sobota 27. června 2020

Japonci ve zlatém lese (publikováno 12.11.2014 19:49:00)

Jednou založím Skupinu odložených Barbie a pro začátek do ní zařadím ty Barbie holky, které se ke své smůle ocitly v setu s hezkým chlapem. Ještě že těch pěkných Kenů Mattel nedělá tolik. Určitě tam zařadím první Tango Barbie ze setu s Tango Kenem, Waltz Barbie, Barbie Harley Davidson ze setu, Faith Hill - partnerku od Tima Mc Grew, a také Japan Barbie z Doll of the World z roku 2011 (i když měla svou vlastní krabici, patřili s Japoncem, prvním chlapem v DOTW, k sobě)
Moje cesta k těmhle dvěma byla trochu klikatá. Nejprve jsem ušetřila na Kena, prodával se chvíli na MMB a je opravdu krásný jak on, tak jeho oblečení inspirované samuraji. Pak o něco později jsem na MMB koupila nahou Japonku z roku 2011 opravdu za pár korun a od těch dob u mě čekala na světlé tělo Fashionistas. Chudák holka ve frontě moc nepostupovala, Japonec mezitím stál ve vitrínce a mé oko co chvíli zálibně spočinulo. A pak jsem narazila na ebayi na nahého Japonce přetěleného na pivotal, a když přicestoval a hledala jsem Barbuchu, která by se k němu hodila, vytáhla jsem z krabice jeho partnerku z kolekce. Jedno světlé tělo od Raquelle se našlo a dnes se můžete podívat, jak Japonečka přímo rozkvetla. Ještě přemýšlím, že jí rozpustím vlasy a vyndám ten kousek černého cosi, co jí dělá drdol ve stylu šedesátých let, ale nevím, i takhle je z ní najednou kočka. Tvář je myslím Goddess.

Fotky pocházejí z podzimního parku ve Veltrusech v Polabí (krásný anglický park zpustošený povodní v roce 2002, který se pomalu i se zámkem dává dohromady). Oblečení u Kena je různě posbírané - bunda myslím od My Scene, kalhoty z MMB, kabátek, který má Japonka na sobě, je vlastní výroba, má ale zapínání na patent, který se víc rozepíná než zapíná, takže na půlce fotek je rozepnutý.

Japan Barbie a Japan Ken z kolekce DOTW 2011 ve Veltrusech

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 12. listopadu 2014 v 20:19

Áno, väčšinou, keď je set Barbie + Ken, on je za hviezdu a Barbie je slabšia. Napríklad aj Aragorn + Arwen.:) Opačne je to asi len pri Šeherezáde + sultánovi, Artušovi a Guinevre, Merlinovi a Morgane, Aktoch X či pri Williamovi a Kate. Samostatne balené dvojice neberiem do úvahy ako Divergent alebo HG. Túto Barbie až tak nemám rád, ale pekne si ju obliekla a nafotila. Je to naozaj Goddess. Ale Kena zbožňujem, ja mám môjho holého z ebaya na pôvodnom tele, ale mám ho rád. Tá jeho maľba a vlasy, to je teda niečo. Dokonca ma ani neláka mu rozpúšťať účes. Super si ho obliekla, tá bunda, to je fakt krása. No, dobre - to je moja diagnóza, sústredím sa na bábiky a potom mi okolie unikne.       Takže aj prostredie je krásne, romantické a jesenné. Páči sa mi veľmi.:)

2 La Micha | E-mail | Web | 12. listopadu 2014 v 21:02

Krásné fotky   

3 Mary | E-mail | Web | 12. listopadu 2014 v 22:20

Super fotky so skvelou jesennou atmosférou. Nádhera v zlatej prírode.
Ken Japonec je proste jedinečný a božský Ken. Mala si veľké šťastie, že si objavila ďalšieho na Pivotal tele.
Túto Goddess Japonku som v minulosti veľmi nemusela, zdala sa mi taká zvláštna a divná. Ale u zberateľky Ivety (http://the-doll-in-wonderland.blog.cz/) som si ju veľmi obľúbila. Je to kočka. Obaja tvoria krásny exotický pár.
Môj sen je Ken Tango z Tango setu, taktiež aj Waltz Ken. Títo dvaja patria proste do top priečky u Mattela medzi zberateľskými Kenmi.

4 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 13. listopadu 2014 v 13:46

Moc se mi fotečky líbí

5 Edita | E-mail | 13. listopadu 2014 v 17:16

Úžasní Japonci a prostě se musím opakovat - nádherná podzimní příroda. Celý rok se těším na tu barevnou mozaiku Těším se na další fota

6 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 18:54

[1]: Díky. Vlastně by měla být i skupina odložených Kenů, i když třeba Artuš se mi vždycky líbil, tam mě od koupě nakonec odradilo prkenné tělo. Merlina bych asi snesla - hodil by se do příběhů. Ale u setu Akta X se Fox opravdu nepovedl.

7 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 18:55

[2]: Díky. Podzimní příroda a hezké počasí - to se pak lehko fotí.

8 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 18:58

[3]: Díky. I za odkaz na Ivetiny stránky - ráda jsem si Japonku prohlédla  na  fotkách v originálním oblečení.
Tango i Waltz Kena mám moc ráda.

9 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 18:58

[4]: Dík

10 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 18:59

[5]: Dík, snad počasí vydrží a nějaký ten výlet se ještě povede. Ještě jednou díky i za odkaz na Tvé Tonneračky na podzim.

11 anawib | E-mail | Web | 13. listopadu 2014 v 19:28

krásné fotky

12 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 22:06

[11]: Díky

13 Blanka | E-mail | Web | 15. listopadu 2014 v 11:06

Super fotečky, podzimní přírodu já tuze ráda! Je vidět, že si to tento japonský páreček náležitě užil   

14 Valentina | Web | 15. listopadu 2014 v 15:11

[13]: Dík. I když to vůbec nejde dohromady - český poněkud zpustošený zámek, anglický park a dva Japonci, tak mi to focení sedlo a byl to moc fajn den.

15 Daniela | 17. listopadu 2014 v 14:33

Krásný podzim v krásném parku. Japonci a baroko, nádhera.

16 Valentina | Web | 17. listopadu 2014 v 16:42

[15]: Dík   

17 Babakat | 18. listopadu 2014 v 13:39

Myslím, že si to Japonci fakt užili. Nakonec takové Veltrusy doma nemají.

18 Valentina | Web | 18. listopadu 2014 v 18:51

[17]: Mě nejdřív napadlo, že on je jako obchodník z Japonska a ona tlumočnice a učitelka češtiny a budou srovnávat, jaké jsou zahrady v Japonsku a tady, ale pak jsem to zavrhla - co já vím, co by na Veltrusy říkal opravdický Japonec?

19 ha-misa | 19. listopadu 2014 v 21:35

opět další kouzelná procházka s příjemnou společností.

20 Valentina | Web | 19. listopadu 2014 v 21:52

[19]: Dík. Přitáhnu je ukázat naživo

21 Monika | Web | 20. listopadu 2014 v 12:51

Krásný pár,moc jim to sluší

22 Valentina | Web | 20. listopadu 2014 v 20:39

[21]: Díky. Taky se mi zdá, že se k sobě vlastně hodí.

23 baziliska2-barbie | 24. listopadu 2014 v 14:14

Krásná podzimní procházka, tu vůni čerstvě spadaného listí cítím z tvých fotek až sem. A ještě nás provedl dokonalý pár. No do něho jsem zamilovaná....

24 Valentina | Web | 24. listopadu 2014 v 18:57

[23]: To kdekdo - já taky

25 nauriel | 11. prosince 2014 v 19:14

Máš pravdu, že takových setů by se našla spousta. Ale některé holky taky vůbec nejsou z zahození. A Japonci ve zlatém lese jsou toho příkladem Les je úžasný a oni se tam skvěle vyjímají

26 Valentina | Web | 14. prosince 2014 v 0:14

[25]: Připadá mi, že u Barbuchy stačí divné oblečení, tělo, které se zrovna k té konkrétní panence nehodí (třeba u Arwen) nebo ten hezký chlap v setu (třeba u první Tango), a dostane se do role "neoblíbená". Je to škoda. Zas mě baví mít zrovna takovéhle kousky ve sbírce - mají své kouzlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat