sobota 27. června 2020

Témata měsíce I (publikováno 06.03.2014 22:14:00)

Tak dnes zase něco ze starých zásob. Někdy v půlce roku 2006 vznikla akce témata měsíce.
Tři dámy - panenkářky si vymyslely na každý měsíc jedno téma pro tvoření na panenky, ztvárnily svou představu a fotky svých děl vystavily na svých stránkách. Líbilo se to hodně, takže se hlásily další účastnice. Aby to vůbec šlo nějak zvládnout, ujala se další panenkářka udržování nástěnky a přehledu fotek na diskusním serveru Dáma.cz. Hodně se mi ten nápad líbil, ale dlouho jsem jen okukovala, co kde vzniká za krásné modely. Přidala jsem se až v březnu 2007 k tématu Žlutá, zjistila jsem, že je to pro někoho s mými šicími schopnostmi poněkud časově náročné, a další rok jsem zas jen pokukovala. Až v únoru 2008 jsem ušila něco k tématu Modrá, a pak už mě to nepustilo až do konce roku 2010, kdy témata měsíce skončila pro všeobecnou únavu a vyčerpanost.

Vyhrabala jsem staré fotky, která ještě k tématům mám, a jako bonus jsem objevila i starší fotky k některým panenkám, které modely předvádějí, většinou jsou to playline Fashion Fever. Po pohyblivých tělech Fashionistas ještě nebylo ani památky, takže vám mohou fotky připadat poněkud statické.Témata vznikala několik let, tak je představím po částech, vždy 6 měsíců. Dneska to budou:

2007 Březen - Žlutá
2008 Únor - Modrá
2008 Březen - Kroj (u mě z Valašska)
2008 Duben - Čarodějnice
2008 Květen - Studentská školní uniforma
2008 Červen - Flamenco

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)

Komentáře

1 ľubo | 7. března 2014 v 11:14

Nádherné modely a vemi sa mi páči využitie tubových Fashion fever.:)

2 tinka | 7. března 2014 v 13:22

všetky sú úžasné ale najviac sa mi páčili modré vyšívané šaty s plédem také jednoduché v štýle J.Kenedyovej no a ešte flamenco. Ja som ušila totiž niečo veeelmi podobné - len nemám ešte doma už kúpený foťák. Potom nafotím a možno pošlem - ja len že podobnosť v tomto prípade bude čisto náhodná

3 Mary | E-mail | Web | 7. března 2014 v 18:02

Úžasné a veľmi kreatívne. Si šikovná. Mňa najviac zaujala čarodejnica, tú som myslím videla aj pri halloweenskom fotení s Vlaďkou. A ako druhé sa mi páčia šaty na flameco. Krásna Španielka, aj vejár si vyrábala ty?
A vidím, že máš aj ty Gloria krb s doplnkami, ten je tiež skvelý.   

4 Mary | E-mail | Web | 7. března 2014 v 18:04

Oprava: šaty na flamenco (nie na flameco)

5 Valentina | Web | 7. března 2014 v 19:10

[1]: Dík. Jo FF tubovky, to byly nějaké playline

6 Valentina | Web | 7. března 2014 v 19:12

[2]: Dík, byl to jeden z mých prvních pokusů o vyšívané šaty. Jestli pošleš fotky nebo odkaz na ně, moc ráda se podívám

7 Valentina | Web | 7. března 2014 v 19:17

[3]: Dík. Ano, šaty Saxany se mihly na Halloweenu, měla je na sobě Winter in Montreal. Jenom boty už měla jiné, měla jsem strach, aby ty černě natřené šněrovací sandálky nebarvily.  
Vějíř je moje práce, ale je to jen karton a nabarvený papír, přichyceno gumičkou, o lepicí hmotě jsem tenkrát taky nevěděla.
Gloria měla pěkný nábytek, že.

8 Blanule | 7. března 2014 v 20:18

Moc hezké modely, modelky a fotky   
Nejvíc se mi líbí flamenco, to ostatní převálcovalo na celé čáře   

9 Valentina | Web | 7. března 2014 v 20:41

[8]: Dík. Jsem ráda, že Flamenco slaví úspěch i s těmi doplňky z kartonu. Měla jsem představu hospůdky ve Španělsku, kde trénuje tanečnice a její kluk jí k tomu hraje na kytaru.

10 Vlaďka | 8. března 2014 v 11:15

těžko vybrat, líbí se mi všechno, kupodivu se do nejužšího výběru dostal kroj a Flamenco, no, zvítězil kroj a to proto, že dostal body navíc za naprostou neotřelost asi jsem neviděla, že by někdo šil kroj na Barbie, tak to mě fakt dostalo, jinak co se týče provedení, je to na stejné příčce, takže o fous   

11 Valentina | Web | 8. března 2014 v 11:57

[10]: Dík, kroj jsem se snažila ušít opravdu poctivě, má to i tu modrou spodní sukni, punčochy jsem štrikovala tuším na nulkách jehlicích a to co má na nohou je pokus o krbce.   
Až to zas půjde, zkusím nafotit svlečené díly.

12 anawib | E-mail | Web | 8. března 2014 v 14:03

krásný kroj, čarodějnice, uniforma

13 Valentina | Web | 8. března 2014 v 17:56

[12]: Dík

14 baziliska2-barbie | Web | 8. března 2014 v 20:06

Krásný, zase těžký rozhodování,už už to málem vyhrály krásky ve žlutém,ale dívčina v kroji to vyhrála na plné čáře. Páni ten musel dát práce, je úžasnej.   

15 Valentina | Web | 8. března 2014 v 20:09

[14]: Pracné to bylo - až zas budu vládnout foťákem tak nafotím pořádně detaily.

Žádné komentáře:

Okomentovat