pondělí 29. června 2020

Karličky a čtyři roční doby (publikováno 03.03.2018 14:50:00)

Taky už vám zima leze na nervy? Mně teda jo, hlavně po posledním mrazivém týdnu. Tak jsem si na internetu prohlížela jarní fotky a dostala šílený nápad: v posledních článcích jste viděli Barbie Look Sweater Dress 2017, a to je úplně jasný podzim. Potom tu byla procházka kolem řeky s Karličkou Andy Warhol a to je s tím kožichem a přízračným vzhledem naprosto přesná zima.
A na představení zbývají ještě tři holky s tváří Karl: Jednak Barbie Look Pool Chic 2017 a to je od pohledu léto, a pak dvě Barbie Look Sweet Tea 2016 a jestli tyhle dvě nejsou se svou sukní, blůzkou a něžnou vizáží jaro v kostce, tak už nevím.
Jedna Sweat Tea má svůj originální účes s ofinou a druhá je obětí mého experimentu - na FB jsem viděla fotky téhle Karličky bez ofiny a připadala mi ještě něžnější než originál. A protože u mě bydlí dvě, chopila jsem se pinzety. Ofinu mají Sweet Tea našitou jakoby dozadu, takže odstranit šla jednoduše a nemuselo se nic dovlasovat.
Ale zpátky ke čtyřem ročním dobám, Karličkám a bláznivým nápadům. Před naši televizi (je jako většina dnešních přístrojů pomalu chytřejší než já a dokáže se kromě televizního vysílání různě napojovat i na další zařízení, jako je třeba náš počítač) jsem šoupla nízký stolek, na televizi jsem přes internet náhodně našla a promítla pár fotek z jara, léta, podzimu a zimy (podotýkám, nejsou moje) a před televizí s fotkama jsem postupně nafotila svoje Karličky.
Na některých fotkách je hodně vidět řádkování, někde praští přes oči přechod ze stolku do fotky, ale experiment to byl zajímavý.
A protože víc Karliček už u mě nebydlí, je za článkem anketa s obvyklou otázkou, která z holek se vám dneska líbila nejvíc.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 3. března 2018 v 14:59

Pěkné

2 Babakat | 3. března 2018 v 15:30

Moc krásné Karličky. Ach jo, já musela tu ve svetru prodat, teď bych se tloukla do hlavy, ale byla po ní poptávka a já nutně potřebovala peníze.

3 Růža | E-mail | 3. března 2018 v 15:40

To je bezvadný nápad, fotit panenky s různým pozadím za zády. Ještě jsem to nezkoušela.

4 Daniela | 3. března 2018 v 16:44

Prima nápad Asi si budu muset pustit Vivaldiho

5 Monika | Web | 4. března 2018 v 11:40

Krásné fotky

6 babivera | E-mail | 4. března 2018 v 15:49

Krásné fotky, nejvíce se mi líbí "podzim". Sama mám doma Karličku s ofinou, ale ta podzimní je ještě hezčí.

7 ha-misa | 4. března 2018 v 20:19

jůj máš parádní pozadí! co je to zač? to chci taky :)  moc povedené fotky!

8 Nikky | E-mail | Web | 6. března 2018 v 13:50

Peti, super fotky, Karličky moc nemusím, mám len dve a najradšej zo všetkých vyrobených sa mi páči Water Sprite a tá jesenná v svetrových šatách, preto som jej dala aj svoj hlas

9 Kateřina | E-mail | Web | 7. března 2018 v 9:01

Mám ráda tmavé panenky a s platinovými vlasy, takže u mě vede na prvním místě Pool chic, kterou mám i doma a pak Warholka i fotky s nimi se mi líbí asi nejvíce. Máš pravdu, že i mně ty Karličky takto napadly, že jsou jak čtvero ročního období Sweet tea bez ofiny je zajímavá, ale k tomuto účesu se mi tak nějak líbí víc s ofinou, i když tedy tu svou jsem poslala pryč.

10 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:37

[1]: Dík

11 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:38

[2]: Njn, člověk neodhadne jak dlouho bude která k mání. Já v září dost váhala, jestli ji vzít nebo počkat.

12 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:39

[3]: Dík Je to zajímavý zážitek, i když k profi fotkám to má daleko.

13 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:40

[4]: Ano, to je moc pěkný hudební kousek

14 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:40

[5]: Díky

15 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:41

[6]: Dík Ona má každá něco do sebe, takže celá pětka zůstává

16 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:44

[7]: Míši, náhodně vybrané fotky z internetu na téma spring, summer, ocean, sea, fall, autumn, winter .... S nastavenou velkou velikostí. Promítla jsem si je na TV, a když mě nějaká oslovila, šoupla jsem před obrazovku příslušnou panenku a fotilo se Jediná komplikace byla, že jsem si potřebovala nějak nad televizi hodit zářivky kvůli světlu, ale naštěstí máme štafle.

17 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:44

[8]: Dík. No winter sprite by se mi také líbila

18 valentina-panenky | Web | 7. března 2018 v 18:46

[9]: Tak to jsem ráda, že nejsem sama, kdo v nich to jaro, léto, podzim a zimu vidí A taky, že se někomu dalšímu líbí i Warholka .
I když bylo by divné, kdyby se všem líbilo to stejné, že.

19 Kateřina | E-mail | Web | 8. března 2018 v 10:37

[18]:Je fajn, že se každému líbí něco jiného, alespoň máme možnost si vždy tu panenku koupit dle svých představ

20 valentina-panenky | Web | 8. března 2018 v 18:24

[19]: Jj, teda když je na skladě

21 nauriel | E-mail | 9. března 2018 v 17:31

Bylo to těžké, ale nakonec jsem vybrala podzim

22 valentina-panenky | Web | 10. března 2018 v 19:08

[21]:

23 Daniela | 20. března 2018 v 8:43

Koukla jsem s odstupem na anketu. Vítězství zimy se dalo čekat. Ale jara bez ofiny je mi líto, vždyť je hezká.
A to je dneska první jarní den, i když to tak nevypadá.

24 valentina-panenky | Web | 28. března 2018 v 20:17

[23]: Pořád to moc nevypadá Mně se jaro bez ofinky pořád líbí, i když nemá ani takový ohlas jako její ségra.

25 Mary | E-mail | Web | 10. května 2018 v 23:33

S rožnými obdobiami to bol skvelý ako mi doma často vravíme "osvietený" nápad, rovnako ako pripojenie PC k televízoru.
Ja mám rada túto tvár, u mňa stále vyhráva  Sweet Tea v originálnej verzii. Svetrová je dosť podobná k ofinkovej. U Pool sa mi nepáčia jej mega oči a Warholka tá je veľmi zvláštna, mne osobne nesadla celková maľba tváre, ale asi keby som ju dostala do daru, tak by mi predsa len nevadila.

26 o-chlup-lepsi-barbie | 17. července 2018 v 9:09

Moc krásné fotky a skvělý nápad

27 valentina-panenky | Web | 8. května 2019 v 8:31

[26]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat