sobota 27. června 2020

Katniss číslo jedna a spol (publikováno 22.03.2014 23:28:00)

V říjnu 2012 jsem si u Míši na MMB koupila Katniss z Hunger Games. O Hunger Games toho moc nevím, ale panenka se mi moc líbila, tvář Goddess, pohyblivé tělo, sportovní oblek s lukem a šípy. Říkalo se o ní, že je hodně podobná BB Jeans 4, takže hned jak jsem ji vybalila, musela jsem najít i BB a postavit je vedle sebe. Opravdu si jsou dost podobné, ale jsem ráda, že je obě mám. Myslela jsem si, že Katniss skamarádím s Kirkem a Spockem ze Star Treku, ale nakonec mi nejvíc seděla na fotkách s Legolasem. Prostě dva lučištníci se sešli. Ostatně posuďte sami. BB Jeans je na fotkách s Kenem z Fashion Fever.

Na nový přírůstek se přišla podívat i trojka dalších Goddessek - Šeherezád z pohádek tisíce a jedné noci, princezna Indie a Morgan le Fay i s Kurtem, Martym a Sportym.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 23. března 2014 v 17:35

Goddess je moja najobľúbenejšia tvárička, takže fotky som si užila. Katniss je úžasná, mám ju rada. Tá podoba tam troška je s BB hrdzavovláskou. S Legolasom im to ako dvojici spoločne pristane.

2 baziliska2-barbie | Web | 23. března 2014 v 19:12

Krásný fotky a panenky. Katniss jsem hrozně moc dlouho chtěla a když se mi nakonec tenhle sen splnil, byla jsem z ní unešená.Je to nádherná panenka.     

3 Valentina | Web | 24. března 2014 v 13:41

[1]: Moje taky (tedy občas s ní soutěží Kayla a Mackie).

4 Valentina | Web | 24. března 2014 v 13:42

[2]: Přesně. Je zas jiná. Asi se mi líbí o chlup víc než Katniss z druhé řady.

5 Blanule | 24. března 2014 v 15:59

Jednaa kočka hezčí než druhá, Katniss to s Legolasem moc sluší   

6 Valentina | Web | 25. března 2014 v 11:19

[5]: Že k sobě pasují? Až mě to překvapilo.

7 anawib | E-mail | Web | 29. března 2014 v 20:20

opravdu jim to spolu sluší

8 Valentina | Web | 29. března 2014 v 21:20

[7]: Mohli by si někdy udělat lukostřeleckou soutěž. Překvapilo mě, jak jim to k sobě pasuje, stejně tak mě překvapilo, že s Kirkem a Spockem to nepasovalo vůbec.

9 Vlaďka | 10. dubna 2014 v 22:21

já chci taky vyzkoušet, jestli mé Katniss to nebude slušet s Kirkem nebo Spockem    a ještě se Supermanem    a pak bych chtěla to samé vyzkoušet s tou druhou Katniss     

10 Valentina | Web | 10. dubna 2014 v 23:54

[9]: Žádné Katniss to nemůže slušet s Kirkem nebo Spockem, nevím proč, ale nemůže Supermana jsem tenkrát ještě neměla, to by se zkusit dalo. A druhou Katniss mám ještě v krabici, ale určitě je obě nafotím, možná i s tím Kirkem a Spockem, aby bylo vidět jak to nejde.

11 ľubo | 13. dubna 2014 v 16:11

Sú to nádherné bábiky.:) Ten blonďák s BB 2.0 je tiež Kurt, prípadne Blaine.:) Má tvár Tango Ken/Blaine.:) Veľmi dobre si ich popárovala.:)

12 Valentina | Web | 13. dubna 2014 v 21:14

[11]: Dík. Jestli to vím dobře, tak by to měl být FF Modern Trends z vlny S. Je přehozený na pohyblivé tělo a mám ho z druhé ruky.

13 ľubo | 18. dubna 2014 v 18:59

[12]: Áno, presne.

Žádné komentáře:

Okomentovat