sobota 27. června 2020

Top Model Nikky, Tereza a Barbie aneb příprava na srazík (publikováno 24.10.2014 18:18:00)

Dvakrát ročně, na jaře a na podzim, se koná velký panenkářský srazík ve Ferdinandě. Tohle jaro mi to nevyšlo, o to víc se těším na ten podzimní. V létě jsem narazila na modrobílou barvotiskovou látku a ušila z ní kanýrovou sukni a topík, který pak předvedla Top model Barbie ve Slatiňanech.
První kolekce Top model obsahovala čtyři panenky - Barbie s tváří Mackie, Summer s tváří Steffie, Nikky s tváří nová Nichelle a Terezu s tváří Lara. Postupně v mé sbírce zakotvily všechny čtyři, z toho už jenom Summer čeká na kloubíky. Takže když jsem přemýšlela, co vzít na srazík ukázat, napadly mě právě tyhle krásky. Ušila jsem ze zbytku barvotisku ještě tuniku pro Nikky, kostýmek pro Terezu, přešila jsem kanýr na sukni pro Barbie (protože ten původní z hrubší bílé krajky sice ladil s bílým háčkovaným kloboukem, ale s novým modrým plstěným to dohromady moc nešlo), navlékla korálky a spáchala ještě šedivý plstěný rychloklobouk pro Laru (u Nikky s jejím hárem je každý klobouk zbytečný). Lehátka vznikla na truhlání a plánuju článek s návodem na jejich výrobu.
Jinak Top Model Nikky i Top Model Terezu mám od stejného prodejce z ebaye a připutovaly už na pohyblivých tělech.

Mějte se pěkně, užijte si fotky a doufám, že alespoň s některými z vás se na srazíku potkám :-).

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 24. října 2014 v 19:19

Nádhenré modely, táto kolekcia bola vydarená.:)

2 Blanule | E-mail | Web | 24. října 2014 v 20:13

Super modely jsi pro ně připravila, tahle je látka je super, tohle je to pravé ořechové pro  kombinaci s bílou, to jsou pak opravdu super letní kreace
Lehátka jsou super, mi se podařil super kauf v manu-mana(nebo jak se to jmenuje? ), měli tam super slevy na konci léta a holky mají výbavu k moři pro příští rok, ještě že se nám netruhlářům sem tam zadaří

3 Mary | E-mail | Web | 24. října 2014 v 23:02

Nádherné outfity. Prekrásna látka, krásne zladené tri kočky. Mám rada túto kolekciu Top modeliek. Najmä Steffie, ktorá čaká na kĺbiky. Najviac sa mi páči model na Terese/Lare. Táto Lara je prekrásna, som rada za tieto fotky. Nikdy predtým, som si ju tak nevšímala a nenakukala. Si šikovná, a tie lehátka. Súhlasím s Blankou, my ktoré nevieme pracovať s drevom, máme aspoň šťastie, že sa nám podarilo zohnať lehátka. Mne sa podarilo zohnať vlani dve pásavo-modré v mojom obľúbenom Kiku.
Prajem Ti krásny zrazík, niečo nám aj nafoť, budem sa tešiť.

4 Valentina | Web | 25. října 2014 v 17:15

[1]: Dík. Máš pravdu, vlastně všechny série top modelek se Mattelu povedly.

5 Valentina | Web | 25. října 2014 v 17:17

[2]: No super.    To my truhlající taky rádi chodíme do Kiku a všude možně a sháníme výbavu pro holky plastový     

6 Valentina | Web | 25. října 2014 v 17:19

[3]: Dík, modrotisk je prima látka na šití. Jinak co se týká lehátek, jsou to vlastně jen díry do hranolků a kulatina - žádná složitost

7 La Micha | E-mail | Web | 25. října 2014 v 21:15

Tato kolekce panenek se mi velice líbí   !Pěkné fotky a hezké oblečení   

8 Valentina | Web | 25. října 2014 v 21:24

[7]: Díky. Také mám top modelky jako edici moc ráda.

9 baziliska2-barbie | 27. října 2014 v 13:14

Jedna krásnější než druhá. Páni ty šaty jim tak sluší.Ten vzor na látce je úžasnej. Lehátka nemají chybu obdivuji moc.

10 Valentina | Web | 27. října 2014 v 14:35

[9]: Díky, už zas truhláme, tak třeba zas něco ze dřeva bude Terezku jsem vlastně neměla v plánu, ale když byla u stejného prodejce jako Nikky, taky přetělená a za jedno poštovné, tak jsem ji vzala a nelituju

11 anawib | E-mail | Web | 30. října 2014 v 19:45

moc jim to sluší

12 Valentina | Web | 31. října 2014 v 15:38

[11]: Díky, snažila jsem se.

Žádné komentáře:

Okomentovat