pondělí 29. června 2020

Barové židličky, černé lodičky a Akta X (publikováno 20.12.2018 19:17:00)

Tak jsme absolvovali poslední truhlání v tomto roce. A stále máme rozděláno spoustu věcí - skříňku, oválnou postel, rovné nohy a rámy ke kuchyňským stolkům ... Ale dvě věci se podařily dodělat ještě letos: konferenční stolky ve tvaru vlny (ty budou v příštím článku) a barové židličky do naší hospůdky. A ty uvidíte dneska.

A protože na barových židličkách Barbie nožky krásně vyniknou, představím i další vymoženost - lodičky pro mé plastové holky z 3D tiskárny. Už někdy před rokem jsem si stáhla vzor, upravila velikost a pustila tisk, ale bylo to marné, marné, marné. V botě byla díra a z kramfleku vlály nitě. Zkoušeli jsme počarovat s teplotou, podložkou, hustotou, prostě se všemi těmi parametry, které rozumný člověk nechá na výchozích hodnotách, ale i to bylo marné. Pak se v létě rozbila tiskárna, naštěstí ještě v záruce, a u Conradu nám ji rovnou vyměnili. Má lepší software, potisknout se dá plocha 12 x 12 x 12, což je o dva cm víc v každém směru. A tak mě za chvíli napadlo, co zkusit ještě jednou na nové tiskárně ten infarktózní děravý projekt - lodičky. A ono to vyšlo. V naprostém nadšení jsem vytiskla snad 15 párů pro Barbuchy, obula jsem v poličce všechny kočky, které na mě máchaly bosou nožkou, a pak jsem sjela to stejné i pro Integritky (tedy pro všechny ty, které se nenarvou do bot od Barbie, což je většina).

Do hospůdky k baru s novými barovými židličkami dorazila spousta kluků a holek (tentokrát jsem se držela Mattela) a mezi nimi i pár novinek:

Dana Scully Akta X 2018, tvář má vlastní a na krku místo letopočtu nápis FOX
Fox Mulder Akta X 2018, toho najdete u Kenů. Set Akta X mám od Míši, zkoušela jsem ho sehnat u nás i v Německu, ale nic. Nechtělo se mi čekat na leden, jestli se náhodou někde objeví, protože tentokrát se Mattel vytáhl a Fox i Dana jsou povedení, pohybliví a podobní svým hereckým předlohám.
Holiday 2017 Mermaid, od ní ke mně doputovala hlavička a mám ji na těle MTM. A protože je od této tváře v mé sbírce jedna jediná, najdete ji zatím také v albu speciálních tváří jako Danu Scully
Exotic Beauty, tvář Mackie v kouzelném provedení, tělo MTM
DOTW Scotland, také Mackie, tělo pivotal
Služtička z ostrova, blonďatá playline Kayla

A ještě poznámka k intarzovaným stolečkům: Dělat intarzie, ještě v téhle velikosti 1:6, je příšerný opruz. Dvakrát jsme se vyřádili s intarzií, dvakrát s inkrustací, ale pokaždé to byla práce dlouhodobá a poněkud o nervy. Tak jsme zkoušeli vymyslet, jak využít CNC stroj pod heslem stroje vyrobí intarzii za nás. Problém je v tom, že CNC většinou řeže kulatou frézou, takže buď musí vyjet ze vzoru ven nebo vzniknou obloučky, ostrý vnitřní roh se takhle prostě udělat nedá. Ale lenost je hnací motor lidstva, nakonec stačilo vyjet si ty desky po čtvrtkách, čímž se z vnitřních rohů staly vnější, a pak všechno slepit. Nožky ke stolkům jsou dělané ručně na soustruhu, postup pro CNC jak soustružit jsme ještě nedali.

Listování šipkam.
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 20. prosince 2018 v 19:20

Parádní fotky

2 Ha-misa | 20. prosince 2018 v 23:36

Neprestavam obdivovat ten bar, no a k tomu ty židle, to je proste famózní. Boticky jsou super, už jsem vymyslela jejich vylepšení. No a tvé nové osazenstvo je dost dobre!

3 Daniela | 21. prosince 2018 v 10:33

Bar se židličkami krásně doplnil. Už tam nemusejí návštěvníci jen postávat Stolky i židličky jsou moc hezké
Botičky jsou prima
Fox i Dana se Mattelům moc povedli Dobrý úlovek Jinak se nemohu zbavit pocitu, že po příchodu FBI se v baru podezřele vyprázdnilo

4 Monika | Web | 21. prosince 2018 v 12:28

Ten bar je vážně skvělý,ale Mulder a Scully vypadají úžasně

5 Růža | E-mail | Web | 21. prosince 2018 v 13:08

Petro, trošku Ti závidím, že múžeš chodit na truhlání. Barový pult, barové židličky a krásné stolky s intarzií, všechno je bezvadné. I lodičky jsou moc pěkné, tvoje krásky se mají.

6 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 16:16

[1]: Díky

7 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 16:17

[1]: Dík

8 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 16:19

[2]: Dík Však osazenstvo jsi viděla jako první Až budeš mít nazdobeno nafoť, až se nabažím tisku, asi začnu taky zdobit, třeba alespoň ty větší pro IT holky

9 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 16:23

[3]: Jo po příchodu FBI se vyprázdnilo

Ne, za to můžu já, urychleně jsem uklízela jídlo do krabiček (Nessy vypadala, že si odvleče půlku věcí v tlamce na hraní jen co se nebudu dívat a Mau vypadala, že se ráda přidá), holky do poliček a stolky do krabic a přišlo mi, že ten bar jen s klukama a s Danou má něco do sebe, tak jsem to blýskla. Jak by se někdo mohl bát Foxe Muldera, že.

10 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 16:25

[4]: Dík Za Foxe a Danu jsem moc ráda, že je Míša dovezla. Jsou fakt skvělí. První Dana Scully také nebyla špatná, ale Fox z toho prvního setu si teda podobný nebyl.

11 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 16:26

[5]: Truhlací kurz je taková oáza pohody, jsem moc ráda, že funguje.

12 La Micha | E-mail | Web | 21. prosince 2018 v 20:43

hezké,líbí se mi koberce

13 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2018 v 20:52

[12]: Z Hornbachu z Černého mostu. Jeden za pade. A pokaždé, když tam zabloudím, tak měli zas jiný vzor. No nechala bys je tam?

14 nauriel | E-mail | Web | 22. prosince 2018 v 10:47

Páni, taková kupa práce a dalo by se to schovat v jedné krabici. Ale udělané to máte moc hezky. Upoutá už ten pult se stoličkama a ty stolky už je taková třešinka, i když je mi jasné, že pořádně pracná! Krásné to máte, moc krásné

15 valentina-panenky | Web | 22. prosince 2018 v 13:04

[14]: Díky moc Barové židličky a židličky vůbec teda rozkládací nejsou, na židlích mimo focení sedí holky v poličce, ale pult a stolky se do krabice sbalit dají, jinak už bychom se za chvíli domů nevešli.

16 Nikky | E-mail | Web | 22. prosince 2018 v 15:31

Nádhera, ani sa nečudujem, že polka môjho osadenstva išla na návštevu k tebe  (slúžtička, Škótka, Four minimálne). Muldera by som sama veľmi chcela.

17 valentina-panenky | Web | 22. prosince 2018 v 16:57

[16]: Tak to víš, do baru se jít čas od času musí. Teď před vánoci je to samý firemní večírek, třeba od FBI
Co se týká Muldera, tak opravdu nechápu, proč není u našeho Mattela v plánu. Proběhla jsem v Drážďanech všechny obchoďáky při cestě a nic, tady jsem se vydala i do Hamleys, i když mě to tam teď před vánoci docela deptá jak tam je přebuchtíno, ale prostě nic. Tak třeba se objeví v lednu a bude ho všude plno. A je tu naštěstí Míša.

18 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 21:03

Mulder a Scullyová sú obaja super, najmä Foxa by som si vedela predstaviť v zbierke.   Bar je skvelý, tam by rado zavítalo i moje osadenstvo.
Intarzované stoly sú fanastická práca. 3D tlačiareň zase úplná dokonalosť 21.stor.   

Žádné komentáře:

Okomentovat