sobota 27. června 2020

Barbie Top Model ve Slatiňanech (publikováno 09.08.2014 21:29:00)

Dnes bych vám ráda nabídla fotky Barbie Top Model 2007, patří k první playline edici top modelek (ve které byla ještě Tereza, Nikky a Steffie), má tělo model muse, tvář Mackie a u mě bydlí dvě- první v originálním oblečení jsem sehnala kdysi na polském Aukru, a pak jsem narazila na MMB na druhou, nahou, a protože fashionistas už byly na světě, koupila jsem i tu a přehodila ji na kloubové tělo. Moc se mi na ní líbí její plavé vlasy podbarvené černým melírem (tenhle melír už má snad jen jedna Shakira) a modré oči, pro mě je to typická Barbie.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Oblečení té druhé je vlastní výroba: Zhruba před dvěma měsící jsem zjistila, že moje ruka už je spravená a rozcvičená do té míry, že už se můžu vrhnout na šití, i zajásala jsem a začala dohánět šicí resty. Nejhorší to bylo s chlapama - pár jich různě připutovalo a většinou byli nazí a mě už štvalo, jak si musí na focení navzájem půjčovat dvoje slušné džíny, tak jsem vychytala střih, co mám ještě od indiánů, a pustila se do džínsů ve velkém. Chtěla jsem je s předními kapsami a s páskem a pokud možno se zapínáním vepředu a na to, jak jsem úžasně (ne)šikovná se celkem daří (nafotím je jen co se dokopu k tomu našít na všechny patenty), ale když jsem šila zhruba páté, už jsem si připadala, že oblékám partu montérů. Takže není divu, když jsem se pak stavila ve svých oblíbených látkách pro černou tričkovinu (plánuju pro pánskou část ještě trika) a viděla tam kus modrého barvotisku, hrábla jsem po něm a vzniklo oblečení, které vidíte na fotkách na druhé Barbie.
Topík je ušitý podle střihu na tričko Harleyky co zveřejnila na stránkách Surfinie (děkuji)
Sukně je kanýrová (nařasené pruhy látky 6,5cm x 17,30,50 cm)
Náhrdelník co dům dal (moc mě potěšilo, že už mi jde i navlékání korálků)
Háčkovaný klobouk jsem dostala na předvánočním srazíku ve Ferdě od paní Růženy (ještě jednou moc děkuji).

A na výlet s top modelkami jsme tentokrát vyrazili do Slatiňan, procourali jsme velký zámecký park s leknínovým jezírkem, prohlédli si koňské muzeum, zahlédli asi dva nebo tři koně a obešli si Kočičí hrádek (atrakce pro děti z konce 19.století, připomínala mi něco mezi dětským koutkem u McDonalds a  Disneylandem, ovšem mezi dětmi je to hit dodnes).


Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 9. srpna 2014 v 22:23

Mám rada celú túto sériu Top modeliek. Táto Mackie patrí do môjho wish listu. Je úžasná, milujem jej melírované vlasy a bočný pohľad. Prekĺbenej modelke si vytvorila krásny letný outfit. Mám rada tento typ sukňe. Výlet ste si opäť urobili skvelý, konské múzeum vyzerá veľmi zaujímavo. Dokonca Top modelka si na nežívého koníka aj sadla. Veľmi ma zaujal ten kočičí hrádek, v 19. storočí boli už ľudia dosť moderní.

2 baziliska2-barbie | Web | 10. srpna 2014 v 15:14

Nejdřív než napíšu něco o tvých nádherných modelkách, páni to byla krásná procházka. Mám hrozně ráda tvoje focení na výletech ,ani tady jsem nikdy nebyla, takže pro mě bylo tvoje focení moc zajímavý.   A taky další inspirace kam vyrazit. Tuhle krásku nemám a i já ji mám ve svých přáních je to nádherná Mackie.

3 ľubo | 10. srpna 2014 v 17:40

Nádherné fotky, to prostredie je priam rozprávkové. Išiel by som tam na výlet.:) Topmodelky sú krásne, majú úžasné vlasy.:)

4 La Micha | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 18:14

Celá tato série je krásná!Moc pěkné fotky   

5 Blanule | E-mail | Web | 10. srpna 2014 v 20:26

Super článek, Ty by jsi mohla udělat seriál Putování po hradech a zámcích s Barbiemi   
Tahle panenka je opravdu krásná, moc jsem si to užila

6 Valentina | Web | 10. srpna 2014 v 20:41

[1]: Dík. Ona je prostě úplně klasická Barbucha, modrooká blondýnka.
Jinak u koně v muzeu jsou schůdky a velká cedule, že má nosnost jen do 100kg, když jsem tam usazovala Barbie, přišlo mi to legrační.

7 Valentina | Web | 10. srpna 2014 v 20:44

[2]: Díky . U nás má couravou celá rodina,  moc nás baví různě jezdit po výletech a toulat se, jsem ráda, že fotky z výletů těší .

8 Valentina | Web | 10. srpna 2014 v 20:47

[3]: Díky . Je to takový kraj koní - blízko Slatiňan jsou Pardubice, Kladruby, Chlumec .... hřebčíny, stáje, dostihy

9 Valentina | Web | 10. srpna 2014 v 20:49

[4]: Díky. Mám ráda vlastně všechny tyhle playline kolekce top modelek, tuhle první, resort i hair wear.

10 Valentina | Web | 10. srpna 2014 v 20:52

[5]:    Díky. Jak už jsem psala, jsme couraví celá rodina, teď vybíráme hlavně výlety v rovině a ne moc dlouhé, tak došlo hlavně na hrady a zámky, doufám, že napřesrok až Honza ještě dorozchodí nohu, zařadíme zas i nějaké ty kopce .

11 anawib | E-mail | Web | 18. srpna 2014 v 19:42

povedené fotky

12 Valentina | Web | 18. srpna 2014 v 23:52

[11]: Díky moc

13 dennye | 22. října 2014 v 20:12

hezký ale mh jsou mh

Žádné komentáře:

Okomentovat