sobota 27. června 2020

Barbie loves Benetton London (publikováno 20.04.2014 16:07:00)

Barbie loves Benetton London je druhá benettonka, kterou se mi podařilo sehnat na ebay, a tentokrát docestovala stylově z Velké Británie. Má mou oblíbenou tvář Kayla/Lea a prý byla navržena podle Jennifer Lopez.
Její líčení je trochu zvláštní - pod očima má použité bílé stíny, které na některých fotkách vystupují daleko víc, než ve skutečnosti. Koupila jsem ji nahou, takže nemá své originální oblečení, ale to, co jí půjčily ostatní FF panenky. Mám z ní velkou radost. A protože i ona mi stejně jako Paris připomíná studentku, tak na pár fotkách přišla do kavárny za Paris - trochu se učit a hlavně pokecat.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 20. dubna 2014 v 17:54

Už som ju parkrát videla na reálnych fotkách, ale takto detailne ešte nie. Je prekrásna, veľmi milo ma prekvapila. Z Benettoniek mám iné favoritky, ale teraz medzi ne bude patriť aj London. Keď prižmúrim trocha oči, tak môžem povedať, že troška sa môže aj na samotnú JLo podobať. Jej pôvodné oblečko je skvelé, ale aj v tomto tvojom outfite vyzerá ako moderná študentka a s Benetton Paris tvoria krásnu medzinárodnú študentskú dvojicu.

2 dolls-black | 20. dubna 2014 v 19:10

tak tuhle Ti upřímně závidím, je skvělá   

3 ľubo | 20. dubna 2014 v 20:04

Je nádherná. Nebola navrhnutá podľa JLo, len ľudia tvrdia, že sa na ňu podobá.:)

4 Valentina | Web | 20. dubna 2014 v 20:29

[1]: Byla jsem moc ráda, když se mi ji podařilo koupit. Ještě bych chtěla Berlín, st.Moritz a Beijing, ale pokud na ně člověk narazí, tak ceny jsou astronomické ...

5 Valentina | Web | 20. dubna 2014 v 20:29

[2]: Dík

6 Valentina | Web | 20. dubna 2014 v 20:33

[3]: Díky. S tou podobou asi jo, před těmi cca 10 léty ... Ale JLo umí vypadat na padesát různých způsobů.

7 Blanule | 21. dubna 2014 v 9:54

Gratuluji k další krásce
Je velmi zajímavá a to líčení bude v reálu vypadat určit mnohem lépe, taky se mi párkrát stalo, že ve skutečnosti to vypadalo úplně jinak,než na fotce   
Mi tedy JLo nepřipomíná vůbec

8 Valentina | Web | 21. dubna 2014 v 17:05

[7]: Dík. S tou podobou se mi to zas docela zdá, ale před těmi 10ti léty. Ostatně když se vezmou ty dvě oficiální JLo barbuchy z loňska, tak je každá úplně jiná, ale nějaká podoba tam je podle mě taky

Žádné komentáře:

Okomentovat