úterý 30. června 2020

Hudební klub (publikováno 01.05.2020 23:39:00)

Mattel vydal kolekci kluků BTS podle korejské kapely. Nebyl by to Mattel, aby tomu něco malinko nechybělo: kluci jsou pohybliví, mají pěkné tváře, opravdové vlasy, ale jsou vysocí zhruba 28 cm. Díky tomu musíte buď pečlivě vybírat, které holky s nimi nafotit, nebo vám nesmí vadit, že děvče na ně bude hledět trošku svrchu. Naštěstí děvčata na MTM mají hlavně díky nožkám o ten kýžený cenťák dva také méně. Kluci u mě zakotvili tři - BTS Sung, JimJim a Jung Kook. Netuším jakou přesně hudbu hrají a jen doufám, že by je z aranžmá bicí, kytary a dvě zpěvačky nekleplo.
Zpívá s nimi princezna Japonska a Kayla Fashionistas 41.
V hudebním klubu dneska obsluhuje další novinka - 2018 Industry Hot to the Touch Bellamy Blue v blonďatém provedení a Sean Harrison JEM and the Holograms 2015 tak měl konečně šanci sedět u baru z druhé strany a nechat se obsluhovat.
U Bellamyho jsem dlouho váhala mezi blonďákem a zrzkem, původně vyhrál zrzek, ale Míša nakonec sehnala i blond verzi.
A hudební klub byla vítaná příležitost konečně dofotit IT holky, které mám už delší dobu, ale na podrobnější fotky nebyl čas. Jsou to:

Natalia Fatale Belissima
Legendary Natalia Fatale
Giselle perfectly suited
Jude Devaraux od Mattela (Mackie s vkreslenými zoubky)
My Love Violaine Perrin
Dania Red Zinger

Ostatní dámy už jste mohli na blogu vidět a popisky jsou u fotek, novinky jsou v albech Integrity a Mackie. A BTS kluci skončili v tom speciálním albu Mattel/Disney, kde je všechno, co zatím nikam jinam nepasuje.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 2. května 2020 v 7:59

Paráda super fotky

2 Růža | E-mail | 2. května 2020 v 8:40

Krásné fotky, kochala jsem se.

3 babivera8 | E-mail | 2. května 2020 v 9:33

Tak to bylo krááásný, nádherný fotky. Jak píše Růženka - kochala jsem se.

4 Daniela | 2. května 2020 v 11:18

Pěkná hudební hospoda

5 Monika | E-mail | Web | 2. května 2020 v 12:48

Pěkné fotky

6 Míša | 3. května 2020 v 15:27

dobrý fotky,páni to musí být práce fotit tolik panenek najednou

7 Mary | Web | 4. května 2020 v 23:48

Priznám sa, že k BTS chlapcom som si zatiaľ nenašla vzťah. Majú pre mňa veľké hlavy, ale je super, že majú konečne reálne vlasy.
Krásna hospoda a hudobná skupina. Vidím, že máš tých šperkovníc/gaučov rôzne druhy a farby. Super.
Z Tvojich iT krások sa mi veľmi páči hrdzavovláska Natalia Belissima.

8 Mary | Web | 4. května 2020 v 23:48

Priznám sa, že k BTS chlapcom som si zatiaľ nenašla vzťah. Majú pre mňa veľké hlavy, ale je super, že majú konečne reálne vlasy.
Krásna hospoda a hudobná skupina. Vidím, že máš tých šperkovníc/gaučov rôzne druhy a farby. Super.
Z Tvojich iT krások sa mi veľmi páči hrdzavovláska Natalia Belissima.

9 Blanka | E-mail | 5. května 2020 v 20:10

Koukám, že to musela být super pařba Super fotky a krásné panenky.

10 nauriel | E-mail | Web | 6. května 2020 v 9:34

Parádní klub a krásné panenky. Blond Bellamy je skvělý, gratuluji Dania je úžasná, jedna z nej, tak ji mám, i když ostříhanou, tak ji ráda vidím zase s dlouhýma vlasama A Violaine je taky kráska, tahle tvář mi ještě chybí

11 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:10

[1]: Díky

12 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:11

[2]: Děkuji

13 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:11

[3]: Jé, díky

14 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:12

[4]: Hospoda a dokonce s kulturním programem

15 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:12

[5]: Děkuji

16 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:13

[6]: No, největší práce byla vytahat je z poliček a z krabic a zase je tam nastrkat zpátky.

17 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:17

[7]: Dík U téhle Natálky se mi líbí její zasněný výraz. Gaučíky jsem tentokrát vytahala všechny, které jsem různě nasbírala. U BTS mi vadí, že jim nemohl Mattel přidat ty dva cenťáky, ale jinak se mi líbí.

18 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:17

[8]:

19 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:18

[9]: Díky, chtěla jsem zas pro změnu vytahat víc IT holek.

20 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:21

[10]: Díky Violaine se moc povedla, vlastně se mi líbí všechny tři, o kterých vím, ale tahle nejvíc. Dania má v originále takový stočený uzel vlasů na temeni, ke mně už přišla s rozpuštěnými vlasy a ten uzel je prostě kratší. Stříhat ji rozhodně nechci, takže má ty kratší prameny začesané.

21 valentina-panenky | Web | 6. května 2020 v 23:24

Všem se omlouvám, že reaguji pozdě, ale pár posledních dnů mi komentáře končily jako spam. Momentálně nefungují odkazy sem z facebooku, ani staré, ani nové, snad i to se časem spraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat