neděle 28. června 2020

Callum & Callum & Chip (& Krteček & Speed) aneb velkovýroba džínsů (publikováno 28.12.2015 22:10:00)

Po přehlídce IT chlapů na Halloweenu bylo asi každému jasné, že se mi sbírka momentálně rozšiřuje hlavně v tomhle směru. Jenže u těch šestnácti kousků, které jsem vlastnila v době listopadové přehlídky, to neskončilo. Ježíšek byl dobré alibi pro to udělat si radost, takže pod stromečkem mě čekaly dva další (určitě představím), ale ani to nebylo všechno. Na MMB jsem koupila blonďatého Chipa (Fashion Royalty My Generation Chip Farnsworth III). A pak jsem tak před barbuším kafem ve Fénixu koukala na Míšinu nabídku, konkrétně na oba Callumy - dlouhovlasého z loňského roku v sametovém saku a krátkovlasého z letoška, Honza mi nakoukl přes rameno a povídá "Hele, to je Beethoven nebo co?"
Řekla jsem si Míšu Penka máš, tak co by ses nekoukla na Beethovena, a napsala jsem Míše, jestli by oba Callumy nepřinesla ukázat do Fénixu. Samozřejmě nezávazně. To je tak se mnou vždycky. Míša přinesla ukázat nejen Callumy ale i letošního Kierona (tomu jsem odolala), pak ten můj druhý vánoční dárek (tomu odolat nešlo) a oba Callumy. A oba také u mě skončili. Callum Windsor 2014 alias Ludvík van Beethoven si už střihl představení v příběhu Vánoce na chalupě jako Kryštof. Druhý Callum Windsor 2015 (který mi pro změnu připomíná herce Jana Čenského) už s námi vyrazil i na výlet a budou z něj i nějaké fotky.

Ale hlavně jsem zjistila, že mám pro tu bandu IT chlapů kritický nedostatek oblečení. A začala jsem to řešit od džínsů. 
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Oprášila jsem starý střih, řekla si, že tentokrát to nebude žádný rychle spíchnutý pytel, ale něco, co ty džíny bude opravdu připomínat a pustila se do vychytávání postupu. První džíny byly trochu pytlovité, ale použitelné (má je Callum 2015), druhé jsem víc zabrala a vyfasoval je Krteček, který byl od focení Mexické princezny v indiánsko/egyptské suknici a jeho gatě mu mezitím někdo šlohl na jiné focení. Zajásala jsem, že to konečně začíná být ono, třetí džíny jsem zabrala tak, že je nikdo z IT party neoblékl, ale vydělal na tom Speed Racer od Mattela (přitom jsem zjistila, že tyhle trochu menší potřebuju ještě pro Alexandra, Supermana i Rebelďáka, takže mám co dělat), další kousek si oblékl Callum 2014 a na Chipa zbyly ty zatím poslední a nejpovedenější.
Kdybyste to chtěli zkusit, tak na konci alba je nafocený střih s měřítkem, podle toho, jak je počmáraný, si můžete představit, jak těžce vznikal. Postup šití jsem vyčetla u Marimody, je opravdu skvělý, zapínání šiju dopředu na dva patenty, pásek stříhám široký 3cm a před všitím pásku si kontroluju délku kalhot bez pásku 20cm pro IT, 19 cm pro Keny a obvod v pase 16 - 16,5 cm pro IT a 15 - 15,5 cm pro Keny. Poutka jsou u dvou džínů z černé stužky (před ustřižením oblepit izolepou, nebude se třepit) a u zbylých jsou ušité z koženého šikmého proužku zakoupeného u Stoklasy.
A teď došít džíny pro Keny, a pak hurá na trička a svetry pro IT bandu. Uf .....
A ještě poslední anketa v letošním roce: který z kluků se Vám líbí nejvíc?

Komentáře

1 Růža | E-mail | Web | 29. prosince 2015 v 7:05

Máš partu pohledných chlapíků a nebylo jednoduché jednoho vybrat.

2 La Micha | E-mail | Web | 29. prosince 2015 v 11:19

Krásní chlapci .Hlasovala jsem pro Takea

3 Babakat | 29. prosince 2015 v 11:50

Můj tip je vlasatec, anžto na ně trpím.

4 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 29. prosince 2015 v 12:02

Jasně že ,,můj,, Callum

5 Daniela | 29. prosince 2015 v 13:07

Parádní album zločinců Všem jim to moc sluší. Jak džíny, tak náhrdelníky.

6 ľubo | 29. prosince 2015 v 13:32

Nádherné nohavice, hlas dostal Speed.:)

7 babivera | Web | 29. prosince 2015 v 14:26

Fešáci jsou všichni, kalhoty jsou parádní, náhrdelníky super.

8 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:22

[1]: Dík I za hlas

9 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:22

[2]: Jasně, Krteček je Krteček

10 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:23

[3]: No za to háro má i u mě velké plus

11 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:24

[4]: Ano Určitě pochopíš, že jsem domů z Fénixu šla s oběma

12 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:25

[5]: Dík Když oni mají zajímavé kotlety kolem uší, tak jsem je blýskla i z profilu. A metr na těch fotkách nemám

13 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:27

[6]: Díky Jsem ráda, že někdo hlasoval i pro Mattela. Když jsem je fotila, tak mi připadalo, že ten výškový rozdíl mezi IT a Kenama zas není tak hrozný a jdou v partě k sobě.

14 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 8:30

[7]: Dík Náhrdelníky jsem vyráběla v rámci vánočních maličkostí, ty přívěsky jsou také od Stoklasy, mají toho spoustu, ještě se chystám na kočky, hvězdy a čarodějnice, ale ty budou spíš holčičí.

15 nauriel | 30. prosince 2015 v 9:47

Pěkně jsi chlapcům obohatila šatník. Já s gatěma taky neustále bojuju, ale u mě je spíš problém vytáhnout stroj než cokoliv jiného
No a hlásla jsem samozřejmě pro Takouše

16 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 30. prosince 2015 v 14:24

[11]: To ano

17 Rachelle | Web | 30. prosince 2015 v 14:40

Chlapom si urobila skvelé džíny , na fotkách im to hore bez sekne a úprimne sa mi ťažko rozhoduje , ktorý je naj, všetci sú riadne kusy

18 Daniela | 30. prosince 2015 v 16:33

[12]: Teda vyfotit je s metrem na pozadí a s číslem, to by teprve bylo Kam se hrabe Matěj Zahradník von Kratzmar

19 Daniela | 30. prosince 2015 v 16:34

[15]: Co na něm všichni vidíme?

20 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 16:43

[15]: Dík No já už stroj spíš ani neuklízím, vím, že bych ho pak hned tak nevyndala. Krteček teda jede .....

21 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 16:44

[16]:

22 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 16:45

[17]: Dík Až si říkám, jestli ty trika a svetry fakt potřebujou. Ale to ze mě mluví vrozená lenost

23 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 16:46

[18]: Ne,ne,ne takhle teda svou nádhernou bandu rozhodně fotit nebudu, s metrem a s druhým profilem. Pak jim někdo připlácne motýla na horní ret a kdoví, jak dopadnou     

24 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 16:49

[19]: To by mě právě taky zajímalo, jak to Takouš dělá. Udržet si přední příčku v téhle konkurenci a ještě jako stará páka mezi novinkama.

25 ha-misa | 30. prosince 2015 v 18:49

parádní kaťata. šikulka! Hlas dostal ten nejhezčí :)

26 Nikky | E-mail | Web | 30. prosince 2015 v 19:07

Krásavci Vybrala som si taktiež dlhovlasavca

27 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 20:03

[25]: Dík Neodvažuju se hádat, který je podle Tebe nejhezčí. Že by K......?

28 valentina-panenky | Web | 30. prosince 2015 v 20:04

[26]: Tak a je to zase vyrovnané a napínavé

29 Mary | E-mail | Web | 31. prosince 2015 v 21:15

Fantastická tvorba, si šikovná, všetci piati vyzerajú veľmi sexi. A náhrdelník sú tiež štýlové.
aj ja mám problémy s nohavicami pre môjho momentálne jediného IT chlapca Chipa. Všetky od Mattela sú mu krátke a nezapne ich na zadku, chvalabohu, že má aspoň svoje origo oblečenie.
Ja som hlasovala za Chipa, pre mňa je najkrajší a najsympatickejší.

30 valentina-panenky | Web | 1. ledna 2016 v 13:24

[29]: Dík Mně Chip připadá jako spisovatel nebo novinář z šedesátých.

31 jitacopi | 1. ledna 2016 v 16:55

Ač to jsou všechno fešáci, Takeo má prostě nějaké své kouzlo, kterému nejde odolat.
Kalhoty jsou skvělé, přesně takhle také šiju, pořád opravuju a upravuju a doufám, že ten poslední střih bude už ten on - perfektní.

32 valentina-panenky | Web | 1. ledna 2016 v 19:29

[31]: Dík Takouš prostě to kouzlo má, netuším jak je to možné, že až tak . Střih už mám celý otřepaný, propíchaný od špendlení, a až ho překreslím tak ho přitom určitě zas upravím jak se znám.

Žádné komentáře:

Okomentovat