pondělí 29. června 2020

Podzimní krajinou s Milo Montezem a Twilight Gala Barbie (publikováno 22.11.2018 21:41:00)

Ve focení přírůstků mám prostě resty. Třeba ty dnešní dva už u mě bydlí pěkně dlouho:
Twilight Gala Barbie je tmavovlasá Mackie z roku 2002. Dorazila ke mně s původním účesem, až na rukavičky a punčošky nahá, na těle typu přeštípnutá vosa. A protože má světlounkou pleť, počkala si na kloubíky hodně dlouho, ale nakonec se našly.
Druhý přírůstek je Milo Montez od Integrity Toys z roku 2017, má takový ten supermoderní napůl vyholený účes a doputoval také nahý. Hned se usadil v mé bandě chlapů Integriťáků, ale na nafocení si chvilku počkal.

Tahle dvojice mě doprovodila hned na dva výlety:
První byl do tisového lesa, čas od času, zvlášť když přijde podzim, se tam vypravíme, protože kontrast zlatě zbarvených podzimních listnáčů a temně zelených až černých ponurých tisů je prostě fascinující. Kdybyste se také chtěli kochat, je to přírodní rezervace V horách blízko Zbiroha.
Druhý výlet byl přímo pohádkový - naučná stezka Pískovcová pohádka kousek od hradu Houska. Nejdřív tak kilák po rovince, pak jsme vyfuněli zhruba sto metrů kolmo vzhůru po namoklém a namrzlém listí, kolem na borůvčí už byla jinovatka. Nahoře jsem sotva vydechla a hnala jsem se fotit bizarní pískovcové balvany a vyhlídky do kraje a samozřejmě taky Mila Monteze a Gala Barbie. Cesta dolů byla ještě horší než nahoru, většinu cesty vedla stezka po okraji srázu a to listí už opravdu příšerně klouzalo.
Když jsme se opatrně došourali dolů, přepadli jsme místní hospodu a zas to byl prima nostalgický zážitek: pro letošek už pomalu zavírali a zbylé jídlo nabízeli ve formě rautu, v kamnech hučel oheň a bylo úplně jasné, že na nějaký větší cour do přírody vyrazíme zas až napřesrok.

A na závěr ještě otázka:
Letošní truhlací kurs už je v plném proudu, mimo jiné chceme dodělat barové židličky k nálevnímu pultu, už máme nožky, zbývá vyjet sedáky a dolepit je. Na posledních fotkách v albu mi Milo dělá modela k rozdělané barové židli a já řeším, jestli udělat jenom sedák nebo i nějaké to malé opěradlo. Honza tvrdí, že opěradlo u barové židle je pouze pro zbabělce, ale já nevím. Co říkáte vy? Opěradlo ano nebo ne?
Listování šipkam.
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

PS
O týden později.
Když tak o tom přemýšlím, proběhl u mě těžce panenkářský víkend. Celý článek psát nemám sílu, ale alespoň jedno foto:

1) Konečně jsem dočalounila druhé křesílko, takže sedací souprava je po letech komplet.

2)V sobotu bylo truhlání, k mé radosti mi většina holek z domečkování i tady na blogu radila, ať jsou barové žídličky bez sedáků (hurá míň práce), takže jsem slepila nožky po dvou, vyjeli jsme na CNC sedáky, Honza ořízl na pile a na fotce je vidíte částečně hotové, částečně narafičené, zbývá navrtat díry na kolíčky nahoře do nožek a sedáky poctivě vlepit.

3)Ty lodičky co má na sobě Skaterka, Exotic Beauty a BB Terezka na křeslech, tak ty jsou z 3D tiskárny (Terce se druhá právě tiskne). Konečně!!!! Řádili jsme s tím neskutečně, zkoušeli jsme je domalovat v programu na modelování, zkoušeli jsme nejrůznější kombinace parametrů pro tisk, ale ať jsme dělali co jsme dělali, v botě Barbuší velikosti byla díra. Ale jak už jsem psala, 3D tiskárna klekla v záruční době, vyfasovali jsme místo opravy rovnou novou a když jsem zkusila tisk Barbuší lodičky na téhle nové jiné a lepší, bota vyjela bez problémů a hlavně bez děr. Takže problém nakonec nebyl na naší straně, cítím hluboké uspokojení a nejspíš zkusím vytisknout lodičku pro IT holky :-).

4)Z truhlání jsme ještě sjeli nakoupit do Globusu, jednak pro kočkaře hlásím velkou akci na Gourmet konzervičky za osm pade a druhak před hyper super prodávali náramky a náhrdelníky z polodrahokamů, takových těch prťavých a náramek byl za dvacku. Jako korálkářský materiál mi to přijde skvělé, holkám jsem je na ukázku omotala kolem krčku.

5) A pár holek se za poslední cca dva měsíce dočkalo kloubíků, číslo pět se vznáší nad AA integritkou a Holiday AA 2015, nad Exotic Beauty, Mermaid Holiday 2017 a taky nad Kirou Fashionistas 81. A než zas někdo spustí litanii na téma jak je přetělování fuj, tak kromě Kirušky ke mně od všech ostatních holek připutovaly jen hlavičky.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 22. listopadu 2018 v 23:26

Pěkné fotky

2 Nikky | E-mail | Web | 23. listopadu 2018 v 5:22

Peti, to bola opäť raz nádhera. Musíš mať neskutočne veľa nádherných Barbie. Furt vytiahneš nejakú, na ktorej existenciu som pomaly aj zabudla, ako to bolo aj v tomto prípade, ale k nádhernej Barbie aj nádherný fešák a prenádherná príroda. Máš pravdu, že na celodenné výlety už moc asi počko nebude, ale už sa teším na to, čo nám ukážeš na budúci rok. A k tým stoličkám, skôr sú barové bez operadla, ale je to na tebe, aké si spravíš

3 babivera | E-mail | 23. listopadu 2018 v 8:26

Krásný výlet a opět moc pěkné fotky. Já bych to vyřešila asi takto: 2 stoličky bych udělala s opěradlem a ostatní bych nechala bez. Nedej bože aby se některá tvá slečna více napila a pak by chuděra mohla spadnout.

4 Edita | E-mail | 23. listopadu 2018 v 8:35

krásné podzimní A barové židličky spíš bez

5 Růžena | E-mail | Web | 23. listopadu 2018 v 9:11

Zase jsem si vaše výlety užila. Obdivovala jsem podzimní přírodu i krásný pár. Tím kilometrem po rovině jsi mi připomněla cestu na Biskupskou kupu v Jeseníkách. Avizovaný kilometr po rovině tehdy znamenal kilometr lesní kamenitou cestou do pořádného kopce. Ale odměnou byl krásný pohled k našim sousedům do Polska.

6 Daniela | 23. listopadu 2018 v 9:13

Oba výlety krásné Obě místa vypadají opuštěně, že se tam nebojíš
Moc jim to sluší, hlavně spolu Ovšem tyhle napůl vyholené hlavy se mi nelíbí ani v realitě, tím míň na panence, ale je to teď módní

Židličky do baru spíš bez opěradel. Nebo půl na půl?

7 La Micha | E-mail | Web | 23. listopadu 2018 v 14:12

Mackie to v civilu moc sluší,je to krásná panenka.Ten blonďák je moc pěkný ,hmm...máš hezké IT kluci.Hezké fotky.

8 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:00

[1]: Díky

9 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:05

[2]: Dík I za tip k židlím - alespoň bude míň práce
Barbínek mám opravdu už až moc, když já nejradši takové, co připutují už z krabic vybalené, třeba nahé, třeba jen hlavička a těch se najde daleko víc než kdybych sháněla jen originály v krabici, takže hromadím

10 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:06

[3]: Ano, už mám sehnané i minisklenky na šáňo a pár láhví 1:6, tak co kdyby to některá nebo některý pak úplně nerozchodili, že

11 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:06

[4]: Díky

12 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:10

[5]: To úplně chápu, že je pak vždycky nezapomenutelné. Já už si teda než někam vyrazíme vždycky ještě hledám výškový profil trasy, tady bylo asi 100m nahoru a dalších 100 dolů, v létě by to bylo v pohodě, ale s tou námrazou a mokrým napadaným listím se to trošku zkomplikovalo

13 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:12

[6]: Tak teď na podzim už byla cesta na obou výletech opuštěná, ale chodíme s Honzou tak spíš by se mohl někdo zděsit z nás - já pobíhala jako vždycky od šutru k šutru s panenkama a s foťákem v hrsti.

14 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:14

[7]: Dík Jsem za ni moc ráda, má krásnou malbu. Jinak co se týká kluků tak už je to slušná banda, ale mně se prostě líbí.

15 valentina-panenky | Web | 23. listopadu 2018 v 22:15

[7]: Díky Jsem za ni moc ráda, má krásnou malbu. Jinak co se týká kluků tak už je to slušná banda, ale mně se prostě líbí.

16 Monika | Web | 24. listopadu 2018 v 10:49

Super výlet fotky jsou úžasné Barovou židli asi bez opěradla

17 valentina-panenky | Web | 25. listopadu 2018 v 10:20

[16]: Dík

18 Daniela | 27. listopadu 2018 v 8:15

To se dělá, připisovat k článku? Kdyby si toho jedna nevšimla, tak neví, že máš nové křesílko a vytištěné barbuší boty O těch ostatních věcech nemluvě

19 valentina-panenky | Web | 27. listopadu 2018 v 16:42

[18]: To víš, když nejsou síly na nafocení celého nového článku Ale nafotím a svěřit jsem se musela


20  Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 20:44

Výletíky super, aj také jesenné, melanchorické.   Barové stoličky bývajú častejšie bez operadla, tak si sa dobre rozhodla, i keď ja mám bar od bábiky Glorie, kde je také úplne nízke operadlo na stoličkách. Bar máš celkovo super a s MTM Ti fandím, som tohto telíčka priaznivec. Milo má super účes, inak je do tváre pre mňa príliš drsný a Mackie je romantická kráska.     

Žádné komentáře:

Okomentovat