | Web | 30. dubna 2014 v 20:05

moc pěkná

8 Valentina | Web | 30. dubna 2014 v 20:09

[7]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat