pondělí 29. června 2020

Kolem Jizery na Dražickou tvrz (publikováno 30.03.2018 17:11:00)

Dnešní malý velikonoční výlet vedl z Horek kolem staré Jizery na zbytky dražické tvrze ze 14.století. S sebou jsem měla dvě novinky - Barbuchu a Integriťáka. Barbie je sladká blonďatá playline Mackie, dostala se ke mně na svém původním těle s naštíplým krčkem, a tak jsem ji zkusila přehodit na MTM a tělíčko už jí zůstalo - sedělo a řekla bych, že docela ožila. Přesný název a edici nevím, tak kdybyste ji třeba někdo poznal ....
Druhá novinka je Cabot Clark Beauty Boss z Tulabelle série od Integrity Toys, bydlí u mě už docela dlouho, ale na výlet vyrazil až dneska.
A po výletě jsem si neodpustila dát zase na fototruhle dohromady malý pokojíček nebo vlastně ložnici. Postel je z truhlání, z MDF desky natřené na bílo, ta deka na ní je můj druhý pokus o patchwork pro Barbie.

PS Barbie nakonec identifikoval Ľubo - díky moc. Mělo by jít o Barbie Style 1998, u nás se prodávala s tváří Superstar, ale prý existuje i Mackie verze.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.


Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 30. března 2018 v 17:16

Pěkné fotky a krásný kluk

2 Růža | E-mail | 30. března 2018 v 17:36

Udělali jste si krásný výlet. Ještě by mě zajímalo,  zelená budova u řeky je mlýn nebo nějaká továrna?
Moc se mi líbí Mackie na tělíčku MTM a Cabot Clark je krásný chlap. Ložnici jsi jim krásně zařídila, tam se jim musí odpočívat.   

3 nauriel | E-mail | 30. března 2018 v 17:58

Krásný a zajímavý výlet ve společnosti sympatického páru Co se týče interiéru, postel je luxusní, přehoz taky, ale co mě dostalo je ta komoda v pozadí, ta je tedy dokonalá!

4 Daniela | 30. března 2018 v 18:26

Pěkný výlet. Moc jarně to ještě nevypadá
Oběma to tam moc slušelo.

5 babivera | E-mail | 30. března 2018 v 19:19

Krásný výlet a moc pěkné fotky. Oba se mi moc líbí, hlavně fešák kluk.
Pěkná postel, přehoz je moc pěkný. Ještě nikdy jsem patchwork nezkoušela a asi ani nebudu.Na to nejsem dost šikovná. Mě se taky líbí ta komoda. Je udělaná z krabiček na sirky?

6 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 13:11

[1]: Dík Jj Cabot se povedl - takový mladší brácha od Ace.

7 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 13:13

[2]: Dík Zelená budova je elektrárna, tam jsou na necelých třech kilometrech hned dvě, ta druhá je u Horek, ale fotila jsem ji až na zpáteční cestě.

8 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 13:14

[3]: Díky. Komoda je vlastně šperkovnice od Číňanů, měli různé potisky, ale růže se mi líbily nejvíc.

9 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 13:14

[4]: Dík Jj počasí je pořád spíš do zimy než do jara, i když na fialky už jsme narazili.

10 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 13:18

[5]: Dík. Komoda je od Číňanů, ty obrázky jsou vlastně pod sklem. Krabičky na sirky jsou dobrá výzva, třeba by z nich šuplatovník šel vyrobit .
Já si dlouho myslela, že na patchwork nemám, ale v minulé práci jsem měla kolegyni, co ho uměla opravdu dobře a dala pár tipů. Vlastně je to docela uklidňující šití, ne že bych to chtěla provozovat ve velkém, ale jednou za čas pro Barbie

11 Babakat | 31. března 2018 v 15:11

Další parádní výlet. Doufám, že pošleš nějakou fotku i do mé soutěže.

12 Monika | Web | 31. března 2018 v 18:39

Pěkné fotky Ložnice je úžasná

13 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 20:20

[11]: Určitě pošlu

14 valentina-panenky | Web | 31. března 2018 v 20:20

[12]: Díky

15 Nikky | E-mail | Web | 3. dubna 2018 v 11:36

Mám hrozne rada tvoje výletové fotky Platinový fešák je fakt fešák Chalanov (ale aj baby, čo si budeme klamať) od IT ešte stále spoznávam a asi aj dlho budem Tá Mackie mi príde strašne povedomá, ale z hlavy mi napadli asi tri a ani jedna to nie je, no verím, že Ľubo ti to prezradí raz-dva

16 valentina-panenky | Web | 4. dubna 2018 v 18:35

[15]: Dík Doufám, že letos nepromarníme sezónu a výlety budou. Já mám od IT nejradši chlapy, s holkama to mám tak, že mi připadají nafrněné, nafrněné, nafrněné ..... a pak se vždycky do nějaké zblázním a Míša má co shánět

17 Mary | E-mail | Web | 11. května 2018 v 0:16

Cabot je veľký fešák, som rada, že som si ho mohla prostredníctvom Tvojich fotiek lepšie pozrieť. Túto Mackie žiaľ nepoznám,   ale je milá a krásna ako väčšina Mackie z tohto obdobia. Krásne fotky, také pochmúrnejšie, ale počasie v marci predsa len nebolo veľmi jarné.
Fotky z interiéru sú tiež super, páči sa mi ako si ju napózovala a samozrejme i patchwork je nádherný, nikdy som toto krajčírske umenie zatiaľ neskúšala.

18 valentina-panenky | Web | 11. května 2018 v 17:25

[17]: Jj Jak jsou ty holky z Tulabelle série spíš tvrdší typy, on je Cabot takový prostě do sladka. Ráda bych si prohlédla i Korejce, ještě jsem ho naživo nikde neviděla. V patchworku jsem amatér, ještě bych ráda zkusila hvězdy a nějaký ten polštářek, ale už jsem v jiné práci a chybí mi rady od zkušené kolegyně

Žádné komentáře:

Okomentovat