neděle 28. června 2020

Halloween 2015 aneb do třetice (publikováno 31.10.2015 16:21:00)

Taky se vám zdá, že čas letí jak splašený? Před dvěma roky jsme fotily s Vlaďkou Halloween u ní na zahradě, před rokem jsem se pokoušela zachytit dušičkovou náladu v Mlhovém zvonu a už je tu zas konec října. Letos to bude takový čarodějnický rej v obrazech. Za hlavního hrdinu jsem si vybrala Acherona, za hlavní čarodějnici kudrnatou Shakiru, a aby Acheron mezi ostatními plastovými chlapy nevypadal jako obr, řekla jsem si, že letos budou pánové od Integrity a dámy od Mattela. A když jsem si ty Integriťáky přepočítala, zjistila jsem, že už jich u mě bydlí šestnáct a to nepočítám toho, co ve skříni čeká na vánoce. Nechávám radši bez dalšího komentáře.
Kalhoty, trika a bundy jsem nějak posbírala, na několik obleků jsem se zmohla, ale největší problém byl s botama. Nakonec jsem prostě ty lakýrky, co se velikostně hodily, vzadu nastříhla (ono se to pak i Kenům líp obouvá) a pár jich prostě přišlo na Halloween ležérně a v botaskách.

U Barbuch byl zas problém s nadměrným počtem holek: chtěla jsem obměnit Halloweenskou partu, ale baby jako třeba Morgana, Secret Spell Kayla nebo Inka si prostě nedaly vymluvit, že by třetí večírek v řadě neměly vynechat. Takže stopku jsem si dala, až když čarodějný babinec překročil dvacet kousků a už to pomalu padalo z fototruhly. Na Flávasky, StarDollky, Integriťácké kočky, půlku Barbie kandidátek a Begothky se letos nedostalo, tak snad příště. Přesto se na Halloweenu objeví sedm nových Barbie, které ještě nebyly představeny.

A protože jsem kdysi v práci k filipojakubské noci obdržela od kolegů řidičský průkaz na koště i s roztomilým malinkým košťátkem asi tak pro Shellinu, napadlo mě udělat košťata a zkusit nafotit let a přílet. A tak jsem minulou sobotu po truhlání ukecala Honzu, dojeli jsme k Roztokům, našli v jedné aleji hromadu prořezaných větví a domů jsme dotáhli náruč proutí. Z něho jsme za pomoci nůžek, pilky a měděného drátu umotali pár rustikálních košťat v poměru 1:6. Výroba košťat Honzu zaujala, takže vyrobil i pár kousků dýní z papírmaše a vydlabal je vrtačkou - můžete se podívat na římse.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

A protože sedm nových členek Barbie party čekalo na představení a nejvíc dalších novinek je mezi chlapy, tak je tady ještě jedno album, kde se na začátku představí nová děvčata, a pak už následuje přehlídka všech pánů, starých známých i novinek (co by chlapi pro čarodějky o Halloweenu neudělali, že), a dole v anketě můžete hlasovat, který z pánů vás oslovil nejvíc.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 31. října 2015 v 16:28

Riot

Koukám slušná sbírka Ace má ale háro krásné fotky

2 Nikky | E-mail | Web | 31. října 2015 v 16:32

Tak to je teda večierok ako sa patrí! Bez niektorých dám by som si to tam ani nevedela predstaviť a páni sú tiež úžasní všetci Medzi inými Acheron, Davil, Tezin, Takeo, Riot, Tony

3 jitacopi | 31. října 2015 v 17:29

Tak to byla pořádná nálož fotek. To ti muselo dát pořádné práce a času, tohle všechno připravit a nafotit. Vůbec si nedovedu představit, že bych měla dělat tak obrovskou skupinovku. Halloween byl super, moc se ti to povedlo. No a máš už pořádnou partičku panáčků. Mně hrozně zaujal ten tmavovlasý Chip, to bude asi můj favorit.

4 Daniela | 31. října 2015 v 18:11

Teda to je něco, skoro 250 fotek
Jinak nevím, kam koukat dřív, všem to moc sluší. Navíc všechny minipříběhy stojí za to. Všechny pomůcky jsou nádherné, hlavně na košťatech je vidět, že jsou jednak dělané s láskou a že jsou i plně funkční, protože na nich doletěli.

5 Daniela | 31. října 2015 v 18:14

Jinak teda nejsem žádná Tatiana Drexler, ale tie nohy boli vystreté, nášlapy cez päty, naozaj dobre zatančené.

6 La Micha | E-mail | Web | 31. října 2015 v 18:57

Krásná sbírka a pěkné fotky   .Těším se na představení jednotlivých panenek

7 Babakat | 31. října 2015 v 19:12

Ještě, že existuje FCB. Já trotl jsem si odkaz na blog smazala. Ono mi to padá do spamů. Bezva fotky.

8 Růža | E-mail | Web | 31. října 2015 v 19:17

Parádní Halloweenská párty. Určitě to dalo hodně práce obléct, naaranžovat a potom vyfotit všechny panenky. Moc jsem si to užila. A líbilo se mi i představení nových panenek.

9 ha-misa | 31. října 2015 v 20:04

wow..tleskám. fakt super fotečky. ty přelety na koštatech jsou úžasné. líbí se mi i napárování integritáků s barbulkama. Sbírečka se ti pěkně rozrostla.

10 tpod2 | 31. října 2015 v 23:17

Krásná práce Peťo Líbí se mi, jak si s tím vyhraješ.

11 Mary | E-mail | Web | 1. listopadu 2015 v 0:13

Klobúk dolu, toľko bábik naaranžovať a ešte meniť stále ich pózy, to musela byť proste veľká robota. Ale výsledok samozrejme stojí za to. Fantastický Halloweenský večierok, ktorý som si užila spoločne so skupinkou elitných bábik. Vidieť "moju" Shakiru na metle je bombové. Dobrý nápad, metly sú fakt super miniatúra. Dokonale nafotené a vytvorené, fotky s príbehom som si veľmi užila. Máš pravdu ten čas letí, aj ja si pamätám ako ste len "nedávno" fotili spoločne Halloween na záhrade.
Moji favoriti IT sú Riot a Daemon. Tí patria medzi moje zberateľské sny.
A rada by som vedela na akom tele máš prekĺbenú BB 1.5 Steffinku?

12 Hanneton | Web | 1. listopadu 2015 v 7:14

Parádní halloweenský mejdan, tam to žilo a máš pěknou přehlídku mužů, Acheron je pro mě číslo 1.

13 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:41

[1]: Dík Háro u Ace mě taky překvapilo

14 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:43

[2]: Díky Nějak jak jsem začala blogování o Barbuchách zrovna Halloweenem, tak je z toho vždycky monumentálnější projekt. A když už je jednou všechny vytarasím ...

15 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:48

[3]:Dík Chip má krásný modrý zasněný pohled a na ten mě dostal
Jinak tohle vždycky fotím na několikrát - minulý víkend výroba a focení košťat, ve středu jsem je vydolovala z krabic a začala oblékat no a tenhle pátek mejdan naplno. A pak už je mi líto schovat foťák.

16 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:50

[4]: Dík Je pravda, že doletěli Jinak minipříběh - to myslíš toho vyprošťováka s okurkama a utopencema na konec ?

17 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:51

[5]: Tady někdo kouká na Když hvězdy tančí Taky koukám a jako kdybych Taťánu Drexler slyšela   

18 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:52

[6]: Dík Určitě by si vlastní článek všichni noví zasloužili, holky i kluci

19 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:53

[7]: Dík Ksichtokniha je ksichtokniha ...

20 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:54

[8]: Dáky Byl to projekt nejmíň na tři etapy, ale bavilo mě to moc

21 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:56

[9]: Dík Viď, mně Barbie s Integriťákama opravdu pasují dohromady. No a Integriťáků za dva roky 16 kousků a sedmnáctý ve skříni - ještě že má Honza srandu z toho, že jsem na plastové chlapy

22 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 9:57

[10]: Dík To já si vyhraju jak malé děcko - znáš mě   

23 Daniela | 1. listopadu 2015 v 9:58

[16]: Jojo, dvojí buzení. Jedno s kafem, druhé s lahví utopenců. Šťastná to čarodějka.

24 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 10:02

[11]: Dík Na košťata v letu jsem hodila nahoru na skříň k zářivkám tyčku, na ní byly oka z režné černé nitě, vždycky tři na jedno koště, do prostředního jsem kromě koštěte navlékla i Acherona a Shakiru, za ně černou látku  a šlo to dobře. Na některých fotkách jsou ty nitě trochu vidět, ale nechala jsem to tak.
BB Steffie 1.5 má tělo od Raquelle Fashionistas, je tam trošku rozdíl, ale nic zásadního, asi jako u BB 1 Divy.

25 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 10:04

[12]: Díky Acheron je i moje srdcovka, taky chlapec vede žebříček

26 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 10:05

[23]: Vyprošťovák po mejdanu musí být a co by Acheron pro Shakiru neudělal

27 ľubo | 1. listopadu 2015 v 19:08

Nádherné fotky a úžasné množstvo bábík. Páni, Ty u žtých IT máš obrovské množstvo. Tak u mňa víťazí Worshop Homme, po tom túžobne vždy pozerám všade.:) Samozrejem aj obaja tí, čo ich mám tiež sú pre mňa hviezdy. Dá sa povedať, že až na dvoch by som ich bral aj doma všetkých.:)

28 valentina-panenky | Web | 1. listopadu 2015 v 22:12

[27]: Dík Mně vždycky lákalo nemít sbírku jako dívčí školu, ale Mattel má těch pěkných a zároveň pohyblivých chlapů tak málo. A když Míša na Barbuší kafe přinese ukázat Integriťáky, tak jsem většinou jasná.
Kteří dva jsou u Tebe na dolním konci žebříčku? Já si tipnu krtečka - Takea  Mission Moscow Mizutani, na toho jsem si chvilku musela zvykat (dnes už bych ho nedala) a Sebastiena Havoc, zajímalo by mě, jestli se pletu?

29 baziliska2-barbie | 6. listopadu 2015 v 13:46

Úžasný focení to byl fantastickej večírek a na něm  spousta nádherných panenek. Té práce s focení si umím představit. Ale stála za to, jedinečný fotky. Já jsem dala hlas pro Acherona, já když ho někde vidím, tak mu nikdy nedokážu odolat.

30 valentina-panenky | Web | 6. listopadu 2015 v 14:48

[29]: Dík Pracné to bylo, ale bavilo mě to. Acheron je skvělý, jsem moc ráda, že ho mám.

31 ľubo | 7. listopadu 2015 v 17:28

[28]: Áno, mýliš sa. Sú to Pierre a Sterling. Sebastian je úžasný a lákalo ma ho kúpiť, keď ho Ivka predávala.:) A Takeo je tiež super, toho mám rád.:)

32 valentina-panenky | Web | 8. listopadu 2015 v 17:21

[31]: Vidíš, tak jsem Tě odhadla špatně. U Pierra jsme se s Míšou shodli, že vypadá jak Perry Mason zamlada (podle knížek ne podle seriálu, široká ramena, ostře řezané rysy ). Sterling je pro mě takový typ "hodný hoch". Líbí se mi i jeho přemalba a převlasení u Zmrzlinky, protože i když ho mám ráda, musím uznat, že původní obočí by teda mohl mít tmavší.

33 nauriel | 15. listopadu 2015 v 9:18

Tak to byla luxusní megapárty. Začlo to tak nevinně se snídaní do postele, jsem nečekala, že se to tak zvrhne
Stran chlapců jsem hlasovala za Takouše MM, já tohodle ježatého asiata prostě miluju. I když Damon byl jen kousíček za ním

34 valentina-panenky | Web | 15. listopadu 2015 v 21:07

[33]: Dík. Jsem se snažila, i utopence na ráno poté jsem zajistila Takouš - Krteček je skvělý, fotím ho asi nejčastěji hned po Acheronovi.

35 Blanka | E-mail | Web | 22. listopadu 2015 v 19:38

Jejda,tohle je pro mne oříšek, já ty chlapy od IT moc nemusím, až na Daria, to je chlapákfešák jedna báseň, doufám, že ho jednou ubytuješ, pak budu posílat hlasy hromadně

36 valentina-panenky | Web | 6. prosince 2015 v 22:33

[35]: Koukám, že to budu muset ještě rozšířit     

Žádné komentáře:

Okomentovat