sobota 27. června 2020

Jazz Dancer Redhead a Kimora Lee Simmons (publikováno 12.09.2014 19:12:00)

Trochu jsem se zamyslela nad anketou Anawib o tom, jestli bereme své Barbuchy a spol s sebou na prázdniny, a při odjezdu na krátkou podzimní dovču jsem do kufru přibalila i krabici s Jazz Dancer Readhead a Kimorou Lee Simmons a zkusila jsem jim takhle k večeru udělat pár fotek v hotelovém pokoji.

Kimora se mi moc líbila u Vlaďky, je to taková kočičí Goddeska, ale jde o panenku Gold label s model muse tělem, a já věděla, že kdybych si ji sehnala v původním stavu, nejspíš bych se nikdy neodvážila do ní sáhnout a jen by mi stála na poličce. Pak ji ale prodávala Blanka už přetělenou na pivotalu, takže jsem moc neváhala. Na fotkách je v ohozu půjčeném od BB (jednak džíny s topíkem a jednak malé černé), třeba někdy potkám i její původní oblečení, ten její maxi kožich je úžasný.

Jazz Dancer Readhead patří také ke Gold label, ale pohyblivé pivotal tělo jí nadělil už Mattel. Tvář Mackie. Mám ji z ebay a překřtila jsem ji na Ginger. I ona si vypůjčila na výlet malé černé od BB. Jazz kolekce se mi líbí celá, ale právě Ginger tak trochu vede (tedy když tak o tom přemýšlím, mám chuť poslat do vedení všech pět členek).

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)



Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 12. září 2014 v 19:59

Dve veľké kočky. Každá je iná. Priznám sa, že u mňa o trošku viac vedie Kimora. Tá je božská a dokonalá kráska. Ale aj tvoja Ginger je báječná, materské znamienko v kombinácii s hrdzavými vlasami, ju robí jedinečnou. Krásne fotky z hotelovej izby.

2 La Micha | E-mail | Web | 13. září 2014 v 9:32

Krásky .Moc se mi líbí zrzka ,krásné fotky .

3 ľubo | 13. září 2014 v 13:22

Krásne fotky, obe sú skvosty. Mám veľmi rád kolekciu Jazz Babies.:)

4 Valentina | Web | 15. září 2014 v 16:38

[1]: Díky. Proto mě asi Barbuchy hned tak nepustí, že je tolik možností, každá jiná. IT jsou některé opravdu nádherné, ale nepřipadá mi, že je mezi nimi tolik různých ...

5 Valentina | Web | 15. září 2014 v 16:39

[2]: Díky. Prostě kočky v lázních

6 Valentina | Web | 15. září 2014 v 16:41

[3]: Dík. Obě jsou mé favoritky, zrzku jsem chtěla jak jsem ji prvně zahlídla, Kimora mě na fotkách zpočátku tak neoslovila, ale naživo u Vlaďky to byla láska na první pohled.

7 Blanule | E-mail | Web | 20. září 2014 v 21:27

Jsou to krásky, fíha, každá tak jiná! To jsi hodná, že jsi vzala na dovču, z fotek ta jejich radost úplně sálá   

8 Valentina | Web | 21. září 2014 v 12:34

[7]: Dík. Nějak jsem si řekla, že dvě Barbuchy auto ještě uveze a do kufru se vejdou.

9 Nikol | E-mail | Web | 27. září 2014 v 11:19

Krásné fotky. Je vidět že si to holky na dovolené užívaly jazz barbie jsou skvělé všechny a zrzavý mackie je skvělá. Ta piha je skvělou tečkou

10 Valentina | Web | 29. září 2014 v 22:28

[9]: Dík. Mně se jazzovky taky moc líbí.

11 anawib | E-mail | Web | 6. října 2014 v 18:59

moc hezky nafocené

12 Valentina | Web | 6. dubna 2015 v 18:35

[11]: Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat