sobota 27. června 2020

Ve slavnostním i v civilu - Princess of India (publikováno 27.04.2014 14:28:00)

Dnes se chci vrátit ke svým oblíbeným princeznám světa. Princezna Indie z téhle edice je kouzelná uhrančivá Goddeska, kterou jsem potkala dvakrát na MMB, poprvé neměla své oblečení - krásné červenozlaté sárí a zlaté sandálky, podruhé byla kompletní, i se všemi šperky, chyběl jen stojánek. V obou případech jsem udělala trojhmat, poslala objednávku, a pak celá natěšená čekala na balíček. Ta první se brzy dočkala pohyblivého tělíčka, fashionistas jí krásně padne, ta druhá zdobí vitrínu. Asi nejvíc mě na ní fascinují hnědé kočičí oči a namalovaný kroužek v nose. Vlasy jsou zřejmě nylon, takže tvoří těžko učesatelnou poletující hřívu, ale téhle krásce odpustím všechno.

První se mihla na Halloweenském focení ve večerních zlatavých šatech vlastní výroby (má je na sobě i na prvních fotkách v tomhle albu). Dnes si můžete obě princezny detailně prohlédnout znovu.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 27. dubna 2014 v 16:24

Sú to nádherné kúsky, majú veľkú charizmu.:)

2 Mary | E-mail | Web | 27. dubna 2014 v 16:49

Táto Goddess India je pre mňa jedna z najkrajších Goddess vôbec. Očarujúca a dych vyrážajúca orientálna kráska. Je skvelé, že máš aj dve. Niekedy mám aj ja pocit, že by som chcela mať niektoré bábiky dvakrát. Raz na hratie s kĺbovým telom a druhú vystavenú na stojane. Fotky som si užila, bronzovo-hnedé šaty sú krásne.   

3 Valentina | Web | 27. dubna 2014 v 22:10

[1]: Dík

4 Valentina | Web | 27. dubna 2014 v 22:13

[2]: Díky. Mít od těch nejhezčích vždycky dva kousky, jeden výstavní a druhý s kloubíkama na hraní je můj sen, ale podaří se mi to málokdy
Ostatně mohl by je tak rovnou vyrábět Mattel, alespoň by všechno ladilo

5 baziliska2-barbie | Web | 28. dubna 2014 v 19:00

Indická krása. Obdivuju tuhle nádhernou panenku,které bych i já odpusila cokoliv.

6 Valentina | Web | 29. dubna 2014 v 12:58

[5]:

7 Blanule | Web | 30. dubna 2014 v 10:50

Gratuluji ke krásným Indkám!
Moc se mi líbí v civilu v těch zlatohnědých šatech, ty jí velmi sluší!
Je to opravdu panenka s uhrančivým pohledem, vlasy náhodou působí sympatickým dojmem   

8 Valentina | Web | 30. dubna 2014 v 13:42

[7]: Dík. Je to takový typ vampice Líbí se mi, že dokáže vypadat jako mladá holka i jako čarodějnice v letech, ale pořád je uhrančivá.

9 anawib | E-mail | Web | 30. dubna 2014 v 20:04

nádherné

10 Valentina | Web | 30. dubna 2014 v 20:09

[9]: Díky

11 La Micha | E-mail | Web | 11. května 2014 v 20:56

Ta je naprosto skvělá!!!
Moc bych si jí přála pořídit,i když nyní se zaměřuji spíš na IT panenky,tak přesto tahle exotická kráska,je mým snem !!!
Gratuluji!!!

12 Valentina | Web | 17. května 2014 v 21:15

[11]: Díky. Koukala jsem, že rozpouštíš Barbie, ale proč nemít alespoň trochu mix.

13 Jančak Jančak | Web | 6. února 2015 v 10:37

panenka je nádherná a má hodně zamyšlený výraz

Žádné komentáře:

Okomentovat