sobota 27. června 2020

Jeden technický aneb válčím s blogem (publikováno 15.09.2014 18:05:00)

Dnes to bude netradiční článek, moc by mě zajímalo, jaké máte (hlavně poslední dobou) zkušenosti s blogem a jestli třeba nemáte nějaký tip, jak řešit potíže z posledního měsíce (že bych se jako zaopičila). Už jsem si celkem zvykla, že psát články ve firefoxu je cesta do deprese, psát je v internet exploreru je o chlup lepší, ale také jen pro otrlé a víceméně bez potíží je práce v chromu. Jenže jakmile si člověk začne myslet, že všechno už jde hladce, koleduje si o problém:

Začátkem září se mi přestalo dařit se v chromu do správy blogu přihlásit (pořád mě to házelo a hází zpátky do přihlašovací stránky), v internet exploreru se přihlášení zatím daří (klepu pověrčivě třikrát na dřevotřísku), takže ve špatném účtu/heslu to opravdu není. Trochu jsem zagooglila a našla spoustu reakcí podobně rozhozených bloggerů, takže sama v tom nejsem. Napsala jsem i na správu blogu, ale nějak se nikdo neozývá. Takže nevíte někdo náhodou co se děje a co s tím?

Samozřejmě, že přesně v momentu, kdy už mi zbývá jen potížista Explorer, mě napadlo, že si zprovozním horní záhlaví a dám si tam odkazy na alba Barbuších tváří. To jsem netušila, že Explorer tvrdohlavě odmítá akceptovat třeba okraje obrázků (margin), tedy on si je nastaví, ale nastavení zahodí při nejbližším uložení. Dále, že dokáže spatlat horní záhlaví s drobečkovou navigací takovým způsobem, že kdybych to tak chtěla schválně udělat, tak se mi to nemůže povést atd. Prostě kdybych věděla, jak dlouho mi to bude trvat a co všechno budu muset nějak obejít, nechala bych to na dobu, kdy už zas bude (snad) fungovat chrome. Pokud jste tedy někdo měl včera pocit, že tenhle blog poněkud blbne, tak to jen já jsem zoufale přehazovala tam a zpátky nastavení a snažila jsem se zprovoznit odkazy alespoň trochu podle svých představ. Uf. (velmi utahaný smajlík s vyplazeným jazykem, ten jsem taky nenašla).

Nakonec se jakžtakž podařilo, záhlaví nahoře vás po klepnutí na některou z fotek nasměruje na album příslušné tváře (zatím ty u mě nejoblíbenější a nejpočetnější), a protože mi to dalo takovou práci a v tomhle článku ještě není ani fotečka, tak je sem dávám ještě jednou v trochu větším provedení:
 , 

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 15. září 2014 v 21:33

Už som čítala u nejakej zberateľky, že má problémy s prihlasovaním. Ale vôbec si neviem spomenúť, ktorá to bola.
Ja si musím taktiež zaklopať, ale problémy som s prihlasovaním poslednú dobu zatiaľ nemala. Pracujem s Mozillou odkedy som mala prvé problémy s blogom. Ale to bolo ešte pred troma rokmi, keď mal môj blog len tri mesiace. Jeden zo správcov blogu, ktorým som písala, mi poradil, nech prejdem z Explorera na iný, a poradili mi práve Mozillu. Odvtedy som chvalabohu väčšie problémy nemala.
Ja sa snažím meniť dizajn podľa ročných období, naposledy som tak robila v júni, takže zatiaľ som sa so záhlavím a pod. vecami nehrala. Takže ti neviem poradiť alebo povedať, čo je vo veci.
Chystám sa zakrátko na jesenný dizajn, preto budem s dizajnom opäť pracovať, takže uvidím, či budem mať aj ja nejaké problémy.
Držím palce, nech sa tieto technické nedostatky a iné problémy vyriešia. Záhlavie si si spravila veľmi pekné, vybrala si úžasné reprezentantky daných tvárí.

2 Valentina | Web | 15. září 2014 v 22:56

[1]: Taky jsem našla dost odkazů, kde si na to blogeři stěžují, ale přišlo mi, že řešení nikdo nezná
Asi nezbývá než počkat a zatím vydržet s tím co je ...

3 baziliska2-barbie | 17. září 2014 v 10:25

Se přidávám, jsem chtěla založit nový Blog, pro soutěž kterou jsme vyhlásili u nás v obci a udělat stránku tak jak bych chtěla mám v tom problém s nastavením.

4 ľubo | 17. září 2014 v 13:17

Mne ide všetko v pohode cez mozillu, ale vzhľad blogu nemením.:)

5 Blanule | E-mail | Web | 17. září 2014 v 19:59

No, mi tedy povídej, přes Chrome se nepřihlásím, přes Mozillu ona,ale nemohu vkládat fotky. Jedině, kde to fachčí, tak přes Explorer, ale ani ten ani Mozillu nepoužívám, proto se mi také toho tak nakupilo a mám blogové restíky, ale nechce se mi otevírat další okna, ach jo.
Ohledně úprav je to docela spletité, stále to mám tak trošku pokus omyla a asi už po padesáté se snažím seřadit odkazy podle abecedy, ale blog si je stejně prohodí a já vypadám jak blbec, který nezná ani abecedu

6 Mary | E-mail | Web | 18. září 2014 v 0:19

[5]: S tou abecedou pri obľúbených stránkach to nerieš, Blanka. Trvá to už skoro 2 roky. Ja, keď za každým vkladám nový blog, tak odkazy zoradím znovu podľa abecedy, ale blog si to opäť urobí po svojom. A takto som to už opakovala viackrát. Ako blbec.   

7 Valentina | Web | 18. září 2014 v 10:06

[3]:,[4]:,[5]: Teda nechci to zakřiknout (zas klepu třikrát na dřevotřísku), ale já se teď do chrome přihlásila. Hurá. Třeba už to bude zas chvíli fachčit.

8 Valentina | Web | 18. září 2014 v 10:17

[5]:,[6]: A nemůže to být tou Mozillou? Já jsem teď od radosti, že už Chrome funguje, zadala nový odkaz na Černošky u Žížy mezi oblíbené, připlácl se mi normálně na konec, pak jsem ho myší přetáhla pod B a vlevo je vidět, že zatím vydrželo. Všechno v Chrome.
Ale věřím tomu, že Mozilla nebo Explorer tyhle změny klidně při uložení zahodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat