sobota 27. června 2020

Barbie loves Benetton Paris (publikováno 11.04.2014 17:59:00)

Mám ráda Barbie z éry tubovek. Hodně jich bylo zhruba v letech 2004 - 2006 k dostání i u nás, vlastně tolik, že jsem jich hezkých pár nechala v regále s tím, že už je toho prostě moc, abych si pak následně o nějaký pátek později rvala vlasy, jak jsem to mohla udělat. V tubách - průhledných kulatých plastových pouzdrech - se prodávaly Barbie Fashion Fever, a také kolekce Barbie loves Benetton. Návrhářem Benettonek byl Bill Greening, jmenovaly se podle světových metropolí, prodávaly se v prodejnách Benetton, u nás jsem je v hračkářství nikdy nepotkala a dnes jsou prakticky nesehnatelné, alespoň ne za přijatelný peníz.
O to větší jsem měla radost, když jsem na ebay objevila Barbie loves Benetton Paris, krásnou Laru s původním oblečením (teda kromě bot) a za celkem malou cenu. Přihodila jsem, a možná proto, že Barbie byla z Itálie, mi to prošlo. Líbí se mi moc, připomíná mi studentku v Paříži, která se učí někde v kavárničce. Ostatně posuďte sami.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 11. dubna 2014 v 19:43

Je to prekrásna Lara ako všetky Barbie z éry tuboviek. Taktiež aj outfit je krásne zladený do jemných ružových tónov.
Benettonky sa mi obzvlášť veľmi páčia, škoda, že v tom čase, keď som bola tínedžerka som sa viacej nezapodievala s bábikami. Preto mám len dve FF Barbie. Tiež si niekedy trhám vlasy aká som bola sprostá.
Stolík som už videla na fotkách u Vlaďky, je to skvelý rukodielny kúsok. Pozdravuj o do mňa Mau, byť virtuálnou celebritou je skvelé. Vedeli by o tom rozprávať moje mačky.   

2 Blanule | 11. dubna 2014 v 20:13

Gratuluji k této super panence
Souhlasím, že Fashion Fever a Benetton Barbie bylo moc povedné, gratuluji k tomuto úlovku   

3 Valentina | Web | 12. dubna 2014 v 0:13

[1]: Naše kočky zdraví vaše kočky.
Jinak já se přímo vidím u toho regálu, držím v ruce takovou tu Barbuchu v šedomodrém kožíšku (a řadu dalších) a říkám si tak už snad ani ne.....
Stůl už mám dlouho, židlička je novinka, ale ještě nemá povrchovou úpravu a čalounění.

4 Valentina | Web | 12. dubna 2014 v 0:15

[2]: Dík. Mně se Benettonky strašně líbí, měly šmrnc, většinou krásné obličeje i šaty.

5 ľubo | 12. dubna 2014 v 15:33

Je nádherná, ju by som ešte bral, pretože orientálne vyzerajúcu Laru nemám.    Ináč tuboviek mám dosť a akurát pri nich osm si uvedomil, že chcem byť zberateľ, lebo ich bolo toľko a takých rôznych, že som mal pocit, že potrebujem každú. Ale pár som ich bohužiaľ tiež vrátil do regálu, presne tú Mackie v kožuchu, čo spomínaš. A najvaic ma mrzia Benetton Moskva a modern trends Lea s ofinou, čo má Mary. :( A Mau je nádherná, presne môj typ.:)

6 Valentina | Web | 12. dubna 2014 v 17:19

[5]: Dík. To si představ, že jsem jednou vrátila do regálu i Kurta, dnes to nechápu
Moskva i Lea s ofinou jsou krásné.

7 anawib | E-mail | Web | 12. dubna 2014 v 21:04

hezké fotky

8 Valentina | Web | 12. dubna 2014 v 22:13

[7]: Dík

9 baziliska2-barbie.blog.cz/ | 13. dubna 2014 v 13:59

Je nádherná, pokaždé když vidím tyhle krásný panenky z řad Fashion Fever, tak se ptám, kde jsou a proč se už takové panenky neprodávají.

10 valentina-panenky | 13. dubna 2014 v 14:45

[9]: Že. Každá jiná, každá měla své kouzlo, každé to slušelo. Jistě byly mezi nimi ty "top", ale ošklivou si fakt nepamatuju.... a myslela jsem si, že to bude trvat pořád.

Žádné komentáře:

Okomentovat