sobota 27. června 2020

Podzimní srazík ve Ferdinandě 2014 (publikováno 25.10.2014 18:20:00)

Tak a je to tady. Letošní podzimní srazík ve Ferdinandě celkem s přehledem ovládly čarodějnice, světélkující dýně, prostě Halloween. Srazík zorganizoval internetový panenkářský obchod Panenka-panenky. Pro ty, kteří dorazit nemohli, ale třeba by se rádi podívali, tu mám fotky. Omlouvám se za kvalitu, přece jen už je tu podzim a bez blesku by toho na fotkách moc vidět nebylo.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 25. října 2014 v 20:44

Krásne fotky, len mi je ľúto, že čím ďalej, tým je tam menej Barbie a IT a prevládajú Tonner a Bjd.:( Ale, čo už doba sa mení.

2 Mary | E-mail | Web | 25. října 2014 v 20:51

Wau, úžasný zrazík v halloweenskom duchu. To musela byť nádhera. Najviac sa mi páčia čarodejnice a Akadémia kúziel. Aj tvoja trojica skvelo zapadla medzi ostatné krásky a krásavcov.

3 Mary | E-mail | Web | 25. října 2014 v 20:53

[1]:Ľubo, úplne s tebou súhlasím Je toľko úžasných Barbie, samozrejme aj IT bábik, ktoré majú svoje kúzlo a krásu, aj keď majú menšiu veľkosť.

4 La Micha | E-mail | Web | 25. října 2014 v 21:18

Krásné fotky s kostýmy   

5 Valentina | Web | 25. října 2014 v 21:27

[1]: To i mně, vlastně jediné Barbuchy jsem tam měla já, a pak jednu tuším Maja. Pak tam měla Alice pár playline kousků na prodej a Tom tam měl krásnou Kiru, ale ne na výstavce. Míša tam měla pár Barbuch a IT na domluvený obchůdek a to bylo tak všechno. Je to škoda.

6 Valentina | Web | 25. října 2014 v 21:29

[2]: Ano, akademie kouzel a čarodějnice od Edity a Vlasty byly opravdu klenot. Ony mívají vždycky nádherné scénky, vzpomínám si na pirátky, pak měly myslím táboření ....

7 Valentina | Web | 25. října 2014 v 21:33

[3]: Já to asi nedokážu posoudit, protože BJD mě prostě nikdy neoslovily (což je klika když si uvědomím cenové relace ) tak to beru jako vlastně takovou módu, které nerozumím. Ráda se na ně podívám, holky na ně dokážou vytvořit nádherné věci, ale netoužím je mít doma. S Barbuchama je to u mě přesně  naopak - jsem do nich zblázněná a okolí má někdy problém to pochopit

8 Valentina | Web | 25. října 2014 v 21:33

[4]: Díky, užila jsem si to moc.

9 Valentina | Web | 26. října 2014 v 8:12

[1]: Ještě když už se snažím o celkem chydý přehled 30ti cm panenek ze srazíku tak musím zmínit dvě kočky od Babakat - výrobce Integrity Toys a jde snad o panenky Momoko jestli jsem si správně zapamatovala - hodně se mi líbily, zvlášť ta bloncka (ty dvě co sedí na gaučíku na skoro posledních fotkách v albu)

10 baziliska2-barbie | 27. října 2014 v 13:10

Krásná výstava, potěšení pro dušičku. Jsou to nádherný panenky  a obdivuju je na tvých fotkách. Díky za ně a zprosředkování té super atmosféry.Škoda jen, že Barbie skoro zmizela je to má velká láska.

11 Valentina | Web | 27. října 2014 v 14:38

[10]: Ono jak u koho
Mě Barbuchy a teď i IT hned tak nepustí a ani si s tím nepřipadám osamocená . To jen Ferda nabrala jiný kurz, ale co, kdybychom byli všichni stejní, byla by to nuda

12 Edita | E-mail | 29. října 2014 v 10:18

[6]:Děkujeme moc (já i Vlasta)      Musím říci, že krásné Barbuchy jsou pro mne moc maličké a nedokážu na ně tvořit. Zato tonnerky - to už je jiná. Pár centimetrů - a co to udělá Ale na srazu byly opravdu různorodé panenky a všechny moc krásné. Mimochodem, mohla bych poprosit o zaslání pár fotek našich čarodějnic?

13 anawib | E-mail | Web | 30. října 2014 v 19:42

díky za fotky

14 Valentina | Web | 31. října 2014 v 15:53

[12]: Není zač, já děkuji za krásný zážitek
Poslala jsem mailík s fotkami, kdyby to neprolezlo drátama, dejte vědět na petramen zavináč seznam.cz - hodila bych to na nějaké úložiště dat a poslala odkaz.

15 Valentina | Web | 31. října 2014 v 15:53

[13]: Není zač, jsem ráda jestli potěšily

16 Blanka | E-mail | Web | 2. listopadu 2014 v 11:33

Z fotek jde vidět, že jste si to opravdu užili a vyřádili se   

17 Valentina | Web | 3. listopadu 2014 v 18:44

[16]:       

Žádné komentáře:

Okomentovat