úterý 30. června 2020

June aneb pandemie s Barbie (publikováno 25.04.2020 15:10:00)

Někdy v lednu jsem sehnala nazrzlou pihovatou Fashionistas číslo 108 s tváří June a líbila se mi tak moc, že už začátkem února přišla ke kloubíkům, k mému oblíbenému tělu MTM. Zrovna jsem doplétala bledě modrý svetr, a tak ho June rovnou vyfasovala a v půlce února s námi vyrazila na prochajdu. Ve Stodůlkách byla umisťovací výstava útulkových koček, ne že bychom chtěli rozšiřovat smečku, ale tam se často seženou i netradiční ňamky pro naše dvě kočičí dámy a ještě člověk podpoří útulky. A ve Stodůlkách je poměrně velký park, dá se tam courat kolem rybníků, přes jeden dokonce vede metro Béčko, což vypadá až poněkud futuristicky.

Pak byl Fénix a Míša mi tam přinesla BJD číču z Číny. Proti BJD holkám a klukům jsem celkem imunní, ale kočce jsem neodolala. Je to akorátní kočka 1:6 pro Barbie, nějaký čas mi zabralo umístit jí oči tak, aby zjevně nešilhala, ale teď už může směle fotit s holkama.

A pak vypuklo to, co jistě všichni znáte - nouzový stav. Mně osobně se celkem houby děje, můžeme dělat z domova, šít umím, takže vyrobení roušek pro rodinu ze starého ubrusu byla otázka pár hodin a můžeme si vybrat, jestli s kapsičkou nebo bez a fungovat doma se celkem dá, jenom dodnes nevím, jak si úplně odfiltrovat ten proud stresu linoucí se nepřetržitě z internetu, z televize, rádia .... Nejdřív virus 24 hodin denně, později virus proložený nesmyslnými tahačkami všech se všemi o psí štěk. Už se pomalu bojím otevřít ledničku. Což je možná dobře, protože jsem někde četla, že panda žere 12 hodin denně, člověk zalezlý doma žere jako panda, a proto se tomu říká pandemie.

A sem zapadá druhý výlet. To jsme vyrazili na týdenní nákup do Kauflandu na Jarov, a protože bylo pěkně, obešli jsme si tam s rouškama na hubě rozkvétající Třešňovku - máme z toho s Honzou i selfíčko s rouškou, ale to je nepublikovatelné. Tak alespoň pár fotek z mobilu, na kterých je June mezi kvetoucími stromy.

Do třetice jsme to už nemohli pátý týden zavření doma vydržet, a tak jsme to vzali autem kousek za Prahu mezi šutry do lesa ke Klepci. Lidí málo, všechno kvetlo.

Na fototruhle jsem postavila další pokojík: na kulaté letiště jsem ušila ještě jeden přehoz (v peříčkovém provedení jste tu postel mohli vidět ZDE), podívat se k June přišla Earring Magic Midge (tvář Diva z devadesátek, tělo MTM) a samozřejmě nemohla chybět už téměř nešilhající BJD kočka. Holky mají noťasy, kočka dozoruje, takže jasný home office.
Doufám, že se vám fotky budou líbit, a opatrujte se.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.



Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 25. dubna 2020 v 15:43

2 Růža | E-mail | Web | 25. dubna 2020 v 18:52

Bezvadný článek. Moc jsem si procházky s pihovatou kočkou užila. Líbí se mi i fotky z fototruhly, Tvoje holky se nenudí.
Po přečtení úvodu jsem došla k závěru, že jsem asi panda.   

3 nauriel | E-mail | Web | 25. dubna 2020 v 19:39

June se super svetřík, líbí se mi barvička a vzorek. Díky za pěknou procházku, občas až žasnu, jak to v Praze a okolí vlastně vypadá, což jako nemístní asi nikdy nezjistím...
Fascinuje mě ten kulatý nábytek, takové neokoukané to je. Kočička musí být hodně malinká, to je pořádný tygr. A ta trojbarevná je taky zlatíčko
A jinak jsem na tom jako Růženka, taky panda

4 Mary | Web | 25. dubna 2020 v 20:44

Táto pehatá June je veľmi pekné a zaujímavá Fashionistas. Guľatá posteľ je suprová, nový mačací prírastok tiež, podobnú BJD mačku používa v príbehoch na Instagrame jedna zberateľka IT bábik.
A zlatučká je i tá veľká, ktorá robí dozor.💗
Áno, doma sa dá existovať, aj ja mám vďaka svojmu hobby a kreatívnym záujmom všelijaké možnosti "zábavy", ale nostop sa tieto veci tiež nedajú robiť. Dôležité je, keď sa činnosti striedajú.
My sme boli v prvej etape zavretia obchodov 12 dní zo zásobami doma, ale postupne opúšťame od týchto návykov a chodíme už každý týždeň von, lebo nám asi z celej situácii šibne, aspoň, že máme ten balkón.
Korone ja inak nenazvem ako panda.

5 Daniela | 26. dubna 2020 v 10:06

Zajímavé výlety June to moc sluší
Obě kočky jsou úžasné Ta kloubová mi připadá velikostně na nějakou mainskou mývalí
Jo, panda...

6 valentina-panenky | Web | 26. dubna 2020 v 14:27

[1]:

7 valentina-panenky | Web | 26. dubna 2020 v 14:27

[2]: Díky Já jsem panda určitě. Velká.

8 valentina-panenky | Web | 26. dubna 2020 v 14:36

[3]: Vítej v pandím klubu Mám stažené nějaké vzory na pletení, tak vždycky něco zkouším a něco (většinou jiného) z toho vyleze. U Barbie je ta výhoda, že jim nakonec sluší i pytel od brambor, když se přidá nějaká ta mašlička. Jinak v Praze je docela dost zeleně, a nařízení zněla jasně - do přírody a do parku se projít smíte, ovšem kdosi (tuším asi magistrát) zavřel, co mohl, botanické, všechny velké průhonické parky, prostě co mělo vrata, to se zamklo. Takže pak logicky všichni vyrazili provětrat si hlavu do toho zbytku, a třeba na náplavce nebo v Riegráku byla rouška na roušce a aktivní jedinci pak fotili do zpráv jak jsme my v Praze blbí a neukáznění. Takže i ta Třešňovka na Jarově je dobrá, ono je tam vážně hezky.

9 valentina-panenky | Web | 26. dubna 2020 v 14:45

[4]: Takové milé stvoření ta panda je a teď už se mi vždycky spojí s koronou . June je krásná tvářička, mám ještě zrzku číslo 60, dostala jsem ji, a i když v obchodech zůstávala, má podle mě kouzlo, kdyby nebyla taková bledule, už je na kloubíkách. Asi mám další oblíbenou tvář Koníčky i kočky určitě pomáhají.

10 valentina-panenky | Web | 26. dubna 2020 v 14:51

[5]: Dík No je taková větší, ale změřila jsem Nessku a ta je dlouhá cca 42 cm (začala mi lovit centimetr, takže přesněji to nevím) a ta čínská BJD má 8cm. Takže čínská zřejmě měla přinejmenším mainskou mývalí babičku, ale proč by holky nemohly mít doma tak cca osmikilovou číču, že?

11 babivera8 | E-mail | 27. dubna 2020 v 7:42

Výlet se vydařil a home office se mi taky moc líbí. Všechny tři kočky jsou kočky. Fotky opět moc povedené. Svetřík se vzorečkem se mi líbí. Vzorečky já totiž moc nepletu, jaksi je moc neumím.
Jo a kočky taky nějaké mám, budu muset něco nafotit.

12 Daniela | 27. dubna 2020 v 12:21

[10]: Osmikilový macek, to by šlo Jinak to na běžnou kočku domácí vychází 1:5, to je těsně vedle.
A na té obrovské posteli se čičinka ztratí

13 Monika | E-mail | Web | 27. dubna 2020 v 14:05

Pihovatá panenka se mi moc líbí Super výlet i fotečky Svetřík se taky povedl

14 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2020 v 23:42

[11]: Dík Jestli chceš napiš, mám stažené ve wordu pár stovek vzorů na pletení - vždy fotka a návod, můžu poslat přes úloženku.

15 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2020 v 23:42

[12]: Na té posteli se ztratí i ta Barbie

16 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2020 v 23:42

[13]: Díky

17 Nikky | E-mail | Web | 28. dubna 2020 v 7:41

Krásne výlety. Táto June je naozaj pekná a keby ju niekde stretnem, tak asi neodolám, túto tvár mám vo veľkej obľube S tých novších spolu s Dayou u mňa vyhrávajú
Mňa čo sa týka práce korona dosť obišla, robili sme na sklade ako mulice, viac ako na Vianoce, keďže si ľudia všetko objednávali cez e-shop, keďže na Slovensku naše predajne elektra boli zatvorené
Snažím sa chodiť von aspoň na chvíľu, na šťastie sa to pomaly uvoľňuje, ale to, že počet nakazených/vyliečených/mŕtvych ide každú hodinu v rádiu, večer 2 hodiny v telke a všade mi dávalo zabrať. Postupne som to však začala filtrovať a momentálne ani neviem, aký je momentálny stav. Sledujem už len obmedzenia, ktoré naša vláda s obľubou mení

18 valentina-panenky | Web | 28. dubna 2020 v 17:48

[17]: Koukám, že všude je to stejné - i naše vláda velmi flexibilně mění opatření někdy i z hodiny na hodinu. Nestěžuju si, je to nová situace a zatím jsem ráda za to, jak se to vyvíjí a že ten celkový mix opatření zabírá a nemocných není tolik. Ovšem nápor na nervy to je ze všech stran.
June jsem viděla naživo u Gabi ve Fénixu, hned jsem se zamilovala, naštěstí ještě šla sehnat

19 Nikky | E-mail | Web | 28. dubna 2020 v 19:32

[18]: No ako ja som za opatrenia rada. Vyzerá to, že pomáhajú, drahý mi hovoril, že včera sme mali len 2 nakazených z vyše 4000 testovaných, takže si myslím, že je to pomerne fajn. Pomaly sa vracia aj život do mesta, keďže dosť prevádzok spĺňa rozmery do 300m štvorcových.

20 valentina-panenky | Web | 28. dubna 2020 v 20:13

[19]: U nás je to už pár dnů pod sto nových případů denně a postupně se otevírají obchody. Tak snad to klapne a nevyhorší se. Opatruj se

21 La Micha | Web | 29. dubna 2020 v 11:35

hezké fotky a ta Barbie pihovatá je rozkošná.

22 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 9:53

[21]: Dík Láska na první pohled

Žádné komentáře:

Okomentovat