úterý 30. června 2020

Každý den vylez ven ... a vezmi s sebou Barbie nebo radši dvě (publikováno 18.01.2020 16:20:00)

Na Nový rok se vždycky snažím vypadnout od zbytků Silvestra, vyčistit si hlavu a pustit z ní Vánoce. Nejlepší způsob, jaký znám, je sbalit si Barbie a foťák a vyrazit do některého z pražských parků. Tentokrát jsem s sebou vzala BB Jeans Mackie a Wonder Woman a dojela do areálu Cibulka v Košířích.
To je takové zvláštní místo, u původní usedlosti vybudoval majitel v 19.století letní novoromantickou rezidenci a anglický park pro pobavení návštěvníků. A když romantika, tak romantika, park byl plný soch, drobných staveb, a protože tudy teče potok, byly tu i jezírka, vodopády, tůně .... V minulém století park pomalu pustnul, jako kdyby nikdo nevěděl, co s ním, ze soch tu zbyly nakonec čtyři kousky, o čínský pavilon se různě přetahovali squatteři s městkou částí (ta momentálně vede a zdá se, že se podaří pavilon opravit), na druhé straně tu pořád zbývá poustevna, rozhledna, a hlavně klikatící se cestičky vás provedou krásným lesoparkem s potokem uprostřed.

BB Jeans Mackie se nemůžu nabažit. Líbí se mi její moderní a jemná malba a jsem ráda, že k té vitrínkové mám teď i kloubovou do hrací party.
O Wonder women už jsem tuším psala, že jsem si ji koupila na srazíku poškozenou za 70,-Kč a dávala jsem ji trochu dohromady. Myslím, že jí prospělo MTM tělo, a když si vzpomenu v jakém stavu byla, tak se až divím, jaká se z ní vyloupla zajímavá kočka.

No a na závěr vycházky se holky musely už tradičně sejít v pokojíku postaveném na fototruhle. Když je ta zima alespoň v kalendáři, vyhrabala jsem zas jednou krb a přidala kousky nábytku vytisknuté na 3D tiskárně. Křesílka už jste viděli, dračí stolek je novinka. Byl to takový pokus, jestli dokážeme z naší tiskárny vymámit i větší desku, než je těch 12cm potisknutelného prostoru, takže jsme kreslili díly, jejich spojení, spojení tří dračích noh, výsledek je ze sedmi různě pospojovaných kousků (stejně si ho vytisknu ještě jednou s menší deskou vcelku).
BB si na procházku půjčila kožíšek od Warholky, WW má na sobě kabátek mojí výroby no a v pokojíku mají děvčata na sobě šaty z dílny Jany Janáčkové.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.


Komentáře

1 Růža | E-mail | Web | 19. ledna 2020 v 20:21

Hezká procházka, park má své kouzlo i teď.
Tvým kráskám to slušelo jak na procházce, tak i v teple u krbu. Nábytek se mi moc líbí.     

2 Daniela | 20. ledna 2020 v 9:33

Krásné, Cibulka stojí za to, dobře, že pavilonek opravují, pamatuji ho v daleko horším stavu
Oběma holkám to sluší
Stolek s drakem je moc prima

3 babivera8 | E-mail | 20. ledna 2020 v 19:06

Nádherná procházka a pěkné posezení v teplíčku. Fotky se opět moc povedly.

4 Mary | Web | 20. ledna 2020 v 23:12

Park má krásne zákutia, bolo by fajn, keby sa taká zašlá krása určite na novo opravila.
Tvoje kočky si tiež výlet užili, majú skvelé kabáty.
Tie šaty sa mi páčia ešte viac ako kabáty, najmä fialové.
Táto Mackie je moja srdcovka.💕

5 La Micha | E-mail | Web | 23. ledna 2020 v 19:33

Krásné fotky a pěkný nábytek

6 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2020 v 17:46

[1]: Dík. Je to takové zapomenuté místo

7 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2020 v 17:47

[2]: Díky. Jsem teda zvědavá, jak dlouho pavilonek vydrží opravený, ale třeba tam bude nějaká kavárnička nebo něco takového.

8 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2020 v 17:48

Díky. Jednu chvíki mě napadlo vytisknout draka růžového, ale zvítězila černobílá

9 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2020 v 17:51

[4]: Dík, tak Jana J má pěkné modely.Ty šaty, co má na sobě WW, jsou šité na IT tělíčko, zkoušela jsem, jestli je oblékne, ale povedlo se, jsou z pružné látky.

10 valentina-panenky | Web | 25. ledna 2020 v 17:51

[5]: Děkuji

11 Nikky | E-mail | Web | 30. ledna 2020 v 7:08

Peti, v prvom rade, úžasné heslo: Každý deň, vylez ven!...priznám sa, že mi úplne padlo do noty dnes V druhom rade, opäť krásny výlet, opäť kukám s otvorenými očami, čo všetko v tej Prahe a blízkom či ďalekom okolí máte a verím, že by som kukala aj tu. V treťom rade, obe aktérky sú úžasné. Basics Jeans Mackie mám veľmi rada, jednak kvôli maľbe, jednak, že bola mojou úplne poslednou Basics. WW má doma nádherné šaty     

12 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2020 v 18:54

[11]: Bylas na hezké procházce? No mně se to každý den nepovede, ale snažím se . Jinak dík za pochvalu koček - myslím, že tohle je prostě top Mackie, všechno na ní krásně ladí.  A z WW mám zas radost, že tak prokoukla. Šatičky jsou od Jany Janáčkové, šije precizně, líbí se mi její věci, jinak ona sbírá hlavně IT: https://giovannina-cz.blogspot.com

13 ha-misa | 9. února 2020 v 13:11

úžasné křeslo i stolek. klobouk dolů!

14 valentina-panenky | Web | 15. února 2020 v 15:35

[13]:

15 valentina-panenky | Web | 15. února 2020 v 15:36

[13]: Máme rozdělaný stojací svícen, až bude hotový, přinesu ukázat

16 nauriel | E-mail | Web | 23. února 2020 v 12:53

Zajímavé místo a holkám to moc sluší. A ten nábytek pak doma, to je fakt luxus. Neskutečné, co všechno se dá vytisknout...

17 valentina-panenky | Web | 24. února 2020 v 18:56

[16]: Dík V 3D tisku je neskutečný potenciál, jen se pořádně naučit přenést představy do technického výkresu, no snad jsme na dobré cestě a časem to dáme

Žádné komentáře:

Okomentovat