sobota 27. června 2020

Grand Entrance 2002 Pink (publikováno 24.01.2014 19:06:00)

Před časem se mi podařilo koupit na MMB sběratelskou Barbie Grand Entrance 2002 Pink včetně oblečení. Měla jsem z ní radost, je to krásná nazrzlá Mackie, putovala hned do vitrínky.
O něco později jsem koupila na ebay nahou Grand Entrance 2002 Pink AA - tvář Goddess.
Vyšlo to tak, že na poště jsem balíček vyzvedávala v sobotu a rovnou jsme pokračovali na výlet courat podzimní přírodou kolem Blaníku. Sbalila jsem s sebou i svetr, legíny a kozačky, všechno volné, protože měla mít starý typ těla. V autě jsem vydloubala milou Grand Entrance z balíčku a navlékla jsem to na ni, plandalo jí to chudince úplně strašně, navíc měla opravdu skoro nepohyblivé tělíčko, ale vzala to s námi rovnou z Texasu na Blaník a pár fotek z toho bylo.
Pak se mi podařilo výhodně sehnat další nahou Grace Baby Phat, která má s Grand Entrance stejný odstín těla, takže Goddeska se po přetělení stala platnou členkou hrací party, Mackie zůstává dál na výstavce ve vitríně.
Na závěrečných fotkách je už přetělená Grand Entrance AA ještě s Mistress of Ceremonies.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)

Komentáře

1 ľubo | 24. ledna 2014 v 19:55

Obe sú nádherné. Sú to skvosty.:) Goddesske pristanú šaty od Pretty In Paid černošky.:)

2 Mary | Web | 24. ledna 2014 v 22:36

Sú dokonalé, elegantné a skvostné krásky. O trošku viac sa mi páči Goddesska, ale aj Mackie je úžasná. Gratulujem obom bábikám. S kĺbami si môže začať Goddess naplno užívať bábikovský život. Prvý výlet ako vidíme si už naplno užila.   

3 Valentina | Web | 25. ledna 2014 v 16:10

[1]: Dík. Poznal jsi to přesně - nějak jsem v tomhle pošmourném počasí chtěla vybrat něco rozjásaného a žlutá AA holkám sluší

4 Valentina | Web | 25. ledna 2014 v 16:11

[2]: Dík. Určitě ji ještě na nějaký výlet vytáhnu

5 ľubo | 25. ledna 2014 v 18:12

[3]: Žltá je jednoznačne pre černošky najlepšia farba.:) A tie šaty sú úžasné, u mňa ich mala zatiaľ na sebe len pôvodná majiteľka.:)

6 baziliska2-barbie | 25. ledna 2014 v 19:33

Nádherné a skvostné panenky a jejich skvělé fotky jsem si užila. Čokoládová kráska má dokonalou malbu tváře. Dostala mě procházka na Blaníku, byla jsem tu několikrát a můžu říct, že je tam nádherně a ráda bych se zase vrátila. Moc ji to sluší v tom super svetru.   Mackie je hodně krásná u ní obdivuji její šaty, jsou z nádherného materiálu a i střih je fantazie.   

7 Valentina | Web | 26. ledna 2014 v 11:29

[5]: Mají hodně slušivý střih. Použitelné by myslím byly i ty další - zeleno žluté, červené ... (ne že bych je měla)

8 Valentina | Web | 26. ledna 2014 v 11:32

[6]: Dík. Svetr je takový univerzální plandák. Na Blaníku bylo krásně, ráda takhle courám.

9 tinka | 26. ledna 2014 v 12:43

čokoládka sa mi páči a pripadá mi ako indiánka nie černoška Ja by som si ju nechala originál aj keď na fotenie je to asi lepšie. Ryšavka je tiež pekná taká jemná...

10 Valentina | Web | 26. ledna 2014 v 15:30

[9]: Dík. Kdyby měla alespoň Belly Button, tak ji nechám, ale na tom svém původním těle to byla bída - je to vidět na fotkách z Blaníku, nemohla se třeba ani trochu rozkročit a tak. Vypadá hodně indiánsky, je mi docela líto, že když jsme v létě fotily s Vlaďkou indiány tak ještě pohyblivá nebyla. Třeba příště

11 Blanule | 26. ledna 2014 v 16:37

Gratuluji k novým přírůstkům, moc se mi líbí obě, Mackie je taková jemná a AA zase více sexy. Šatičky jsou nádherně propracované.
Fotky z Blaníku jsou super   

12 Valentina | Web | 26. ledna 2014 v 20:11

[11]: Díky

13 Vlaďka | 25. února 2014 v 21:56

krásné obě, původní těla fakt děs, klouby jí sluší   

14 anawib | E-mail | Web | 26. února 2014 v 18:07

krásné

15 Valentina | Web | 2. března 2014 v 21:32

[13]: Díky. Belly Button bych i nechala, Grace mi bylo líto setnout, i když jsem ji měla dvakrát, ale to její původní bylo prostě prkno.

[14]:Dík

16 La Micha | E-mail | Web | 11. května 2014 v 20:58

Také tuhle krásnou Mackie mám.Je úžasná,gratuluji!!!

17 valentina-panenky | Web | 28. dubna 2016 v 22:32

[16]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat