sobota 27. června 2020

Vzpomínka na indiánské léto (publikováno 04.03.2014 17:18:00)

Počasí už ukazuje na jaro, po sněhu letos skoro ani památka, tak jsem vyhrabala fotky z podzimu. V září jsme s Vlaďkou fotily u ní na zahrádce Indiány.

Vlaďka dodala týpí, loďky, jídlo, koně a spoustu Indiánů i kovbojů, kovbojek a dalších osadníků, já svou partu Indiánů a totem - ten je ze třech dílů, nahrubo opracovaný na soustruhu (Honza), omalovaný pastelkama, tedy pardon hlinkou (já) a přestříknutý fixativem.
Trochu jsme dumaly o příběhu, který by tohle focení doprovázel, nakonec jsme vymyslely, že je to parta lidí, kteří se zajímají o starý divoký Západ, přes týden normálně pracují ve svých občanských povoláních a na víkendy se scházejí a hrají si na kovboje, trappery, Indiány a tak vůbec. Něco jako u nás trampové. Zajímalo by mě, jestli takovéhle hnutí v USA existuje, někde jsem četla, že naše trampské hnutí je něco dost ve světě ojedinělého, přitom jaká je to krása a romantika.
Focení jsme si i přes malý deštík na začátku užily tak, že na léto plánujeme opakování s tím, že zkusíme ušít opravdová týpí, a alespoň pár dalších Indiánských obleků.
Zvu vás na daleký a divoký Západ:

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)

Vlaďka své fotky Indiánů již dávno vystavila, takže pohled jiného objektivu zde.

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 4. března 2014 v 17:56

Obdivujem vás obe, že ste sa na toto mega fotenie dali. Indiánske leto bolo dokonalý a skvelý kreatívny nápad.
Stany, doplnky a všetky outfity vyvolávajú autentický pocit ozajstnej indiánskej osady. Totem som už obdivovala u Vlaďky, je úžasný, rovnako ako tvoje šité indiánske oblečenia.
Som rada, že som si mohla ešte raz fotky užiť aj z tvôjho objektívu.
Vidno, že vás nezaskočilo ani chvíľkové nepriaznivé nepriaznivé počasie.
Teším sa a dúfam, že si ešte nejaké tematické fotenie spoločne zorganizujete.   

2 tinka | 5. března 2014 v 8:13

páči sa mi tvoj dievčenský hnedý indiánsky ohoz. Ale najmä tie wigvamy a lavičky sú nádherné - len ticho zíram. Ostatné by som jakž takž zvládla aj keď nie v takej kvalite ale na doplnky ktoré som menovala nemám. Klobúk dolu

3 Valentina | Web | 5. března 2014 v 9:39

[1]: Díky. Také doufám, že zas nějaké větší focení uskutečníme, byl to skvělý zážitek. Plánovaly jsme i zimní focení Eskymáků, ale u nás je letos zima prakticky bez sněhu - a to jsme vůbec nepodcenily přípravy - všechny (já, Vlaďka, Ivana) sháníme, šijeme, prostě řádíme.     

4 Valentina | Web | 5. března 2014 v 9:44

[2]: Díky. Šaty jsem šila kdysi jako téma měsíce, vyšívání jsem předělávala snad třikrát.
Jinak doplňky až na totem jsou Vlaďky, taky se mi moc líbily, hlavně kanoe mě uchvátily a pak koně a kovbojky vůbec.
Ale vzpomněla jsem si na dětskou knížku Dva divoši od Setona (a holky nezávisle na mě taky), kde je mj střih a návod na teepee, tak to chci v létě zkusit z plátna

5 Blanule | 5. března 2014 v 12:08

Indiánské léto se povedlo, fotky jsou úžasné a jedna krásnější než druhá, člověk neví kam dřív koukat   

6 Valentina | Web | 5. března 2014 v 14:47

[5]: No, to už tenkrát při focení jsem nevěděla kam dřív koukat a co dřív fotit Vlaďka udělala Indiánky třeba z Marisy nebo z ChaCha, což by mě nenapadlo, přitom to byly Indiánky jak malované

7 baziliska2-barbie | Web | 5. března 2014 v 18:24

Tohle indiánské focení bylo neuvěřitelný, musela jsem si fotky prohlížet několikrát dokola,abych si všechny ty nádherný panenky prohlédla. A klobouk dolů holky, když si za těmi fotkami představím tu práci, panenky obléknot, naaranžovat ( to asi zabere nejvíc času) a potom je hlavně zase uklidit. tak opravdu smekám. A já si fotky užila - moc krásný.   

8 Valentina | Web | 5. března 2014 v 18:29

[7]: Díky. Tohle focení šlo - sprchlo naštěstí když to ještě nestálo celé a dalo se přehodit plachty, a pak už bylo hezky a slunečno, Halloween byl náročnější.

9 ľubo | 7. března 2014 v 11:11

Nádherné fotky a prekrásne bábiky.

10 Valentina | Web | 7. března 2014 v 11:19

[9]: Díky

11 Vlaďka | 8. března 2014 v 11:11

   už se těším na repete ve třech   

12 Valentina | Web | 8. března 2014 v 12:03

[11]: Nezakřiknout, ať to nedopadne jak se sněhem a s Eskymáky   

13 Terra | 8. března 2014 v 19:05

No to je neuvěřitelný! Koukala jsem s otevřenou pusou celou dobu! Jedním slovem - úžasné! To bych chtěla někdy zažít, určitě bych si to užívala jak malá holka. Nádhera, opravdu!

14 Valentina | Web | 8. března 2014 v 20:07

[13]: Byl to opravdu skvělý zážitek - jednak jsem dělala něco, co mě moc baví, s někým, koho Barbuchy taky hodně baví a ještě jsem mohla okukovat spoustu panenek, nemělo to chybu. Těším se na repete

15 Valentina | Web | 8. března 2014 v 20:21

[13]: Jestli se Ti líbí hromadná focení, doporučuju Halloween (rubrika Focení)... To byl taky megaprojekt

Žádné komentáře:

Okomentovat