úterý 30. června 2020

Hraboším a přetěluju aneb 7x wellness Barbie (publikováno 10.04.2020 19:55:00)

Jak se máte v téhle době? Taky znám spoustu lepších otázek. Každopádně přeju hodně zdraví a ať to všichni nějak přečkáme. Když jsem teď zalezlá doma, tak alespoň hraboším v krabicích, poličkách a vitrínkách a obě kočky mi asistují (jsou šťastné, že jsme celé dny doma, alespoň někdo).
V lednu jsem v Bambuli potkala trojku Barbie z edice wellness a bleďounkou Neysu jsem si rovnou odtáhla domů. Doma jsem zjistila, že má tělo hodně podobné původním Fashionistas, i když s plochou nožkou (srovnávací fotky máte v albu), tak jsem jich pár zahamounila v e-shopech a přišel čas probrat krabičku s hlavičkami sběratelských Barbie a poličku čekatelek na kloubíky. Takže dnes mj uvidíte šest holek, co se dočkaly kloubíků a hrací party, pět jejich dvojčat jednak z vitrínky a jednak stále ještě zabalených v originálních krabicích a jednu wellness Neysu, která také zůstává v hrací partě, protože její sympatickou tvář mám ráda a zrzeček není nikdy dost.
Holky jednak provětraly mé dva pokusy o černé šaty a copánkový svetr a jednak si oblékly tričko a legíny od dárkyně.

Dnes tedy v albu fotek bude
Peacock Barbie (a taky Flamingo a Swan)
60th anniversary
Between Takes
Spring in Tokyo
Holiday 2010
Midnight Tuxedo Barbie
Lucas Maverick Model of moment
Nigel come live with me
Isha Shimmering Copper
Elise Jolie Hair Workshop
a samozřejmě wellness Neysa

novinky jsou v albech Neysa, Millie, Mackie a Integrity, užijte si fotky a dejte vědět, jak se vám to líbilo.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 10. dubna 2020 v 20:42

Pěkné

2 Mary | Web | 10. dubna 2020 v 21:39

Ja v tejto situácii intenzívne tvorím a upratala som si dokonale kreatívny materiál, čo som za posledných 10 rokov nestihla. Naše mačky sú taktiež nesmierne šťastné, že sme non-stop s nimi doma.
A teraz sa vráťme k bábikám. Super je tá wellness Barbie, určite v budúcnosti využijem. Díky za porovnávacie fotky s Fashionistas.
"Vtáčia" kolekcia Mackie je úchvatná, úplne najviac sa mi páči však páči hrdzavovláska Hollywood. Čierne šaty z Tvojej dielničky sú krásne. IT skupinka ma potešila a obzvlášť táto Isha milo prekvapila. Vždy sa mi veľmi páčila.

3 ha-misa | 11. dubna 2020 v 7:15

pěkná sbírečka! super vidět porovnání tělíček, díky moc! :)

4 Daniela | 11. dubna 2020 v 8:22

Super přehlídka

5 Růža | E-mail | Web | 11. dubna 2020 v 10:18

Já jsem akorát přestěhovala ve dvou skříňkách panenky. A po chvilkách pletu oblečky na skřítku pro jednu kamarádku.
Teď mám nucenou pauzu, protože mě chytla záda.
Obdivuji Tvoje krásné panenky. Zrzečky se mi líbí nejvíc. Kde jsi koupila hlavičky a těla?   

6 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 11:16

[1]: Dík

7 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 11:23

[2]: Díky Myslím, že koníčky opravdu pomáhají, mám tu střiženo na další šaty a těším se na šití. Naše číčy mě dostaly, protože 14 dnů byl pořád někdo doma, většinou oba, pak jsme jednou vyrazili na velký nákup spolu naráz, že to rychle oběhneme, a obě čičiny se okamžitě rozhořčeně rozmňoukaly, kam že to zas jdeme. Jak říkám, alespoň někdo je z toho šťastný. Between takes miluju, vlastně všechny z té série.

8 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 11:26

[3]: Dík Jak jsem vytahala hlavičky z krabky tak je teď zase těsno v poličkách To tělo není špatné, ale jak jsem psala Lubovi na fb:
Stále doufám, že Mattel musí jednou přijít s tělem které bude a) krásné b) vysoce pohyblivé na úrovni MTM a c) v široké škále odstínů, naděje prostě umírá poslední.

9 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 11:27

[4]: Díky

10 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 11:32

[5]: Oblečky na skřítku, to bych chtěla vidět . S hlavičkami je to tak, že když se mi nějaká kočka líbí, a pak někdo prodává jen hlavičku, tak ji koupím s tím, že až se najde vhodné tělíčko, půjde do hrací party. Někdy mám i originál do vitrínky, někdy jsem ráda, že jsem sehnala alespoň tu hlavu, to bylo třeba u Tuxeda. Přeju ať se Ti záda brzo umoudří

11 ha-misa | 11. dubna 2020 v 12:45

[8]: jednou určitě.:)  Až se jim zase povede extrémně dobře, budou investovat do kvality.

12 babivera8 | E-mail | 11. dubna 2020 v 12:52

Hrabošíš, hrabošíš? Já jsem hrabošila v lednu, ještě mám jednu u Moniky Kavické.
Všechny se mi moc líbí, nejvíce však ta krásná zrzečka Between Takes.
Dávám si trochu pauzu s panenkama, začala jsem pracovat na zahradě. Zahrada má bohužel v tomto okamžiku přednost.
Už aby zapršelo, pak budou zase v kurzu panenky.

13 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 13:32

[11]: Míšo, kéž by. Ale oni teď jedou hlavně na lacinou kvantitu, řekla bych. Snad se s rozvojem 3D tisku a podobných technologií začne víc objevovat to, co bych chtěla. Pořád mě mrzí, že u IT si můžeš alespoň někdy koupit samotné tělo, u Mattela nelze.

14 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 13:33

[12]: Máš to dobré, že je koníčků víc A díky za recept na lilek - opravdu musím zkusit

15 Míša | 11. dubna 2020 v 15:59

super   

16 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 16:51

[15]: Dík

17 nauriel | E-mail | Web | 11. dubna 2020 v 21:55

Náš pes to taky těžko snáší, když na chvíli odjedeme, rychle si zvykla, že jsme furt doma... Já nic moc nedělám, bolí mě záda, ale občas aspoň něco nafotím 😉
Krásné panenky. Mě prostě fascinuje, jak máš jednu na hraní a jednu v krabici. Já bych to neměla kam dávat... Elise máš od Katky?

18 valentina-panenky | Web | 11. dubna 2020 v 22:17

[17]:
[17]: Jj prostě to mazlíci berou jinak. To upřímné rozhořčení nad tím, jak pěkně to zabarikádování doma funguje a lidi už to zase kazí.
Potíže s místem důvěrně znám, ale hrací parta mi dělá pořád radost, tak se to sice snažím omezovat, ale trochu holky stejně přibývají. Elise je od Káti, moje první
Záda jsou prevít, ať Ti dají brzy pokoj.

19 Nikky | E-mail | Web | 12. dubna 2020 v 8:54

Tak mňa čo sa týka práce nijako táto situácia nepostihla, v podstate len menej chodím von, resp. viac do prírody ako do mesta, keďže tam je všetko zatvorené a viac vybavujem veci cez internet.
No to bola ale nádherná Mackie (a nie len Mackie), ale tie ja milujem, nálož. Hneď dve krásky by som ti ukradla, keďže dlhodobo patria k mojim vytúženým

20 valentina-panenky | Web | 12. dubna 2020 v 10:15

[19]: Já si taky nestěžuju, můžeme dělat z domova na home office, muž to má stejně, takže jde to. Jak jsou teď 4 dny volna, tak blbnu s Barbuchama.
Které by to byly, ty krásky k ukradení?

21 Nikky | E-mail | Web | 12. dubna 2020 v 10:17

[20]: To je ešte fajn, že človek môže pracovať Ja už sa teraz trochu desím toho medziobdobia, že o 2 týždne končím v práci a budem už len čakať cca mesiac na malinkého a potom začne život, ktorý si ešte stále neviem ani predstaviť
No, z tejto várky by to boli Holiday 2010, ktorá je fakt strašne milučká Mackie a ryšavá Isha, ktorá je dlhodobo mojim snom, ale je taká raritná, že okrem u zberateliek, som ju nikdy ešte nevidela. To už aj Scene Steller som videla na predaj, aj keď tá suma mi vyrazila dych.

22 valentina-panenky | Web | 12. dubna 2020 v 11:25

[21]: Scene Steller se mi líbí, ale mám  Mademoiselle Jolie Just a Tease, a ta má hodně podobnou malbu v blonďaté verzi. Shimmering mi sehnala Míša, je z těch, na které se chodím koukat do krabičky.
Držím palce, ať je vše v pořádku. Mně to život převrátilo, ale bylo to moc fajn

23 Nikky | E-mail | Web | 12. dubna 2020 v 20:42

[22]: No obe sú krásne No, táto ryšavá Isha je fakt prekrásna. Pozividím poriadne
No, to verím, že to obráti všetko a nedá sa na to zároveň pripraviť, ale teším sa Dúfala som síce v dedičku Barbie impéria, ale tak čo už

24 valentina-panenky | Web | 12. dubna 2020 v 23:47

[23]: Tak co není, může ještě být

25 Monika | E-mail | Web | 13. dubna 2020 v 14:39

Krásné panenky

26 valentina-panenky | Web | 13. dubna 2020 v 15:00

[25]: Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat