sobota 27. června 2020

Zahrady pod Pražským hradem s Kyori Sato - Peak Season - 2012 (publikováno 07.11.2014 15:15:00)

Pražský hrad je postavený na hodně strmém kopci. Jeho jižní svah spadá prakticky kolmo dolů. Na jeho úpatí kolem Valdštejnského náměstí se rozkládaly honosné malostranské paláce, u kterých ale byla na vybudování zahrady prakticky jediná možnost - vyhnat ji pro změnu kolmo vzhůru. Za Ledeburským, Kolowratským, Pálffyho a Furstenberským palácem tak vznikly terasovité zahrady propojené schodišti, s opěrnými zídkami, altánky a vyhlídkami, ozdobené spoustou fontán. Byly zničeny Švédy a znovu vybudovány v barokním slohu. Dnes jsou propojeny do jednoho celku, teď na podzim hrají všemi barvami, je z nich nádherná vyhlídka na celé město přes malostranské střechy, o kterých básnil už Neruda, a zahrady Pražského hradu jsou jen o jedny vrátka a pár schodů dál.

Do zahrad s sebou jsem tentokrát vzala další integritku - Kyori Sato, Peak Season 2012. Moc se mi líbila u Míši a když jsem na ebayi objevila její hlavičku, tak jsem neváhala. Tělo má od Dani, sedí odstín pleti i nalakovaných nehtíků. Na sobě má jarně podzimní šaty s vestičkou, které jsem kdysi šila na téma černá a bílá.

A opět mi nezbývá, než se omluvit za množství fotek, doufám, že nudit vás nebudou.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 7. listopadu 2014 v 16:42

Nádhenré fotky, priam si predstavujem ľudí z dôb minulých ako tadiaľ chodia. :) Super atmosféra. Táto Kyori napriek tomu, že nevyzerá veľmi ázijsky, je úchvatne krásna.:)

2 La Micha | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 19:04

Překrásné fotky,které jsem si velice užila   .Nádherná prohlídka .K panence moc gratuluji,je skvělá   !!!

3 anawib | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 19:15

krásné fotky

4 tinka | 7. listopadu 2014 v 19:37

Záhrady Pražské sú nádherné.Pripomenula som si lanskú návštevu Bábika má krásnu malbu a pekný model

5 Mary | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 21:56

Prekrásne a úchvatné prostredie. Ja sa Ti preto vôbec nedivím, že si fotila toľko fotiek. Ani ja by som nevedela, čo skôr ofotiť. Tie výhľady a farebné stromy s opadanými listami, krásny výlet, ktorý som si prostredníctvom tvojich fotiek užila. A odhalili sme aj ďalšiu Tvoju IT kočku. Táto Kyori je veľká kočka. Outfit je taktiež štýlový a krásny.

6 Valentina | Web | 7. listopadu 2014 v 23:15

[1]: Dík. Je to taková Kyori bledule, ale mám ji ráda . Tahle oblast od Malostranské kolem Hradu je senzační na courání, zahrad a parků je tu spousta - kromě hradních zahrad je tu ještě Valdštejnská (dole v rovině ve francouzském stylu), zahrada kláštera Anglických panen u řeky, Vrtbovská také ve svahu, Kampa, Petřín ... A z druhé  strany Hradčan se dá vlézt do Jeleního příkopu, což jsou zhruba dva kiláky divočiny uprostřed města.

7 Valentina | Web | 7. listopadu 2014 v 23:16

[2]: Díky. Kdyby byla černovlasá, mohla by být za Sněhurku.

8 Valentina | Web | 7. listopadu 2014 v 23:17

[3]: Děkuji. S množstvím to vždycky přeženu, ale tam člověk nevěděl kam dřív namířit foťák.

9 Valentina | Web | 7. listopadu 2014 v 23:21

[5]: Jediné, co mě mrzí je, že půlka těchhle míst se přes zimu zavírá, i když pod sněhem tahle místa asi jsou o zlomenou nohu
Pořád se mi tam vybavovala Adéla ještě nevečeřela - myslím, že to jsou tyhle schody, které Kopecký sjíždí na podnosu.

10 Mary | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 23:25

[9]: Adélu som videla len raz, ešte v detstve, takže si ju skoro vôbec nepamätám. Myslím, že by som si v budúcnosti mala osviežiť pamäť.
Mám rada tvoje mini exkurzie - výlety. Síce nikde necestujem, ale cestujem aspoň virtuálne cez fotky.

11 Valentina | Web | 7. listopadu 2014 v 23:29

[10]: Jsem ráda, že se fotky líbí. U nás je to tak, že Honza miluje coury a já focení. Tak chodím s ním po výletech a fotím. Dokud mu nezačne vadit, že s sebou tahám Barbuchy a Integritky, tak je to ideální kombinace   

12 Mary | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 23:32

[11]: Je skvelé, že sa vzájomne doplňujete a že každý si nájde v tom to, čo ho baví.

13 tinka | 8. listopadu 2014 v 15:18

[11]:pekný výraz u nás sú coury - ženy lahších mravov       

14 Valentina | Web | 8. listopadu 2014 v 20:12

[13]: Na to se dá snad říct jen to, že jak se píše v Krhútské kronice, ženy se podle rychlosti chůze dělí na coury a běhny.
Pleteš si slova cour a coura. Nevím jak u vás, ale u nás se to dost rozlišuje.

15 Daniela | 9. listopadu 2014 v 12:14

Hezké fotky...

16 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 10. listopadu 2014 v 16:19

Moc pěkné fotečky. Kyori je krásná a hlavně u červených lístků. Moc jí to sluší

17 Valentina | Web | 10. listopadu 2014 v 18:51

[15]: Díky

18 Valentina | Web | 10. listopadu 2014 v 18:52

[16]: Děkuji

19 Edita | E-mail | 12. listopadu 2014 v 17:25

Mám ráda podzim a v kombinaci s panenkama - to je barevná nádhera. A ty malostranské střechy a romantická zákoutí - to je prostě kouzlo. Už vím, kam budu chtít na výlet až se zase někdy budeme toulat Prahou Díky za inspiraci!
V loni jsme s kamarádkou dokonce zkusily šaty z podzimního listí pro naší jednu tonnerku. Jestli můžu - přidávám odkaz http://elea76.blog.cz/1312/podzimni-foceni-edity-a-vlasty     

20 Valentina | Web | 12. listopadu 2014 v 18:56

[19]: Jé to je nádhera, díky za odkaz a skvělé fotky
Dostalo mě, jak jsou holky sladěné s přírodninami (muchomůrka a červenobíle pruhované šaty, zelenožlutý pletený kostým ...) Ty šaty z listí jsou taky parádní

21 Edita | E-mail | 13. listopadu 2014 v 17:09

[20]: Díky     

22 Blanka | E-mail | Web | 15. listopadu 2014 v 18:00

Super fotečky, krásně zachycená podzimní Praha, no a pak nemá mít přívlastek "stověžatá"
Kyori to velmi sluší i náhradním tělíčku, je to bledulka na podzimní focení jak vyšitá   

23 Valentina | Web | 15. listopadu 2014 v 19:03

[22]: Dík. Sice mi bylo líto setnout Dani, ale pro Kyori jsem to udělala

24 ha-misa | 17. listopadu 2014 v 16:03

moc hezká procházka. Teda, kdybych Kyorinu neměla, určitě bych ji chtěla

25 Valentina | Web | 17. listopadu 2014 v 16:42

[24]: Však jsem se do ní zbláznila, když jsem ji viděla u Tebe

26 Monika | Web | 20. listopadu 2014 v 12:49

Nádherné fotky,Kyori to moc sluší

27 Valentina | Web | 20. listopadu 2014 v 20:40

[26]: Díky.

28 baziliska2-barbie | 24. listopadu 2014 v 14:18

Kyori je úchvatná, překrásná a procházka starou Prahou byla super.

29 Valentina | Web | 24. listopadu 2014 v 18:57

[28]: Dík

30 nauriel | 11. prosince 2014 v 19:06

To jsou nádherné podzimní fotky. Miluju všechny to barevné listí a celkovou atmosféru. Takovýhle podzim mám ráda. A ty panorámata jsou úchavný. A vše korunuje krásná Kyori v tom skvělém outfitu. Krásně jsem se pokochala

31 Valentina | Web | 14. prosince 2014 v 0:11

[30]: Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat