sobota 27. června 2020

Tris v botanické (publikováno 06.09.2014 20:11:00)

A máme tady druhou pražskou botanickou zahradu. Tu starší a kapesnější, která leží v centru města kousek pod Karlákem. Do zahrady mě tentokrát doprovodila Tris z Divergent, něžná blondýnka s tváří Kayla, které Mattel nadělil zajímavé tetování i pohyblivé tělo. Na fotkách je ve svém originálním oblečení - černém a sportovním.
Bylo krásně, leccos ještě kvetlo, ale nejvíc jsem si focení užila na balvanech v geologickém koutku.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Ještě dodatečně jednu zajímavost: na posledních fotkách v albu najdete strom ginkgo biloba (česky jinan dvoulaločný), je to mezi stromy něco jako ptakopysk podivný mezi zvířaty - má listy velmi originálního tvaru a na podzim je shazuje, a přitom patří mezi jehličnany. Jeho listy jsou vlastně srostlé jehličky. Je to národní strom Číny a má léčivé účinky. A zrovna o tomhle jinanu někteří příznivci foglarovek tvrdí, že byl inspirací pro Jaroslava Foglara, který podle něj stvořil v knihách o Stínadlech Uctívače ginkga (strom v tajemné zahradě, jeho listy Uctívači používali jako své poznávací znamení). No nevím, Jaroslav Foglar, se skutečně narodil tak blízko, že z oken viděl do Botanické, tohle ginkgo tu roste už cca 200 let, takže stát se to mohlo, ale musel by se inspirovat hodně rychle, protože když byly Jaroslavovi tři roky, rodina se odstěhovala do Poděbrad.

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 6. září 2014 v 20:47

Aj táto botanická záhrada má prekrásne zákutia pre fotenie. Tris je nádherná Kayla, nie som fanúšička tetovania na bábikách, ani na ľuďoch, ale toto malé tetovanie sa mi veľmi páči. Nádherná kočka, rada by som ju raz videla u teba aj v inom outfite ako je jej pôvodný. Skvelé fotky!

2 ha-misa | 6. září 2014 v 22:49

opět hezká procházka. super.

3 La Micha | E-mail | Web | 7. září 2014 v 19:17

Hezké fotky.Panenka je krásná,má něžnou tvář

4 Blanule | E-mail | Web | 8. září 2014 v 14:46

Věřím, že si Tris tuhle procházku užila, já bych se na jejím místě tetelila, no prostě krása. Tris to moc slušeno, nedávno jsem zkoukla film, tak mám předlohu Tris stále v živé paměti   

5 Monika | Web | 11. září 2014 v 10:32

Krásné fotky

6 Valentina | Web | 12. září 2014 v 13:43

[1]: Díky. U Tris je velký kontrast mezi drsňáckým oblečením a tetováním a něžnou dívčí tváří, ale oslovila mě

7 Valentina | Web | 12. září 2014 v 13:44

[2]: Díky. Teď už mám asi zas na chvíli po dlouhých prosluněných courech - myslím, že je po létě.

8 Valentina | Web | 12. září 2014 v 13:44

[3]: Díky. Ano, je to takový typ andílka.

9 Valentina | Web | 12. září 2014 v 13:45

[4]: Díky. Taky budu muset doplnit mezery ve vzdělání.

10 Valentina | Web | 12. září 2014 v 13:46

[5]: Děkuji

11 baziliska2-barbie | 17. září 2014 v 11:21

Skvělý fotky, je to hrozný,ale v Praze v botanický jsem taky nebyla. Teda když o tom teď přemýšlím.....ještě jsem ti ani jednou nenapsala, jéééé tad to znám, ale budu se snažit doplnit osobní návštěvou.
Nádherná panenka něžná kráska, která se teda nezdá. Je skvělá.   

12 Valentina | Web | 18. září 2014 v 10:23

[11]: Díky. Já jsem prostě procházkový maniak (to se spíš omlouvám ).
U Tris mě nadchlo i to, že je rovnou s kloubíkama, že není moc růžová a přitom je něžná a křehká ... Doufám, že do téhle kolekce  ještě něco přibude, i ten kluk je povedený.

13 anawib | E-mail | Web | 6. října 2014 v 18:56

pěkné fotky

14 Caitlyn | Web | 2. března 2015 v 18:54

Páni, moc krásné fotky, nedivím se,že si to panenka užila

Žádné komentáře:

Okomentovat