sobota 27. června 2020

Inuitka na Stvořidlech (publikováno 19.10.2014 20:52:00)

Já vím, že jsem vám slibovala, že už dám s prázdninovými toulkami pokoj, ale po té jarní courací pauze si užívám teplého podzimu a courám dál alespoň o víkendech. A fotím. Ale nebojte se, po ránu už bývá zima jak v ruském filmu, tak ještě chvíli a bude ode mě a turistiky až do jara pokoj. Tuhle neděli jsme vyrazili na Stvořidla. Je to krásný peřejnatý úsek Sázavy notoricky známý nejen mezi vodáky. Teď na podzim vytváří zeleně a zlatě zbarvené stromy, voda v peřejích a nízké podzimní slunce obrázky jak z pohlednice.
S sebou jsem tentokrát vzala Inuitku, tedy Inuit Legend Barbie. Už jste ji mohli zahlédnout v Novém životě s kloubíky a v Kloboukování. Na sobě má černé šaty od BB a bundu od Liv. Nevím, ta holka má prostě nějaké kouzlo. V sobotu jsem trochu uklízela, třídila nějaké staré oblečení na odvoz, a pak jsem si za odměnu vytáhla z krabice zas jiné panenky na polici. Takže dnes jsem měla třináct neotřelých kandidátek na výlet za peřejemi Sázavy. Jsou mezi nimi tři indiánky, tři princezny světa, tři dosud na blogu nepředstavené panenky a vyhrál to hádejte kdo? Inuitka. Ona je takový vítěz na druhý pokus - přejedete ji pohledem, stočíte zrak na další krásky v řadě, pak vám mozek předá informaci, že vás přes ty oči něco praštilo a přehlédli jste to, a pak ten pohled zas vrátíte. A je jasno.
Přeji příjemné toulání s Inuitkou kolem sázavských peřejí, doufám, že si to užijete.


(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 bianka78 | E-mail | Web | 19. října 2014 v 21:18

Jůva, jůva, to jsou nádherné fotky podzimní přírody,  to je něco pro mne, upřímně přiznávám, že jsem se napřed pokochala přírodou a až posléze jsem se začala soustředit na panenku.  Tahle exotická kočka se mi moc líbí, je prostě super a bundička od Liv je má oblíbená a na podzim a zimu, co lepšího si přát, než býti v teple, že? No, nevím kdo půjde na další výlet, jen s upřímnou radostí koukám, že IT kolonka se nám bude pomalu zaplňovat, přeci jen, mám pro tyhle krásky slabost   

2 La Micha | E-mail | Web | 19. října 2014 v 21:54

Krásné fotky   

3 Mary | E-mail | Web | 19. října 2014 v 22:02

Prekrásny jesenný výlet. Súhlasím, že niektoré fotky sú stvorené nielen na pohľadnice, ale aj do kalendára o prírode. Tohtotoročné ríjemné a teplé Babie leto sú ako stvorené pre prechádzky a výlety.
Inuitka je úžasná kráska s nádhernou maľbou tváre, tak dobre, že práve ona dostala VIP stupenku. Je skvelé, že si nám ukázala aj adetptky na konkurze. Aspoň som uvidela Ďalšie tvoje IT kočky.

4 Valentina | Web | 20. října 2014 v 18:23

[1]: Dík, byl to nádherný den. Pokud se týká IT, mám na představení ještě šest koček a tři kocoury (z toho dva už jsou pevně určení pod stromeček, tak budou nejdřív v lednu). Takhle to dopadá se sběratelkou Barbuch, když chodí na kafe s Míšou a obhlídne si zblízka její IT krásky   

5 Valentina | Web | 20. října 2014 v 18:23

[2]: Díky, vyšlo počasí a všechno a kolem Sázavy je nádherně

6 Valentina | Web | 20. října 2014 v 18:25

[3]: Dík. Mně se pořád líbí jak IT tak Barbuchy (hlavně ty s kloubíkama samozřejmě), ale skupina IT se mi tenhle rok hodně rozšířila.   

7 anawib | E-mail | Web | 20. října 2014 v 20:30

parádní fotky

8 Valentina | Web | 20. října 2014 v 21:41

[7]: Díky

9 Monika | Web | 21. října 2014 v 20:49

Krásné fotky,nádherná podzimní příroda

10 Valentina | Web | 22. října 2014 v 18:24

[9]: Díky, vyšlo počasí, na podzimu mám ráda jak jde všechno do zlaté ...

11 ľubo | 24. října 2014 v 19:25

Krásne fotky, majú magickú atmosféru.:) Inuitka je prekrásna.:) Konkurz je fakt zaujímavý a fíha, Ty máš moju vysnívanú Erin. :)

12 Valentina | Web | 24. října 2014 v 20:28

[11]: Díky, je to magické místo
Jé, Ty jsi poznal na té malé momentce mezi ostatními Erin, já si ji zamilovala u Míši, přitáhla ji dvakrát na kafe a pak mi poslala odkaz na aukci  na ebayi, tak jsem (už zase) neodolala

13 ľubo | 25. října 2014 v 20:36

[12]: Áno, Erin je neprehliadnuteľná. Ja som ju síce naživo nikdy nevidel, ale verím Ti, že naživo to musí byť pecka.

14 Valentina | Web | 25. října 2014 v 21:43

[13]: Je to pecka, zrzka, odtažitá jako většina Integritek, a přitom křehká a něžná. Na kafi ve Fénixu jsme řešili spárování Acherona s Kenzie a jestli by se k němu nehodila právě Erin, ale shodli jsme se, že ty dva by se určo pobili

15 baziliska2-barbie | 27. října 2014 v 13:16

Teda to jsou nádherný fotky. Jeden je pak pyšnej na to, že žijeme právě tady a jaká je tu nádherná příroda. Tuhle panenku u tebe obdivuju je překrásná už minule jsem na ni mohla oči nechat.

16 Valentina | Web | 27. října 2014 v 14:33

[15]: Díky,    Mně se strašně líbí indiánky, tak v tom nejsem úplně směroplatná, ale ona má prostě to své kouzlo. Přitom vlasy nic moc, líčení s tím tetováním takové trochu zvláštní, ale celkově Kočka s velkým K.

17 ľubo | 28. října 2014 v 19:47

[14]: No, ja som práve chcel Erin ako partnerku pre Asha.    Ale ešte ju nemám, je v príbehoch len ako jeho ex, čo mu zlomila srdce.   

18 Valentina | Web | 28. října 2014 v 23:07

[17]: Jo zlomila srdce.  No, vidím, že jsi došel ke stejnému názoru na perspektivnost jejich vztahu jako já a Míša. Jen u toho mého zůstalo u teorie.     

19 ľubo | 29. října 2014 v 13:55

[18]:    Len, ak by osm ju zohnal, tak neviem, neviem.   

20 Valentina | Web | 2. listopadu 2014 v 10:35

[19]: Přeju Ti, abys ji sehnal, alespoň by se to ověřilo v praxi

Žádné komentáře:

Okomentovat