sobota 27. června 2020

Dark Hunter Acheron (publikováno 13.10.2014 19:50:00)

Temný lovec Acheron - integriťácký chlap z roku 2010 - mi učaroval na blogu Vlaďky, Ľuba i dalších. Bohužel jsem ho začala shánět až v době, kdy už byl beznadějně vyprodaný. Málokoho jsem naháněla tak, jako právě jeho, a nakonec se u mě zabydlel.
Na některých blozích byl Acheron za upíra, v Ľubových příbězích je to lehce extravagantní a finančně nezávislý dívkař, u mě asi zůstane věrný své předloze - temný lovec bohyně Diany z fantasy příběhů. Žánr fantasy mám ráda, Acherona taky, takže plánuju těch zhruba tisíc stran o něm přelouskat. Třeba pak zjistím, že příběh, který jsem si pro něj vymyslela, se k původní postavě vůbec nehodí, ale s tím se srovnám, až to nastane.

Jeho partnerkou v dnešním fotopříběhu je Mystery Squad Kenzie. Je to něžná dívčí Kayla z playline edice, kterou oživily fashionistas kloubíky. Plánovala jsem pro Acherona původně jinou (vlastně řadu jiných), ale v okamžiku, kdy se Kenzie objevila vedle Acherona v hledáčku foťáku, bylo rozhodnuto.

Fotky vznikly v Harasově u Kokořína, v krajině pískovcových skal. Doufám, že se vám budou líbit.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 13. října 2014 v 20:39

Nádherné fotky a veľmi krásny príbeh.:) Acheron je dokonalý som rád, že aj Tebe sa zapáčil.:) Mám ho veľmi rád.  Ja nemám nič proti jeho fantasy pozadiu, ale knihy som nečítal a do mojich príbehov by sa mi až tak nehodil, kebyže je lovec démonov. No, môj Ash má peniaze od rodičov, extravagantný je. "Dívkar" rozhodne nie je, on sa nehádže do sexuálnych dobrodružstiev a dievčatá nabalí, ony sa naňho lepia kvôli jeho charizme a možno peniazom, ale bližšie k sebe si zatiaľ pustil len jedno dievča a veľmi sa v nej sklamal. Ostatné ho nezaujímajú a má istú krízu identity.:) Ale o tom v nových príbehoch.:) A Kenzie je nádherná, má úžasné vlasy.:)

2 La Micha | E-mail | Web | 13. října 2014 v 21:04

Gratuluji k jeho pořízení !Úchvatné fotky

3 Valentina | Web | 13. října 2014 v 21:23

[1]: Omlouvám se za výraz dívkař. Chtěla jsem tím jenom říct, že k němu kupodivu sedí hodně poloh - člověk mu uvěří upíra, romantika, posledního spravedlivého, démona .... Jinak u nás se také ještě říká štvanec žen (pro ty charismatické, co se na ně baby lepí), ale když ono to zní trochu blbě .....

4 Valentina | Web | 13. října 2014 v 21:24

[2]: Díky, jsem moc ráda, že u mě bydlí.

5 Mary | E-mail | Web | 13. října 2014 v 22:43

Krásny romantický a fantazijný príbeh. Kenzie patrí medzi veľmi vydarené playlinky. Acheron je sympaťák, nepatrí síce medzi tie typy Kenov a IT chlapcov, ktorého by som si kúpila, ale vďaka Ľubovým príbehom som si ho obľúbila.

6 Valentina | Web | 13. října 2014 v 23:35

[5]: Díky

7 ha-misa | 15. října 2014 v 11:15

Krasavec "je doma"! :) Krásná procházka Harasovem. Ještě jsem tam nebyla, ale určo by se mi tam líbilo.

8 Blanule | E-mail | Web | 15. října 2014 v 16:26

Teda, mne hned na začátku dostal ten "starý" dům, ta úžasná atmosféra věků minulých z něho na mne úplně přeskočila!
Hezky jsi si pohrála.
Já mám ráda sci-fi a fantasy, ale v knižní formě nikoli, bude tedy odkázána na Tvé podání.
Gratuluji k přírůstku

9 Valentina | Web | 15. října 2014 v 23:24

[7]: Po Kokořínsku už jsem courala mockrát, ale zrovna v Harasově jsem byla poprvé. Ono tam je všude hezky.

10 Valentina | Web | 15. října 2014 v 23:28

[8]: Dík.
Rybník, Acheron, Kenzie, skály, fotek jsem zas udělala snad dvě stovky, tak jsem přemýšlela, jak to skloubit dohromady a vyšla mi vodnická love story. Snad až přelouskám tu knihu to nebude úplně mimo původní předlohu

11 baziliska2-barbie | 27. října 2014 v 13:23

To byl nádhernej příběh jsem se tak krásně začetla. I já měla takový krásný mrazení když jsem viděla první fotky rozbořený dům, zarostlá zahrada a Acheron, který je pro mě ten nejdokonalejší IT co znám.

12 Valentina | Web | 27. října 2014 v 14:30

Dík moc . On je nádhernej .....

Žádné komentáře:

Okomentovat